Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2492
Gefeliciteerd W.O.L.F. :party:

+++ Begin alweer aan school te wennen.
++ Volgende week op werkweek naar Maastricht. Ik moet iets doen voor de vakken natuurkunde, scheikunde, Nederlands en Frans. Iemand die vlakbij Luik woont en 10 vragen in het frans wil beantwoorden? :P
?? Hoop dat het goed weer gaat worden :|
+++ Nog 50 dagen en dan komt afterbirth uit :saint:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2494
+/- Goed geslapen, maar mijn vader maakte me wakker waardoor ik dus niet lang genoeg heb geslapen...
--- Koppijn daardoor...
--- Gisteren over het algemeen een negatieve dag, niks ergs gebeurd, maar voelde me gewoon niet goed...
--- Internet doet irritant en daardoor denk ik moeilijk laden van filmpjes...
+++ Hawaii 5 O
--- Tv zender die langs geen kanten zijn tv gids volgt...
+/- F.A.C.T.S. komt dichterbij...

--- Ik moet DmC: DE, RE:R2 en LEGO JW hebben
+++ Nog 26 dagen voor de Uncharted Collection Special Edition
+++ Nog 55 dagen voor de FF Guide Box Set II
--- Nog 165 dagen voor Deus Ex Mankind Divided maar de CE is nog niet in retail beschikbaar...
+++ Nog 189 dagen voor Uncharted 4: A Thief's End CE
--- Aan het wachten op: FFXII HD Remastered, PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2500
Captain Witwicky wrote:--- zelden gebeurt het dat ik totaal gefrustreerd loop, maar van niet op je gemak zijn en dat irritante internet gebeurt het wel eens...
:?

+++ Heel leuk feestje gehad gisteren :)
+/- Ik heb enorm moeten vliegen, elk jaar zeg ik na mijn feestje dat ik volgend jaar de koekjes gewoon koop en elk jaar maak ik ze weer zelf :p
+ Een heel snel weekendje Frankrijk, ik hoop dat het de lange rit waard is
--- Wel bijna 7u in de auto moeten volhouden met mijn schoonvader, da man haat mij en negeert mij, maar ik kan ook niet met met0t0 praten want zowat alles wat ik kan zeggen is fout :(

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2501
W.O.L.F. wrote:
Captain Witwicky wrote:--- zelden gebeurt het dat ik totaal gefrustreerd loop, maar van niet op je gemak zijn en dat irritante internet gebeurt het wel eens...
+ Een heel snel weekendje Frankrijk, ik hoop dat het de lange rit waard is
--- Wel bijna 7u in de auto moeten volhouden met mijn schoonvader, da man haat mij en negeert mij, maar ik kan ook niet met met0t0 praten want zowat alles wat ik kan zeggen is fout
Ik heb normaal veel geduld maar niet als het gaat over het internet...
Waarom ga je op reis met je schoonvader én met0t0 als het al zo negatief klinkt?


+/- Ik slaap nu al 2 dagen goed, maar ik word telkens van mezelf te vroeg wakker...
--- Morgen op burenbezoek, daar heb ik nu dus 100% geen zin in, want het is gewoon tijdsverspilling met mensen die me niet interesseren...zucht... ;(
--- Mijn vader die weer voor problemen zorgt voor geen enkele reden, geen enkele!

--- Ik moet DmC: DE, RE:R2 en LEGO JW hebben
+++ Nog 25 dagen voor de Uncharted Collection Special Edition
+++ Nog 54 dagen voor de FF Guide Box Set II
--- Nog 164 dagen voor Deus Ex Mankind Divided maar de CE is nog niet in retail beschikbaar...
+++ Nog 188 dagen voor Uncharted 4: A Thief's End CE
--- Aan het wachten op: FFXII HD Remastered, PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2503
Mr.Wolf wrote:-------------------- Ik word echt zo kwaad van dieje Toledo. Ik snap absoluut niet hoe dat allemaal werkt. Ik weet zelfs niet eens wanneer ik juist naar school moet gaan
Dat zal niet snel verbeteren. Een ISP enzo samenstellen is ook niet echt simpel gemaakt. Moest je met iets hulp wil hebben, moet je het maar vragen. Er zijn meerdere mensen die in leuven hebben gestudeerd hier.

+++ rustig dagje gehad
+++ straks een biertje drinken
+++ vandaag eens iets simpel klaarmaken om te eten
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2504
+/- Derde dag goed geslapen maar weer van mezelf te vroeg wakker geworden...
--- Vandaag burenbezoek, helemaal geen goesting!...
+/- NOOOOO, teveel guests op F.A.C.T.S.!!
+++ Vanavond Vikings
--- Mijn vader die hier op alles commentaar heeft en dus voor veel 'wrijving' zorgt...

--- Ik moet DmC: DE, RE:R2 en LEGO JW hebben
+++ Nog 24 dagen voor de Uncharted Collection Special Edition
+++ Nog 53 dagen voor de FF Guide Box Set II
--- Nog 163 dagen voor Deus Ex Mankind Divided maar de CE is nog niet in retail beschikbaar...
+++ Nog 187 dagen voor Uncharted 4: A Thief's End CE
--- Aan het wachten op: FFXII HD Remastered, PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
cron