Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2446
Captain Witwicky wrote: Mja, dat ook nog, "vrienden" is een groot woord geworden...tis misschien wel raar, maar ik kan niet snel blij worden voor mensen die ik enkel nog maar ken via Facebook natuurlijk ;) Jullie, hier op dit forum ken ik zelfs beter dan sommige "vrienden". Voor mijn beste maten ga ik natuurlijk wél blij zijn, ook voor jullie.
Hmmm een vervelende situatie zit je Captain, hoop voor je dat je er zonder depressie uitkomt!
Zelf ben ik ook pas vader geworden, vind je het wel leuk voor mij? :saint:

+++ Zolder opgeruimd
+++ Naar de mileustraat
+++ Oude ps2 spellen gevonden, deze ga ik te koop zetten voor een rot centje
+++ PSP gevonden... whauw... zou iemand die willen hebben?
+++ Nu gaan genieten van een rustig avondje met zun 3en hier thuis
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2448
+++ Ik heb iemand gevonden die blijkbaar ook is opgelicht door dezelfde persoon als mij
+++ Daardoor is de onzekerheid of het een fout van bpost was of niet volledig weg, het is dus echt een dief
--- Ik heb witcher 3 dus nog steeds niet ontvangen en dat zal duidelijk ook nooit gebeuren
+- ik hoop dat ik samen met die andere persoon er in slaag om de oplichter bang te maken en mijn geld terug te krijgen, want via de politie zal er toch niet gebeuren denk ik
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2449
gamerke1992 wrote:+++ Ik heb iemand gevonden die blijkbaar ook is opgelicht door dezelfde persoon als mij
+++ Daardoor is de onzekerheid of het een fout van bpost was of niet volledig weg, het is dus echt een dief
--- Ik heb witcher 3 dus nog steeds niet ontvangen en dat zal duidelijk ook nooit gebeuren
+- ik hoop dat ik samen met die andere persoon er in slaag om de oplichter bang te maken en mijn geld terug te krijgen, want via de politie zal er toch niet gebeuren denk ik
account en andere gegevens aangeven bij de politie

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2450
Ligeiro wrote:
gamerke1992 wrote:+++ Ik heb iemand gevonden die blijkbaar ook is opgelicht door dezelfde persoon als mij
+++ Daardoor is de onzekerheid of het een fout van bpost was of niet volledig weg, het is dus echt een dief
--- Ik heb witcher 3 dus nog steeds niet ontvangen en dat zal duidelijk ook nooit gebeuren
+- ik hoop dat ik samen met die andere persoon er in slaag om de oplichter bang te maken en mijn geld terug te krijgen, want via de politie zal er toch niet gebeuren denk ik
account en andere gegevens aangeven bij de politie
Die vervolgens zegt erachteraan te gaan maar vervolgens niks doet omdat andere zaken meer prioriteit hebben....
zo gaat dat helaas altijd met de politie :angry:

+++ Goedenmorgen '' press x to revive '' forum!
--- ik mis het zonnetje emoticon...
+++ lekker ontbeten met croissants en koffie
+++ misschien toch dan gamen vandaag
++/-- visite visite visite
+++ sebiet eerst me gevonden ''goud'' te koop zetten :idea:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2451
Captain Witwicky wrote:Hrm, neen, tis niet dat gevoel dat ik krijg bij wat ik beschreef, mijn gevoel bij dit heeft eigenlijk niks te maken met het huis verlaten zoals je zegt. Trouwens, ik heb nu een job, tis zaken digitaliseren, iets in de administratie dat binnenkort begint ;) Mijn reactie heeft eerder met relaties te maken, vandaar dat ik reageerde op "kindjes krijgen".
Mag ik even heel eerlijk zijn? Uw leeftijd, nog thuis wonen en zo behandeld worden door uw vader, ik ken aantrekkelijkere combinaties voor een partner...
Colossus wrote:
Ligeiro wrote:
gamerke1992 wrote:+++ Ik heb iemand gevonden die blijkbaar ook is opgelicht door dezelfde persoon als mij
+++ Daardoor is de onzekerheid of het een fout van bpost was of niet volledig weg, het is dus echt een dief
--- Ik heb witcher 3 dus nog steeds niet ontvangen en dat zal duidelijk ook nooit gebeuren
+- ik hoop dat ik samen met die andere persoon er in slaag om de oplichter bang te maken en mijn geld terug te krijgen, want via de politie zal er toch niet gebeuren denk ik
account en andere gegevens aangeven bij de politie
Die vervolgens zegt erachteraan te gaan maar vervolgens niks doet omdat andere zaken meer prioriteit hebben....
zo gaat dat helaas altijd met de politie :angry:
Aangeven is beter dan niets, misschien zijn er al zo veel mensen opgelicht dat het toch iets kan worden. Mocht iedereen denken dat de politie niets doet dan kunnen ze inderdaad niets doen...

+/-- Met de schoonfamilie op restaurant, het eten is goed, het gezelschap veel veel minder, met0t0 is er natuurlijk, maar je kan nergens over praten omdat er dan toch over geroddeld wordt, roddelen is een sport in die familie :(

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2452
--- zoooo slecht geslapen weer, mimimi
++ mijn ijskoude koffiedrankdrink smaakt mij enorm als ontbijtje :D
++ Poes die naast mij kwam liggen vanmorgen, dat zou ze elke morgen wel doen mocht ze kunnen
-- stofzuigen, meh
-- vandaag niet veel gametijd
++ wel op bezoek bij de mémé en pépé omdat de pépé jarig is morgen
++ eindelijk weer eens goed op weg met mijn GoT boeken!
++ co-op Splinter Cell Blacklist met sterche was superfun gisteren!
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2453
W.O.L.F. wrote:Aangeven is beter dan niets, misschien zijn er al zo veel mensen opgelicht dat het toch iets kan worden. Mocht iedereen denken dat de politie niets doet dan kunnen ze inderdaad niets doen...
Daar geef ik jou helemaal gelijk in, ik zeg ook niet dat hij geen aangifte moet doen, ik geef alleen aan wat het gevolg hoogstwaarschijnlijk gaat zijn. :(

+++ De marktkraam van Colossus is geopend op de braderie op de PressXtorevive forum! :cool: :ballon: :party:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2454
Colossus wrote:Hmmm een vervelende situatie zit je Captain, hoop voor je dat je er zonder depressie uitkomt!
Zelf ben ik ook pas vader geworden, vind je het wel leuk voor mij?
Wie weet ontdek ik nu meer en meer dat ik weinig empathie heb, maar voor jouw ben ik alleszins blijer dan voor sommige anderen ;)
W.O.L.F. wrote:Mag ik even heel eerlijk zijn? Uw leeftijd, nog thuis wonen en zo behandeld worden door uw vader, ik ken aantrekkelijkere combinaties voor een partner...
Ik moet niet herinnerd worden aan mijn eigen situatie, maar het maakt niet veel uit als het zelfs zonder die zaken ook niet lukt, hé. Dat relationeel gevoel dat ik zei is "het lukt hen", tis net alsof ik verdoemt ben tot mislukking...in zowat elk aspect...
gamerke1992 wrote:+++ Daardoor is de onzekerheid of het een fout van bpost was of niet volledig weg, het is dus echt een dief
Die vuile...hopelijk kan je hem pakken!
Hybris wrote:+++ Deadpool is gisteren toegekomen. Ik dacht dat ik de game tweedehands had gekocht, maar het blijkt om een splinternieuw exemplaar (nog in verpakking) te gaan.
Das nice nieuws


+++ Gisteren was ontspannend...
--- Wel weer te weinig geslapen voel ik...
+++ Vandaag F1 race
+++ Misschien vandaag Dead Space 2 uitspelen als ik genoeg tijd vind...

--- Ik moet DmC: DE, RE:R2 en LEGO JW hebben
+++ Nog 31 dagen voor de Uncharted Collection Special Edition
+++ Nog 58 dagen voor de FF Guide Box Set II
--- Nog 170 dagen voor Deus Ex Mankind Divided maar de CE is nog niet in retail beschikbaar...
+++ Nog 194 dagen voor Uncharted 4: A Thief's End CE
--- Aan het wachten op: FFXII HD Remastered, PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2458
gamerke1992 wrote:+++ update in de situatie. De oplichter zegt het volledige bedrag terug te betalen, nadat ik ben beginnen dreigen dat ik nu genoeg gegevens heb om naar de politie te stappen
-+ hopelijk stort die het ook daadwerkelijk, want eerst zien en dan geloven
Ik weet dat we hier niet zomaar namen van mensen zetten, maar heeft die geen nickname op de site waar je er van gekocht hebt? Zo kan je andere forumleden ook beschermen :)

+++ Fantastisch gegeten :)
--- Mensen die zo stom zijn om een koi (vis) te willen aaien en dan boos zijn als je hun hand wegduwt, uitlegt waarom het niet mag en sorry zegt voor het duwen, pfff :(

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2459
W.O.L.F. wrote:
gamerke1992 wrote:+++ update in de situatie. De oplichter zegt het volledige bedrag terug te betalen, nadat ik ben beginnen dreigen dat ik nu genoeg gegevens heb om naar de politie te stappen
-+ hopelijk stort die het ook daadwerkelijk, want eerst zien en dan geloven
Ik weet dat we hier niet zomaar namen van mensen zetten, maar heeft die geen nickname op de site waar je er van gekocht hebt? Zo kan je andere forumleden ook beschermen :)

+++ Fantastisch gegeten :)
--- Mensen die zo stom zijn om een koi (vis) te willen aaien en dan boos zijn als je hun hand wegduwt, uitlegt waarom het niet mag en sorry zegt voor het duwen, pfff :(
Haar gebruikersnaam op 2dehands.be is Steph ;) Ze heeft wel al haar zoekertjes die met games te maken hebben weg gehaald.

--- ik krijg de 2de router niet ingesteld
+++ nu een lekkere maaltijdsalade maken en daarna misschien nog een biertje
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2460
Ligeiro wrote:+++ goed aangekomen in Torre Del Mar ^^
+++ gratis wifi op hotel :D
Een hele fijne vakantie toegewenst! :drink:

--- Weekend weer voorbij
+++ luister momenteel Skyrim muziek van Tjeefkeuh van het Soundtracktopic
+++ Toch aan een kant wel weer zin om morgen te gaan werken
+++ Echt zin om te gamen maar het komt er niet bepaald van...
+++ Stiekem zin in Fallout4... denk dat ik deze ga halen als hij uit is...
+++ Fijne avond allemaal :cool:
Image