Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2463
Captain Witwicky wrote: Ik moet niet herinnerd worden aan mijn eigen situatie, maar het maakt niet veel uit als het zelfs zonder die zaken ook niet lukt, hé. Dat relationeel gevoel dat ik zei is "het lukt hen", tis net alsof ik verdoemt ben tot mislukking...in zowat elk aspect...
Zelfs in je spelling, kennelijk!
Image
Als je naar anderen kijkt om je eigen geluk af te toetsen, kun je nooit tevreden en gelukkig zijn. Natuurlijk is je eigen thuissituatie niet ideaal, maar daar kun je zelf wel verandering in brengen.

+++ Vanavond Rode Duivels!
+++ Eindelijk iemand gevonden waarmee ik Dynasty Warriors Gundam 3 online kan boosten... Zo komt de platinum eindelijk nabij!
+ Morgen eindelijk beginnen met AC: Unity, nadat ik het steeds heb uitgesteld.

--- Nog steeds werkloos en voorlopig geen vooruitzichten. Lange leve het onderwijs!
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2466
met0t0 wrote:+++ Eindelijk rust na een ongelofelijk drukke dag
--- Vreselijke restaurantnamiddag gehad. Op restaurant gaan, kan heel leuk zijn maar dat hangt ook grotendeels van het gezelschap af en dat was nu niet echt in orde met mijn familie... :|
Of aan de degene die je bedient. Overlaatst in Antwerpen anderhalf uur moeten wachten op ons drinken en de hapjes. Onze portie kaas waren schellen kaas en de eerste warme hapjes waren aangebrand :p
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2467
Mr.Wolf wrote:
met0t0 wrote:+++ Eindelijk rust na een ongelofelijk drukke dag
--- Vreselijke restaurantnamiddag gehad. Op restaurant gaan, kan heel leuk zijn maar dat hangt ook grotendeels van het gezelschap af en dat was nu niet echt in orde met mijn familie... :|
Of aan de degene die je bedient. Overlaatst in Antwerpen anderhalf uur moeten wachten op ons drinken en de hapjes. Onze portie kaas waren schellen kaas en de eerste warme hapjes waren aangebrand :p
De bediening was zeker in orde, het was zo'n super chique restaurant, dus echt allemaal volgens de etiquetten enzo, het was mijn eerste keer, dus ik heb wel wat flaters geslagen :p

++ Vandaag inkopen gaan doen voor mijn verjaardagsfeestje :)
++ Ook nog even naar de dieren/vissenwinkel, enkel om te kijken naar de visjes, er komt er nog geentje mee, maar heb wat gerief nodig :)

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2468
Hybris wrote:Zelfs in je spelling, kennelijk!
Als je naar anderen kijkt om je eigen geluk af te toetsen, kun je nooit tevreden en gelukkig zijn. Natuurlijk is je eigen thuissituatie niet ideaal, maar daar kun je zelf wel verandering in brengen.
Euhm...tis met de losse hand geschreven ;)
Ik kijk juist niet naar anderen hun geluk, want eerlijk gezegd ik ben er niet geïnteresseerd in, ze smijten het eerder in mijn gezicht van alle kanten om er mij te aan blijven herinneren... :|
RoyVdW wrote:Captain ja ik krijg nog medelijden. Ben ook al 22, maar ik denk nog niet aan een huis en kinderen. Heb ook nog nooit een echte relatie gehad ;) Niet dat dat perse moet.
Ik denk nu ook niet aan kinderen, verre van, maar ik wil toch eens iets, ist nu een relatie, een auto, een appartement, een job, iets kleiners mag ook, iets dat aantoont dat ik vooruit geraak, ik ben al jaren dezelfde persoon... :|
fsterchele23 wrote:+ in zotte bui resi evil 5 tweedehands besteld in gm waregem
Toch hopelijk de Gold editie?
gamerke1992 wrote:+++ update in de situatie. De oplichter zegt het volledige bedrag terug te betalen, nadat ik ben beginnen dreigen dat ik nu genoeg gegevens heb om naar de politie te stappen
Ik zou toch zijn/haar leven ook eens zuur maken hoor...


--- Koppijn, dat zegt genoeg denk ik...
+++ Gisteren F1
+++ Gisteren Dead Space 2 uitgespeeld, eindelijk! Begonnen in begin 2014
+++ Straks Hawaii 5 O

--- Ik moet DmC: DE, RE:R2 en LEGO JW hebben
+++ Nog 30 dagen voor de Uncharted Collection Special Edition
+++ Nog 57 dagen voor de FF Guide Box Set II
--- Nog 169 dagen voor Deus Ex Mankind Divided maar de CE is nog niet in retail beschikbaar...
+++ Nog 193 dagen voor Uncharted 4: A Thief's End CE
--- Aan het wachten op: FFXII HD Remastered, PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2470
W.O.L.F. wrote:
Mr.Wolf wrote:
met0t0 wrote:+++ Eindelijk rust na een ongelofelijk drukke dag
--- Vreselijke restaurantnamiddag gehad. Op restaurant gaan, kan heel leuk zijn maar dat hangt ook grotendeels van het gezelschap af en dat was nu niet echt in orde met mijn familie... : |
Of aan de degene die je bedient. Overlaatst in Antwerpen anderhalf uur moeten wachten op ons drinken en de hapjes. Onze portie kaas waren schellen kaas en de eerste warme hapjes waren aangebrand : p
De bediening was zeker in orde, het was zo'n super chique restaurant, dus echt allemaal volgens de etiquetten enzo, het was mijn eerste keer, dus ik heb wel wat flaters geslagen : p

++ Vandaag inkopen gaan doen voor mijn verjaardagsfeestje : )
++ Ook nog even naar de dieren/vissenwinkel, enkel om te kijken naar de visjes, er komt er nog geentje mee, maar heb wat gerief nodig : )
In Amerika ook zoiets gehad, ik liep in San Fransisco in m'n roze short (wat ik normaalgezien nooit aandoe), met mijn teensletsen aan en mijn haar lag verschrikkelijk. We keken op foursquare voor een goed restaurant en kwamen bij iets goed uit, we gaan er naartoe en zien dat er buiten iemand staat, en we vragen of er nog plaats is. Hij zei dat je normaal gezien minstens 3 weken op voorhand moest bestellen maar we konden wel nog aan de bar zitten. Dat dan maar gedaan en eens ik binnenkwam schaamde ik mij dood voor hoe ik eruit zag :p Iedereen zat daar in kostuum enzo en ik... :p Was wel zeer lekker :cool:
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2472
--- dag 1 van't verlof is letterlijk in't water gevallen
+++ wel goed kunnen lachen al; vriendin haar schoenen stonden vannacht op't balkon en zijn dus zeikenat
-/+ plannen om naar Marbella te rijden voor Hard Rock Cafe is niet doorgegaan, halfweg naar daar was het té erg aan't regenen. we zijn dan maar naar een "centro commercial" op de baan geweest. blijkt dat dat iets is zoals Maasmechelen Village, alleen hebben ze dat hier aan bijna elke afrit :p

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2473
Ligeiro wrote:--- dag 1 van't verlof is letterlijk in't water gevallen
+++ wel goed kunnen lachen al; vriendin haar schoenen stonden vannacht op't balkon en zijn dus zeikenat
-/+ plannen om naar Marbella te rijden voor Hard Rock Cafe is niet doorgegaan, halfweg naar daar was het té erg aan't regenen. we zijn dan maar naar een "centro commercial" op de baan geweest. blijkt dat dat iets is zoals Maasmechelen Village, alleen hebben ze dat hier aan bijna elke afrit :p
Veel plezier nog daar :cool:
Image
cron