Woohoo! I won! I won!
Ahum.
Re: Het bijschriftentopic
257Geen animo om hierop te reageren...? Moet ik dan een andere afbeelding uitzoeken?
258Ik vind dat het hele forum ineens maar uitgestorven is......paveman wrote:Geen animo om hierop te reageren...? Moet ik dan een andere afbeelding uitzoeken?
Zal morgen eens kijken of ik een leuke comment kan plaatsen op jou foto
261Het halverwege de race verwisselen van positie verliep niet bij alle paard-ruiter combinaties even vlot.
PS, @ paveman, soms moeten de mensen even denke over iets dat al dan niet lollig is.
PS, @ paveman, soms moeten de mensen even denke over iets dat al dan niet lollig is.
262Haha, dat kan het natuurlijk ook zijn. Maar wat Colossus ook al aangeeft: het lijkt wel een beetje uitgestorven op het forum. Ik probeerde dan ook een beetje leven in de brouwerij te krijgen...
263Ik heb hetzelfde gevoel, maar het is gewoon zo'n periode waarin weinig nieuws wordt onthuld, waarin weinig leuke games uitkomen enz.paveman wrote:Haha, dat kan het natuurlijk ook zijn. Maar wat Colossus ook al aangeeft: het lijkt wel een beetje uitgestorven op het forum. Ik probeerde dan ook een beetje leven in de brouwerij te krijgen...
265And the winner is....
Al is het maar om de Bulldozer grap in de signature...Gamefreak wrote:BozeGozer eindelijk gevangen