Re: Vragentopic

287
ShAmPi wrote:Iemand die weet hoe je je FACTS tickets opnieuw kan afdrukken?
Die klootzakken antwoorden daar ni op underen mail...
Prachtige organisatie...
Het is al eventjes geleden dus ik weet niet meer goed hoe het zit, maar krijgt ge die niet in een mail? Of hebt ge de mail niet meer?

Re: Vragentopic

289
ShAmPi wrote:Iemand die weet hoe je je FACTS tickets opnieuw kan afdrukken?
Die klootzakken antwoorden daar ni op underen mail...
Prachtige organisatie...
die zullen op t moment uit hun neus aan het eten zijn :smug:

Re: Vragentopic

291
minermb wrote:Zijn er eigenlijk hier mensen met een baard/snor? Ik ben zelf eens een baard aan het laten groeien om eens te zien hoe dat staat en ik vroeg me gewoon af of er hier mensen zijn met een baard :-"
Le me has a beard. Ale niet lang ofzo. Ik trim hem op 5mm. Maar zondag heb ik per ongeluk teveel getrimd langs een kant en heb ik me nog eens volledig geschoren. Gaat me niet zo goed dus hij zal er rap terug staan.
Image
Image

Re: Vragentopic

292
Maxidomino wrote:
minermb wrote:Zijn er eigenlijk hier mensen met een baard/snor? Ik ben zelf eens een baard aan het laten groeien om eens te zien hoe dat staat en ik vroeg me gewoon af of er hier mensen zijn met een baard :-"
Le me has a beard. Ale niet lang ofzo. Ik trim hem op 5mm. Maar zondag heb ik per ongeluk teveel getrimd langs een kant en heb ik me nog eens volledig geschoren. Gaat me niet zo goed dus hij zal er rap terug staan. :)
Als je dit een paar maanden geleden gezegd zou hebben, dan zou ik het wel een beetje raar vinden. Toen dacht ik nog dat je een vrouw was XD

Maar ahum... Verzorg jij je baard ook, want ik merk meestal dat als ik wat meer baard of een snor heb, dat er daar dan meer puistjes komen en zo, hoewel dat de laatste tijd wel wat minder is.
Image

Re: Vragentopic

293
minermb wrote:
Maxidomino wrote:
minermb wrote:Zijn er eigenlijk hier mensen met een baard/snor? Ik ben zelf eens een baard aan het laten groeien om eens te zien hoe dat staat en ik vroeg me gewoon af of er hier mensen zijn met een baard :-"
Le me has a beard. Ale niet lang ofzo. Ik trim hem op 5mm. Maar zondag heb ik per ongeluk teveel getrimd langs een kant en heb ik me nog eens volledig geschoren. Gaat me niet zo goed dus hij zal er rap terug staan. :)
Als je dit een paar maanden geleden gezegd zou hebben, dan zou ik het wel een beetje raar vinden. Toen dacht ik nog dat je een vrouw was XD

Maar ahum... Verzorg jij je baard ook, want ik merk meestal dat als ik wat meer baard of een snor heb, dat er daar dan meer puistjes komen en zo, hoewel dat de laatste tijd wel wat minder is.
Een vrouw, ik? Hahahahaha neen.
Image
Sorry to disappoint you.

En wat bedoel je met verzorgen? Het enige wat ik doe is trimmen. En last van puistjes heb ik soms ook maar dat komt niet door een baard.
Image
Image

Re: Vragentopic

294
minermb wrote:
Maxidomino wrote:
minermb wrote:Zijn er eigenlijk hier mensen met een baard/snor? Ik ben zelf eens een baard aan het laten groeien om eens te zien hoe dat staat en ik vroeg me gewoon af of er hier mensen zijn met een baard :-"
Le me has a beard. Ale niet lang ofzo. Ik trim hem op 5mm. Maar zondag heb ik per ongeluk teveel getrimd langs een kant en heb ik me nog eens volledig geschoren. Gaat me niet zo goed dus hij zal er rap terug staan. :)
Als je dit een paar maanden geleden gezegd zou hebben, dan zou ik het wel een beetje raar vinden. Toen dacht ik nog dat je een vrouw was XD

Maar ahum... Verzorg jij je baard ook, want ik merk meestal dat als ik wat meer baard of een snor heb, dat er daar dan meer puistjes komen en zo, hoewel dat de laatste tijd wel wat minder is.
Image

Re: Vragentopic

300
Kort vraagje, ik ga straks een TV kopen en we zouden daar graag terug een digibox/corder bij hebben maar dat zou dan al onze 5de digibox zijn en er is een limiet van 4, is er een manier om dit te omzeilen? Of een andere oplossing? Alvast bedankt!
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image