Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2883
@Sora_Lizard: Dan doe ik die andere wel:
gamerke1992 wrote:
RoyVdW wrote:Logisch dat dat vroeg is hé. Die mannen van den bouw beginnen met de vroegeshift rond 6u dan hebben ze middag al gedaan of ze moeten lange dagen doen en op meerdere locaties klusjes doen. Zolang je niet met de nacht hebt gestaan maakt dat niet uit. Natuurlijke wekker en heb je een lange dag ;)
Het probleem is dat ik enorm veel uren werk per week en ik heb wachtdiensten waarbij ik dag en nacht opgeroepen kan worden. Dus die paar dagen dat ik eens kan uitslapen zijn echt nodig.

+++ Chinees gegeten
+++ winterbanden op auto gezet.
Ga je ze ook nog aan de auto monteren?

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2885
RoyVdW wrote:-----Netflix werkt dus niet meer en het beste heb ik overgelaten tot laatst dus kan ik niet meer zien je moet een CC koppelen aan je PP account. Als het zo zit zeg ik op ik ga dat niet speciaal aanvragen voor dit bij de legale dieveninstelling.
Dus een CC koppelen aan je PayPal? Komt dit vaak voor, want ik had dit bij Square Enix. Ik wou mijn account linken aan mijn PayPal zodat ik in de toekomst makkelijk kon betalen als die klootzakken weer eens iets exclusiefs maken voor hun eigen webshop, maar daar had ik ook een CC voor nodig. Iemand zie me nog dat PayPal problemen had, dus ik dacht daarom...maar dit komt dus vaker voor? Waarom heb je dan PayPal?
W.O.L.F. wrote:--- Als tijd te koop was, dan was ik nu blut
--- Al meer dan een maand een ontsteking op mijn benen, zalf hielp niet dus nu pillen en kiné en ik mag niet meer dansen de komende weken, bah
Ik niet, ik zou zwaar in de schulden zitten. En vele beterschap met je been!
Elexus wrote:-- stomme UGent met hun stomme lessenwissels die niet duidelijk aangegeven zijn fml...
Ze verwachten dat je continu kijkt op Minerva etc.
Ligeiro wrote:--- koerier van DPD die ons pakketje in een andere straat, op een ander huisnummer afgeeft
Welke pakjes komen met DPD eigenlijk toe?
Hybris wrote:++++ Op level 49 in Spartacus: Legends. Nog even doorbijten en die vervelende level 50 trophy is er!
Hoe valt dat spel mee, eigenlijk?


--- Vorig weekend was megakort, met boodschappen, cinemabezoek en veel zaken om in te halen...
--- Begin deze week was een echt ramp, niks verliep zoals het moest...
--- Eigenlijk is heel de week niet echt goed geweest...
--- Ruzie met vader...
--- Geld uitgeven die ik liever niet wil uitgeven..
--- Vieze mensen in de bus/tram...
--- Mensen die mij altijd moeten hebben voor uitleg over waar ze zijn en waar ze naartoe moeten gaan...
--- Die vrouwen op het werk die eigenlijk gewoon bitchen zijn als je ze leert kennen...
+++ Regen
+++ 12 uur geslapen
+++ Gamenieuws, DOA X3, RE6 PS4?, Life Is Strange LE PS4, ...
--- Deus Ex: Mankind Divided uitgesteld met 6 maanden
+++ Mijn eerste HDD kunnen kopen! Eindelijk mijn files kunnen back-uppen
+++ Black Sails was awesome, helaas nu gedaan met S2

--- Ik moet DmC: DE, RE:R2 en LEGO JW hebben
+++ Nog 276 dagen voor Deus Ex MD (uitgesteld met 6 maanden)
+++ Nog 118 dagen voor Uncharted 4: A Thief's End CE
--- Aan het wachten op: FFXII HD Remastered, PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2887
Ligeiro wrote:
Captain Witwicky wrote:
Ligeiro wrote:--- koerier van DPD die ons pakketje in een andere straat, op een ander huisnummer afgeeft
Welke pakjes komen met DPD eigenlijk toe?
Pakjes van winkels die ervoor kiezen om met DPD te verzenden... in dit geval Photobox.be
Ik dacht dat DPD enkel was voor bedrijven etc ofzo, want tijdens een vakantiejob kwamen die boeken brengen voor scholen, nog nooit gezien voor de meer gewone aan-huis-pakjes.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2891
Ligeiro wrote:+/- vandaag ga ik naar mijn vader, die ik al 12 jaar niet meer gezien of gehoord heb..
-/+ de aanleiding is dat mijn zus zelf ook geweest is, en ze beschrijft hem volledig anders dan hoe ik hem mij herinner
Sterkte :)
Ik kan me niet voorstellen dat ik ooit hetzelfde zou doen, maar iedereen heeft andere redenen om afscheid te nemen van een ouder

--- Stevig verkouden :(
+++ Gisteren de Star Wars films uitgekeken met met0t0 <3
+++ Ik wil een ewok adopteren! :p

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2892
Ligeiro wrote:+/- vandaag ga ik naar mijn vader, die ik al 12 jaar niet meer gezien of gehoord heb..
-/+ de aanleiding is dat mijn zus zelf ook geweest is, en ze beschrijft hem volledig anders dan hoe ik hem mij herinner
Succes man!!!

----------- Vrijdagavond een bezoekje gebracht aan mijn oude school, want er was een avond georganiseerd om de 6ejaars op eindejaarsreis te laten gaan. Ik had beter niet geweest, ik had iemand gezien die ik liever niet meer had gezien
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2893
Ligeiro wrote:+/- vandaag ga ik naar mijn vader, die ik al 12 jaar niet meer gezien of gehoord heb..
-/+ de aanleiding is dat mijn zus zelf ook geweest is, en ze beschrijft hem volledig anders dan hoe ik hem mij herinner
Succes en sterkte!
RoyVdW wrote:Goed gezegd Witwicky. Snap ook het nut dan niet van PP waarom je daaraan nog eens extra CC moet koppelen. Het is enkel simpel om transacties te doen via eBay met vreemde valuta. Het is een maand gelukt en nu weer niet snap het niet ze zullen de beveiliging verstrikt hebben.
Zo beperk je toch potentiële klanten en zorg je voor zeer veel frustratie bij die klanten. Wat als Square Enix weer eens iets exclusiefs maakt voor hun webshop? Ik kan er dan weer niet aan! Verdomme!


+++ Tot nu toe goed weekend, zalig weer'ken
+++ Weer goed geslapen
+++ Tijgercake
+++ Sales op PSN en 2 gratis DLCs voor Mad Max
+++ PS2 games speelbaar op de PS4 in de toekomst, ik denk zelfs dat ze dus de discs bedoelen
+++ Nieuwe film en tv-reeks over Riddick!

--- Ik moet DmC: DE, RE:R2 en LEGO JW hebben
+++ Nog 275 dagen voor Deus Ex MD (uitgesteld met 6 maanden)
+++ Nog 117 dagen voor Uncharted 4: A Thief's End CE
--- Aan het wachten op: FFXII HD Remastered, PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2895
Mr.Wolf wrote:----------- Vrijdagavond een bezoekje gebracht aan mijn oude school, want er was een avond georganiseerd om de 6ejaars op eindejaarsreis te laten gaan. Ik had beter niet geweest, ik had iemand gezien die ik liever niet meer had gezien
Ik ben ook niet zo'n fan van reünies. De enige waar ik naartoe ga is die van de hogeschool. Maar eigenlijk is dat 1 grote vriendengroep die 2-3 keer per jaar iedereen uitnodigt om wat te gaan eten. Dat is best gezellig.
Moesten ze van het middelbaar zoiets doen dan betwijfel ik of ik zou gaan, was niet echt de leukste periode uit mijn leven :|
Aan de uni waren we stomweg met een heel kleine kern die echt uit het hele land kwam. Je zat in veel lessen met heel wat volk maar telkens met andere richtingen samen. Het contact met die kern is dus min of meer verdwenen eens iedereen afgestudeerd was en weer naar zijn eigen omgeving ging. :P

+++ Back-up van PS4 aan het maken, als zijn timing klopt dan zou het ongeveer 3u duren voor ongeveer 380Gb. Dat is inclusief compressie want de back-up zou maar 200Gb worden volgens hem.
+++ Daarna nieuwe SSHD erin van 1Tb en alles weer installeren/terugzetten
+/- En dat alles in de hoop dat die niet al te snel vol gaat staan... Met games van 40-50Gb/stuk zal dat een uitdaging worden. (Ja, ik verwijder wat ik heb uitgespeeld)
+++ Platinum in Onechanbara Z2 chaos! :party:
+++ Nieuwe beste ranking op PSNProfiles België: 130!
+/- Na bijna 2 weken van 's ochtends en 's avonds koorts te hebben lijkt het toch te beteren. Gisteren nog wel wat maar de paar dagen ervoor niet.
--- Die koorts maakte dat ik buiten werken eigenlijk helemaal niks meer kon. Zelfs gamen was er teveel aan.
+++ Blij dat ik de afgelopen dagen toch terug wat kon gamen :saint:
Image