Re: 'It's all about the drinks'-topic

290
met0t0 wrote:Op Graspop heb ik alleen Jupiler gedronken, dus dit weekend wordt het nog eens tijd voor een meer speciaal bier
Image
Haha ja daar zal je geen westvleteren of orval gekregen hebben in een plastic bekertje
Image


Ik heb dit weekend de blonde bourgogne des flandres gedronken, een aanrader!

Ik heb ook net Frans bier gekregen van mijn ouders die terug zijn van een korte vakantie ginder. Ik zal straks een foto posten.

En dan heb ik ook nog een bier gekregen van een vriend die naar de ardennen was en daar een brouwerij heeft bezocht.

Ik krijg altijd veel bier van iedereen
Image
Image

Re: 'It's all about the drinks'-topic

291
Goh
Ik heb ondertussen al veel speciallekes gedronken sinds mijn lmaatste post :p
Ze mij herinneren? das een ander zaak :D
Ik drink namelijk elk weekend samen me ne maat een biertje die ik nog niet gedronken heb. (begint wel moeilijk te worden nog bier te vinden dat ik nog niet gedronken heb :D)

Zaterdag heb ik Paljas gedronken dat weet ik nog :)
Image
Image

Re: 'It's all about the drinks'-topic

294
ShAmPi wrote:Goh
Ik heb ondertussen al veel speciallekes gedronken sinds mijn lmaatste post :p
Ze mij herinneren? das een ander zaak :D
Ik drink namelijk elk weekend samen me ne maat een biertje die ik nog niet gedronken heb. (begint wel moeilijk te worden nog bier te vinden dat ik nog niet gedronken heb :D)
Wedden dat je nog nooit een lousbergs gedronken hebt? Dat is een biertje dat speciaal gemaakt werd voor kaaswinkel t'hinkelspel, bij ons om de hoek :)

Re: 'It's all about the drinks'-topic

298
ShAmPi wrote:Goh
Ik heb ondertussen al veel speciallekes gedronken sinds mijn lmaatste post :p
Ze mij herinneren? das een ander zaak :D
Ik drink namelijk elk weekend samen me ne maat een biertje die ik nog niet gedronken heb. (begint wel moeilijk te worden nog bier te vinden dat ik nog niet gedronken heb :D)

Zaterdag heb ik Paljas gedronken dat weet ik nog :)
Image
En goei bierke? Heb al is ne keer gehoord van iemand dat da wel een goeike is.
Image
cron