Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2479
fsterchele23 wrote:@witwicky ja de gold edition van resi evil 5. Hopelijk kan ik daarmee met lexi spelen die de gewone editie heeft
Normaal wel hé, tenzij ze die DLC niet heeft. Daarom dat ik zei, Gold Edition, zodat ge niet de mindere versie in tweedehands ebt gekocht ;)
ShAmPi wrote: Ja. Dat je teveel aan uwe flierefluiter zitten trekken hebt. Anders had je hoofdpijn ipv koppijn
Werde daar niet blind van?


--- Man, man, man, wat ik heb ik zeer slecht geslapen, zeg...
+ Ik voel er wel weinig van opt moment...
--- Nederlandse tv zender die nauwelijks zijn eigen tv gids volgt...en ik maar zitten wachten op mijn programma midden in de nacht...
--- Een reden gevonden waarom mijn programma niet speelde...
+++ Strakjes Hawaii 5 O

--- Ik moet DmC: DE, RE:R2 en LEGO JW hebben
+++ Nog 29 dagen voor de Uncharted Collection Special Edition
+++ Nog 58 dagen voor de FF Guide Box Set II
--- Nog 168 dagen voor Deus Ex Mankind Divided maar de CE is nog niet in retail beschikbaar...
+++ Nog 192 dagen voor Uncharted 4: A Thief's End CE
--- Aan het wachten op: FFXII HD Remastered, PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2482
+/- Vandaag kamer opruimen, de voorbereidingen voor mijn feestje starten :)
+/- Ik snap niets meer van radbag, eerst zeggen ze dat ze mijn gebroken product kunnen omruilen voor iets anders, dan zeggen ze dat dat niet gaat en vandaag krijg ik een mail die zegt dat er een pakket naar mij onderweg is... We zullen morgen wel zien zeker? Het zijn vriendelijke mensen, maar hun ENgels (het zijn Duitsers) is werkelijk verschrikkelijk :(

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2483
fsterchele23 wrote:@witwicky lukt dus om met gold edition samen te spelen met de gewone editie van resi evil 5
Tzou raar zijn dat het niet ging lukken :cool:


--- Weeral niet al te best geslapen...
--- Lichte hoofdpijn...
--- Digirecorder deed irritant gisteren, dus half programma gemist...gelukkig herhaalde het in de ochtend...
--- Ik krijg het van behandeld te worden als een klein kind...
--- Verschrikkelijk gewoon: ik ga naar het toilet wanneer mijn vader een verdieping hoger is, mijn vader denkt direct dat ik zit te plannen en te wachten totdat die 1 verdieping hoger is om iets te gaan doen ... WTF ;(
--- Wete wa? Mijn vader zijn gedrag is beneden alle peil vandaag, hij zit gewoon ruzie te zoeken...
+++ Hawaii 5 O
--- Met de TGS 2015 op komst krijg ik heimwee naar FFXII... :miauw:

--- Ik moet DmC: DE, RE:R2 en LEGO JW hebben
+++ Nog 28 dagen voor de Uncharted Collection Special Edition
+++ Nog 57 dagen voor de FF Guide Box Set II
--- Nog 167 dagen voor Deus Ex Mankind Divided maar de CE is nog niet in retail beschikbaar...
+++ Nog 191 dagen voor Uncharted 4: A Thief's End CE
--- Aan het wachten op: FFXII HD Remastered, PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2489
Gelukkige verjaardag @ W.O.L.F. :party:


--- Beter geslapen maar toch vele keren wakker geworden...
+/- Veel dorst...
--- Het weer dat weer warmer lijkt te zijn...
--- Gisteren kreeg uiteindelijk mijn vader zichzelf weer zover om ruzie te zoeken... ;(
--- Twas kort, maar dat maakt het niet meer prettig...Twas ook weer voor de stomste dingen...
--- Gisteren brak er ook weer eens iets bij mij door de manier waarop ik behandeld werd...
+++ Hawaii 5 O in de middag
+++ Daarna Jimmy Fallon
+++ Daarna Deadliest Catch

--- Ik moet DmC: DE, RE:R2 en LEGO JW hebben
+++ Nog 27 dagen voor de Uncharted Collection Special Edition
+++ Nog 56 dagen voor de FF Guide Box Set II
--- Nog 166 dagen voor Deus Ex Mankind Divided maar de CE is nog niet in retail beschikbaar...
+++ Nog 190 dagen voor Uncharted 4: A Thief's End CE
--- Aan het wachten op: FFXII HD Remastered, PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2