Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2611
paveman wrote:Ben je ook naar de IAA geweest M-power? Ik ben afgelopen vrijdag geweest. Wat vond je er van?

En. Hoe lang heb je over het rondje gedaan...? ;)

PS: alsnog gefeliciteerd Sora/Frans
Ik ben ook vrijdag geweest:)
Het was in orde, wel meer volk dan 2 jaar geleden. Jammer dat je bijna nergens binnen raakte, ben enkel bij alpina binnengeraakt.

Geen idee hoelang ik over een rondje heb gedaan, maar wereldrecords gaan er niet gesneuveld zijn :D
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2612
+++ Mijn overuren eens kunnen opgebruiken, waardoor ik vroeger naar huis kon
+++ daardoor kunnen gaan fitnessen en toch nog veel tijd hebben als ik thuis kom
+++ misschien nog eens gamen?? :smug:
+++ accu schroefboormachine gekocht, nu hoef ik niet altijd alles handmatig vast te schroeven
--- Als ik die gisteren al had, was mijn glazen kast sneller in elkaar geweest
+++ Deze avond steak met bearnaisesaus en frietjes maken ^^
+- Hopelijk zijn die ovenfrietjes lekker, want wij hebben nog geen frietketel
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2613
-- zaterdag begon me een kleine ramp
++++ de rest van dag was superleuk met lexi op facts/cinema
-- beetje te veel geld uitgegeven
++ maar al een heel stuk minder dan vorig jaar :p
++ rocket league toernooi met lexi
-- morgen weing werk mimimi
++ mad max en fifa 16 (-- die ***draft is wel -----)
++ terraria ontdekt
++ beetje eten en drinken gekocht

en nog een gelukkige verjaardag sora
en ochja foto van facts koopjes zal nog effe moeten wachten want tzijn ier verbouwingen en ik laat dan liever alles in de doos tot men nieuw raam erin zit
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2616
M-power wrote:
paveman wrote:Ben je ook naar de IAA geweest M-power? Ik ben afgelopen vrijdag geweest. Wat vond je er van?

En. Hoe lang heb je over het rondje gedaan...? ;)

PS: alsnog gefeliciteerd Sora/Frans
Ik ben ook vrijdag geweest:)
Het was in orde, wel meer volk dan 2 jaar geleden. Jammer dat je bijna nergens binnen raakte, ben enkel bij alpina binnengeraakt.

Geen idee hoelang ik over een rondje heb gedaan, maar wereldrecords gaan er niet gesneuveld zijn :D
Was best veel volk idd, maar was m'n eerste keer, dus heb geen idee wat normaal is... :D

't Was bij jouw merk BMW anders toch best rustig, vond ik (zeker in vergelijking met de andere Duitse topmerken). Ik had verwacht dat er in die zin wel wat mogelijk moet zijn geweest.
Heb je genoeg inspiratie opgedaan voor je volgende aankoop (niet games :D)? Wellicht iets waarmee je wél een wereldrecord zou kunnen vestigen?
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2617
+++/- Goed geslapen maar beetje te vroeg wakker geworden...
--- Lattenbodem...
--- Uitbarstingen van vader...
+++ Gisteren mijn broer kunnen helpen met iets installeren, pretty big deal voor ons want meestal lukt zoiets niet...
+++ Hawaii 5 O
--- Zenders die sommige programma's gewoon negeren...
+++ Tijd voor Avontuur

--- Ik moet DmC: DE, RE:R2 en LEGO JW hebben
+++ Nog 8 dagen voor de Uncharted Collection Special Edition
+++ Nog 38 dagen voor de FF Guide Box Set II
--- Nog 148 dagen voor Deus Ex Mankind Divided, wachten op de mogelijkheid om te bestellen bij Game Mania
+++ Nog 172 dagen voor Uncharted 4: A Thief's End CE
--- Aan het wachten op: FFXII HD Remastered, PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2618
paveman wrote:
M-power wrote:
paveman wrote:Ben je ook naar de IAA geweest M-power? Ik ben afgelopen vrijdag geweest. Wat vond je er van?

En. Hoe lang heb je over het rondje gedaan...? ;)

PS: alsnog gefeliciteerd Sora/Frans
Ik ben ook vrijdag geweest:)
Het was in orde, wel meer volk dan 2 jaar geleden. Jammer dat je bijna nergens binnen raakte, ben enkel bij alpina binnengeraakt.

Geen idee hoelang ik over een rondje heb gedaan, maar wereldrecords gaan er niet gesneuveld zijn :D
Was best veel volk idd, maar was m'n eerste keer, dus heb geen idee wat normaal is... :D

't Was bij jouw merk BMW anders toch best rustig, vond ik (zeker in vergelijking met de andere Duitse topmerken). Ik had verwacht dat er in die zin wel wat mogelijk moet zijn geweest.
Heb je genoeg inspiratie opgedaan voor je volgende aankoop (niet games :D)? Wellicht iets waarmee je wél een wereldrecord zou kunnen vestigen?
Idd, bij BMW en Volkswagen was er weinig volk. Heb wat inspiratie opgedaan.
- Peugeot 308 gti niet slecht, maar slechte zetels
- Opel Corsa opc prijzig en aan de kleine kant
- nieuwe Renault megane (voorlopig geen rs versie) irritant stuur, automatische versnellingsbak :(
- Honda Civic type r niet echt mooi, maar lijkt me wel leuk
- BMW 1 serie prijzig en moeilijk te vinden met gewenste opties 2dehands
- Skoda octavia rs mooi, maar heb liever een hatchback

De 308, Corsa, megane en octavia vallen af, dus mogelijke kanshebbers: Civic, 1 serie of een megane rs van de vorige generatie.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2619
--- Bleurgh...laptop delen...
--- Blerugh...domme reden om Uncharted Golden Abyss niet op te nemen in de Uncharted Collection...
--- Ongelooflijk...die wc van ons kan echt niks...en daardoor krijg ik nog eens ruzie met mijn vader ook, over werkelijk alles dat te maken heeft met een wc bezoek! ALLES!! Ik zit ruzie te maken over poep... :hmmmm: Je zou het niet voor mogelijk houden...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2621
+++ Afrikaanse dans is en blijft zalig, ook al is het een erg grote groep (ik ben gestart in een erg kleine groep, dus ben wat verwend) en was ik gisteren te moe om mij helemaal te smijten
+/- Gisteren kennismaking met mogelijke tutees, leerlingen 5de leerjaar (groep 7) lager onderwijs, ze kunnen hee lief zijn, heel druk, een beetje alles eigenlijk :p
+++ Rustig dagje om veel werk klaar te krijgen

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2622
--- Gisteren liep totaal niet zoals ik had verwacht...klotedag achter de rug... :(
+/- Ok geslapen maar lichte hoofdpijn... :(
+/- Teveel dingen die me afleiden...
+/- Teveel dingen die ik wil hebben...
--- En...ik mag weer eens het gras gaan maaien... :(

--- Ik moet DmC: DE, RE:R2 en LEGO JW hebben
+++ Nog 7 dagen voor de Uncharted Collection Special Edition
+++ Nog 37 dagen voor de FF Guide Box Set II
--- Nog 147 dagen voor Deus Ex Mankind Divided, wachten op de mogelijkheid om te bestellen bij Game Mania
+++ Nog 171 dagen voor Uncharted 4: A Thief's End CE
--- Aan het wachten op: FFXII HD Remastered, PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2624
--- Na eergisteren, was gisteren ook niet een dag die ik wou...
--- Na het gras te doen was het hier weer plezant... :(
--- En vandaag lijkt er ook geen verandering te zijn, mijn vader vindt iets niet en begint dan maar mij als schuldige aan te wijzen... :(
+++ Eens lekker goed geslapen...
--- Veel compromissen sluiten...

--- Ik moet DmC: DE, RE:R2 en LEGO JW hebben
+++ Nog 6 dagen voor de Uncharted Collection Special Edition
+++ Nog 36 dagen voor de FF Guide Box Set II
--- Nog 146 dagen voor Deus Ex Mankind Divided, wachten op de mogelijkheid om te bestellen bij Game Mania
+++ Nog 170 dagen voor Uncharted 4: A Thief's End CE
--- Aan het wachten op: FFXII HD Remastered, PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
cron