Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2806
The Wastelander wrote:+++ Melding gekregen dat Fallout 4 verzonden is naar de post! Nu hopen dat niemand de postnl gaat overvallen. :p
Wil u pret niet bederven, maar dat is "normaal". Bart Smit? Lees gans de mail dan, lager zal staan: Games met een releasedatum worden op release gevelerd.
Ik heb gisteren besteld en 2 uur later was hij ook "verzonden". Maar track & trace geeft geen afleverdatum. Die zal maandag/dinsdag pas zichtbaar worden.
PSN tichke
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2809
BozeGozerXrd wrote:
Kolm wrote:--- imageshack die de afbeeldingen van gratis gebruikers nu ook blokkeert op externe sites
Dus die website is nu volkomen nutteloos, want dat is vrijwel de enige waarvoor die site gebruikt werd. :p
Jup, of je moet 19 dollar per jaar gaan betalen (is promotie) en dat vind ik wat veel voor die paar afbeeldingen van trophyguides... Hele tijd terug hadden ze het al aangepast dat je als free gebruiker niets meer kon uploaden of slechts beperkt aantal ofzo. Maar de afbeeldingen die erop stonden bleven wel extern beschikbaar. Nu blijven ze enkel nog op hun site zelf beschikbaar en 31 januari zouden ze ook verwijderd worden als je niet omschakelt naar een betalende account.

--- Wat een hoofdpijn vandaag :dizzy:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2812
RoyVdW wrote: --Geld verziekt de wereld, sommige krijgen teveel
+/-Ben ik hier nog een actief genoeg lid? Wie kent mij? niemand...
Geld is het probleem niet, maar de verdeling en degenen die het ontvangen wel ;)
Zonder geld zouden er nog altijd zijn die meer willen dan anderen.
En ge zijt nog geen geest ;)
dividedx11 wrote:Nog niet
Weet jij iets wat ik nog niet weet? :p


- Weinig geslapen deze week, maar weinig last ervan hebben...
+ Gisteren zeer ontspannende avond gehad, na een drukke dag op het werk...
+++ Nu goed geslapen
--- Vader heeft misschien nog geen 5 zinnen tegen mij gezegd deze week omdat ik volgens zijn klok niet werk...
+++ Vorig weekend Jurassic World bekeken
+++ Vnvd Deadliest Catch
+++ Morgen Black Sails
+++ LEGO gamepje gekocht
--- 3 nov. was de release van mijn FF Guide Box Set II, dat werd veranderd naar 14 nov. Nu zou die vandaag beschikbaar zijn en ik was gisteren in de Game Mania :?
+++ Vandaag zou ik mogen gaan (tgaat wel niet lukken) om goodies...

--- Ik moet DmC: DE, RE:R2 en LEGO JW hebben
+++ Nog 108 dagen voor Deus Ex MD
+++ Nog 132 dagen voor Uncharted 4: A Thief's End CE
--- Aan het wachten op: FFXII HD Remastered, PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2815
++Plezant verjaardagsfeest gehad in schone loft met schoon volk op Linkeroever :party:
+Direct slapen
+Zondag rustdag
+Gene stress
+Netflix
++Eindelijk na een maand interimwerk beet, ookal is het productie en bandwerk, no problem, goede pré, liever ik dan een neger, ik ben bezig en ben nu minder moe dan dat ik niets deed, ik werd derpi.
Ik ben niet gemaakt om te studeren en voor't zelfde geld ga ik in een fabriek werken doe mijn shift niets meer aan mijn hoofd en in het weekend mijn bijverdienste. Moet gwn geld verdienen. Solliciteren is stom en tijdverlies. Buiten die twee jobs heb ik nog tijd zat om hier en daar al dan niet in't zwart wat bij te werken en om snode plannen te smeden met een kennis om zelfstandige te worden in een tweede bijberoep. Ben graag workaholic.
+Moet minstens één keer per week 2u sporten anders voel ik me slecht (gewoon fietsen naar werk, winkel en wandelen telt niet)
+Ik zie wel wat de toekomst brengt
+Terug veel zin om te gamen, sinds de AC plat geleden dus anderhalf maand
...
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2816
RoyVdW wrote:++Eindelijk na een maand interimwerk beet, ookal is het productie en bandwerk, no problem, goede pré, liever ik dan een neger, ik ben bezig en ben nu minder moe dan dat ik niets deed, ik werd derpi.
Ik ben niet gemaakt om te studeren en voor't zelfde geld ga ik in een fabriek werken doe mijn shift niets meer aan mijn hoofd en in het weekend mijn bijverdienste. Moet gwn geld verdienen. Solliciteren is stom en tijdverlies. Buiten die twee jobs heb ik nog tijd zat om hier en daar al dan niet in't zwart wat bij te werken en om snode plannen te smeden met een kennis om zelfstandige te worden in een tweede bijberoep. Ben graag workaholic.
Of je graag studeert hangt af van verschillende factoren. Bijvoorbeeld, ik studeerde graag in Brussel, niet voor de stad, maar voor de lessen en de vrienden. Hier in Gent, studeerde ik niet graag omdat hier de medestudenten eikels waren en de lessen ook minder interessant waren. Op beide momenten had ik dus een verschillende kijk op "het studeren" ;)


--- Ai, gisteren werd plots een ware nachtmerrie met mijn ouders...
--- Zo vroeg mogelijk in bed gegaan om een nieuwe dag te beginnen...
+++ Goed geslapen
+/- Hmmm, mijn FF guides zouden beschikbaar zijn maar nog geen berichtje gekregen van de Game Mania...
--- Deadliest Catch moeten opnemen..
+++ Vnvd Black Sails

--- Ik moet DmC: DE, RE:R2 en LEGO JW hebben
+++ Nog 107 dagen voor Deus Ex MD
+++ Nog 131 dagen voor Uncharted 4: A Thief's End CE
--- Aan het wachten op: FFXII HD Remastered, PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2817
RoyVdW wrote:++Plezant verjaardagsfeest gehad in schone loft met schoon volk op Linkeroever :party:
+Direct slapen
+Zondag rustdag
+Gene stress
+Netflix
++Eindelijk na een maand interimwerk beet, ookal is het productie en bandwerk, no problem, goede pré, liever ik dan een neger, ik ben bezig en ben nu minder moe dan dat ik niets deed, ik werd derpi.
Ik ben niet gemaakt om te studeren en voor't zelfde geld ga ik in een fabriek werken doe mijn shift niets meer aan mijn hoofd en in het weekend mijn bijverdienste. Moet gwn geld verdienen. Solliciteren is stom en tijdverlies. Buiten die twee jobs heb ik nog tijd zat om hier en daar al dan niet in't zwart wat bij te werken en om snode plannen te smeden met een kennis om zelfstandige te worden in een tweede bijberoep. Ben graag workaholic.
+Moet minstens één keer per week 2u sporten anders voel ik me slecht (gewoon fietsen naar werk, winkel en wandelen telt niet)
+Ik zie wel wat de toekomst brengt
+Terug veel zin om te gamen, sinds de AC plat geleden dus anderhalf maand
...
Wat bedoel je daar nu mee?

+++ Prachtige dag
--- Interview nog altijd niet volledig uitgetypt, ik kan niet met al mijn vingers typen, dus ik ben eeuwig bezig (en de deadline moet gehaald worden, dus ik kan het nu ook niet leren, ik kan het een beetje, maar niet goed genoeg)

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2818
RoyVdW wrote:++Plezant verjaardagsfeest gehad in schone loft met schoon volk op Linkeroever :party:
+Direct slapen
+Zondag rustdag
+Gene stress
+Netflix
++Eindelijk na een maand interimwerk beet, ookal is het productie en bandwerk, no problem, goede pré, liever ik dan een neger, ik ben bezig en ben nu minder moe dan dat ik niets deed, ik werd derpi.
Ik ben niet gemaakt om te studeren en voor't zelfde geld ga ik in een fabriek werken doe mijn shift niets meer aan mijn hoofd en in het weekend mijn bijverdienste. Moet gwn geld verdienen. Solliciteren is stom en tijdverlies. Buiten die twee jobs heb ik nog tijd zat om hier en daar al dan niet in't zwart wat bij te werken en om snode plannen te smeden met een kennis om zelfstandige te worden in een tweede bijberoep. Ben graag workaholic.
+Moet minstens één keer per week 2u sporten anders voel ik me slecht (gewoon fietsen naar werk, winkel en wandelen telt niet)
+Ik zie wel wat de toekomst brengt
+Terug veel zin om te gamen, sinds de AC plat geleden dus anderhalf maand
...
:|


--- Vakantie is veel te snel voorbij gegaan. Ik ben nog lang niet bijgewerkt met alles.
++ Maar toch een leuke vakantie gehad
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2820
-- beetje koppijn, beetje misselijk van steeds naar een scherm te staren
-- eigen fout want vergeten een belangrijk document af te printen dat ik moet voorbereiden tegen morgen :(
-- mijnen avond ook beetje verpest erdoor
++ lekker gegeten vanmiddag
-- leren ging niet zo vlot
-- de kat heeft weer een vrij grote wonde op haar oor
++ bijna Fallout
++ woensdag en donderdag vrij
++ zondag met vrienden afgesproken
-- ze wonen vrij ver weg xD
++ content van nieuwe gsm :)
++ content van nieuwe muis, voor 5 euro werkt het ding echt heel goed
++ de mama heeft lekkere cake gebakken
-- groepswerken
-- morgen vroeg moeten opstaan en vroeger naar school voor dat groepswerk
-- niet veel tijd meer om te gamen tegenwoordig
-- op de launchdag van Fallout ben ik ook een hele dag op school
++ woensdag en donderdag worden Fallout nolife days :p
Image