Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2767
fsterchele23 wrote:++++ samen met lexi op 4gamers rocket leaguetoernooi gewonnen in een best of 7 finale was het al na 4 matchen beslist.
++++ dit dus :)

Voor de rest:

-- niet al teveel geslapen vannacht door constant te liggen hoesten, niezen en snotteren
++ 't is precies wel al wat beter dan gisteren
+/- hopelijk morgen nog wat beter want dan gaan we naar Bellewaerde voor Halloween
++ rustig dagje thuis
++ beetje leren, beetje gamen
++ nieuwe smartphone besteld
-- normaal moest ie vandaag toekomen maar volgens de track and trace is ie slechts aangemeld en nog niet verzonden
-- moet SIM-kaart ook nog ergens laten bijsnijden
-- Steam die niet aangaf dat ik nieuwe berichten had O.O
++ Deadwood is best een goede serie
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2768
Elexus wrote: -- moet SIM-kaart ook nog ergens laten bijsnijden
Ik heb zelf net i.v.m. overgang van iPhone 4s naar iPhone 5s (ik weet dat er al een 6 en 6s is, maar ik hoef niet zo nodig het nieuwste van het nieuwste) zelf m.b.v. het internet bijgeknipt. Ik had die van mezelf aardig verprutst, maar deze doet het alsnog gewoon...! Vervolgens heb ik die van mijn vrouw ook bijgeknipt: in 1 keer goed en perfect passend.

Moraal van dit verhaal: het is niet super moeilijk om zelf te doen en je kunt alsnog aardig mis knippen, zonder je SIM-kaart volledig te ver*%!#en.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2772
--- Hier nog een die geen zin heeft in het weekend.
--- Vanavond nog terug naar BE rijden en morgen een hele drukke dag.
+++ Met wat geluk kan ik morgenavond alweer terug naar huis komen en zondag een verjaardagsfeestje. :)
+++ Nieuw record op psnprofiles: 133ste van BE! Vond het een wonder dat ik de afgelopen weken niet was weg gezakt in het klassement :P
Image