Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2626
--- Niet echt in een happy place op het moment...
--- Veel te kort geslapen omdat ik vroeg moest opstaan om boodschappen te doen...
+++ Dual Survival
+++ Adventure Time
--- Zenderwijzigingen...
+++ Spiritueel Burnout vervolg op komst zo te zien...
+++ Geretweet worden door die studio die de opvolger wilt maken...


--- Ik moet DmC: DE, RE:R2 en LEGO JW hebben
+++ Nog 5 dagen voor de Uncharted Collection Special Edition
+++ Nog 35 dagen voor de FF Guide Box Set II
--- Nog 145 dagen voor Deus Ex Mankind Divided, wachten op de mogelijkheid om te bestellen bij Game Mania
+++ Nog 169 dagen voor Uncharted 4: A Thief's End CE
--- Aan het wachten op: FFXII HD Remastered, PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2630
--- Gisteren bleef maar zeer vervelend zijn...
+++ Goed geslapen, ondanks de lattenbodem en de muggen...
--- Altijd oppassen met wat ik doe...
--- Een soort heimwee hebben naar een game maar kan het niet exact plaatsen wat het precies is aan de game waar ik heimwee naar heb...

--- Ik moet DmC: DE, RE:R2 en LEGO JW hebben
+++ Nog 4 dagen voor de Uncharted Collection Special Edition
+++ Nog 34 dagen voor de FF Guide Box Set II
--- Nog 144 dagen voor Deus Ex Mankind Divided, wachten op de mogelijkheid om te bestellen bij Game Mania
+++ Nog 168 dagen voor Uncharted 4: A Thief's End CE
--- Aan het wachten op: FFXII HD Remastered, PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2631
------------ De schietpartij in Oregon en het hele gun control debat...

Ik ben niet zo naïef om te denken dat alle wapens weg moeten in Amerika, maar betere achtergrondcontrole, verbod op semi-automatische wapens en jongeren niet voor hun 18de of 21ste in aanraking met wapens laten komen zou toch al een hoop moeten helpen.

Als je dan kijkt naar sommige reacties van Republikeinen zoals Jeb Bush of Donald Trump, zou je op den duur je hoop in de mensheid verliezen. 'These things happen', zeggen ze dan. Vertel dat maar aan de families van de slachtoffers. Of dan krijg je van die rednecks die geloven dat de overheid alle wapens in beslag wil nemen en hen dan in slavernij zal duwen... Mooi citaat van Jon Stewart hierover gevonden: "Their paranoid fear of a possible dystopic future prevents us from addressing our actual dystopic present."

En dan heb je nog van die gekken die ervoor pleiten om het personeel van scholen te bewapenen. Ik ben zelf leerkracht en de gedachte dat ik in Amerika zou lesgeven met een wapen op mijn lijf, is gewoon te absurd voor woorden...
Image
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2632
W.O.L.F. wrote:
+/- Groepswerken, soms loopt het heel goed, soms zo een enorme chaos :(
+++ Maar vandaag even allemaal niet, vandaag gewoon gamen bij met0t0 :)
Ik ken dat gevoel. Volgende week woensdag moet ik voor ANW een werkstuk inleveren en een presentatie geven. Het werkstuk hebben we al grotendeels af, maar aan de presentatie moeten we nog beginnen. En als ze dan ook niet op mijn berichten op whatsapp antwoorden :angry:

--- Volgende week heb ik het druk, maar heb dit weekend maar weinig tijd.
++ Naar de stad geweest om nieuwe kleren te kopen. Het is goed geslaagd
+++ Gelijk een goede tweedehandse gamingmuis gevonden.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2633
++ vandaag gaan shoppen in Wijnegem, veel tof gerief kunnen vinden
++ serieuze koopjes kunnen doen in de Game Mania
-- bekaf nu
++ lekker gegeten (zelfs een beetje teveel xD) in de Lunch Garden
-- moet nu nog beginnen aan schoolwerk
+/- druk weekend weeral
-- de tijd vliegt voorbij
-- kopzorgen
++ Into the Woods staat sinds vandaag op Netlix, ik weet weer wat te kijken vanavond!
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2636
++ eindelijk nog eens kunnen uitslapen, 't was nodig
++ vandaag naar de musical 'Carrie' gaan kijken
-- mijn mama die direct moet beginnen zagen over huishoudelijke shizzle... op zo'n momenten is alleen wonen toch echt veel aangenamer O.O
-- nog werken voor't school
++ 't zijn leuke vakken
-- nog steeds geen antwoord terug gehad van de prof waarnaar ik stuurde, wtf met die organisatie altijd UGent?
-- Into the Woods is één van de mottigste films dat ik ooit bekeken heb, avoid at all costs
++ volgend weekend normaal een rustig weekend, dat mag ook wel eens
-- scherm van mijn PC is weer zo stoffig als iets
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2638
Ligeiro wrote:+++ loop-bakfiets voor de kleine gekocht
Een bakfiets ken ik (handig voor de boodschappen ook), maar wat is een loop-bakfiets?

+/- Vanavond gaan eten met de familie van met0t0, het eten zal lekker zijn, het gezelschap minder
++ Dagje voor t unief werken, al die groepswerken beginnen eindelijk op gang te komen, nu nog tijd voor vindn eh...

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2639
W.O.L.F. wrote:
Ligeiro wrote:+++ loop-bakfiets voor de kleine gekocht
Een bakfiets ken ik (handig voor de boodschappen ook), maar wat is een loop-bakfiets?

+/- Vanavond gaan eten met de familie van met0t0, het eten zal lekker zijn, het gezelschap minder
++ Dagje voor t unief werken, al die groepswerken beginnen eindelijk op gang te komen, nu nog tijd voor vindn eh...
dit:
Image
alleen is die die wij gekocht hebben met blauw ipv roze :p
cron