Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2896
++ het gesprek met mijn vader verliep vrij goed, veel dingen teweten gekomen en mogelijks een eerste stap naar verzoening
-- de reactie van mijn moeder toen we haar vertelden dat we met onze pa zijn gaan praten heeft de dag volledig verpest.. Mijn stiefvader wil niks meer met ons te maken hebben daardoor (vanwaar haalt hij zelfs nog maar het lef denk ik dan), en mijn moeder is zwaar gekwetst zegt ze. zodanig dat ze misschien niks meer met ons wil te maken hebben

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2898
Ligeiro wrote:++ het gesprek met mijn vader verliep vrij goed, veel dingen teweten gekomen en mogelijks een eerste stap naar verzoening
-- de reactie van mijn moeder toen we haar vertelden dat we met onze pa zijn gaan praten heeft de dag volledig verpest.. Mijn stiefvader wil niks meer met ons te maken hebben daardoor (vanwaar haalt hij zelfs nog maar het lef denk ik dan), en mijn moeder is zwaar gekwetst zegt ze. zodanig dat ze misschien niks meer met ons wil te maken hebben
Zou het niet kunnen dat je stiefvader je moeder beschermt? Als met0t0 oneerlijk behandeld wordt ben ik ook altijd bozer dan hij...
Geef het allemaal tijd en probeer vooral geen kant te kiezen. Ga bijvoorbeeld met de kerstdagen bij beide of bij geen van beide, maar niet bij de ene wel en de andere niet.
Succes ermee! En je hebt altijd een community die er voor u is, hier op in pm's :) (Heb zelf geen ervaring met het herstellen van banden, maar heb wel de band met mijn vader verbroken)

--- Ziek, vooral keelpijn, en morgen moet ik een soort les geven, overmorgen presenteren, hopelijk ben ik tegen dan beter :(

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2900
Ligeiro wrote:--- mama heeft mij vandaag een vuile smeerlap genoemd, mijn zus een vuile teef, en ze wil ons nooit meer zien...
+/- de mensen van de familie die ik te pakken krijg aan de telefoon staan aan onze kant, en ze zullen mijn mama proberen bellen
Jammer om te horen :(
Het belangrijkste is dat ge zelf blijft doen waar ge u goed bij voelt. De mensen van de familie zullen nu wel verder met uw moeder praten, veel kunt ge op dit moment waarschijnlijk niet meer doen.

--- Niet zo'n productieve middag gehad qua vooruitgang in groepswerken
--- Vanavond nog een interview proberen uittypen

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2901
met0t0 wrote:
Ligeiro wrote:--- mama heeft mij vandaag een vuile smeerlap genoemd, mijn zus een vuile teef, en ze wil ons nooit meer zien...
+/- de mensen van de familie die ik te pakken krijg aan de telefoon staan aan onze kant, en ze zullen mijn mama proberen bellen
Jammer om te horen :(
Het belangrijkste is dat ge zelf blijft doen waar ge u goed bij voelt. De mensen van de familie zullen nu wel verder met uw moeder praten, veel kunt ge op dit moment waarschijnlijk niet meer doen.

--- Niet zo'n productieve middag gehad qua vooruitgang in groepswerken
--- Vanavond nog een interview proberen uittypen
de anderen hebben zeker uit hun neus zitten eten ? :smug:

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2903
+/- Eerste ervaring bij de kinesistn beetje raar dat je daar zelf niets zit te doen terwijl zij uw benen aan het masseren is. (Dat masseren is erg stevig, dus net echt ontspannend)
--- Door gisteren te lang recht te staan nog steeds pijn aan mijn onderbenen, als dat maar goed komt bij mijn actieve tutorles :(
+++ Daarna wel nog even bij met0t0
--- Maar ik mag absoluut niet naar Afrikaanse dans :(

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2904
Ligeiro wrote:--- mama heeft mij vandaag een vuile smeerlap genoemd, mijn zus een vuile teef, en ze wil ons nooit meer zien...
+/- de mensen van de familie die ik te pakken krijg aan de telefoon staan aan onze kant, en ze zullen mijn mama proberen bellen
Erg rare reactie van uw moeder, moet ik zeggen. Aan de ene kant (zoals reeds gezegd) mag je haar best even tijd geven dit te verwerken, maar aan de andere kant is er in mijn beleving nooit een reden om zo te reageren. Zeker niet naar uw kinderen toe. En dat mag je ook best zeggen, vind ik, zelfs als kind tegen uw ouder.

Hopen dat ze snel bijdraait. We hebben zelf een tijdje (2 jaar ong.) geen contact gehad met mijn schoonouders, ben blij dat het nu aardig goed gaat! Het mooiste blijft toch dat u 'gewoon' goed contact met al uw ouders kunt hebben. Overigens waren mijn opa en oma ook water en vuur, net als sommige van mijn ooms en mijn opa (een heeft hem met bijl in de hand achterna gezeten)... heb ik ook nooit wat van begrepen.... Waarom kunnen mensen elkaar niet gewoon respecteren en het daarbij laten??
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2907
Ze zal er sowieso spijt van krijgen Ligeiro. Sterkte alvast. Ik zie of hoor mijn vader ook niet meer door een scheiding. Heb ook geen reden of behoefte om er heen te gaan ben er niks verloren. Het is niet mijn verantwoordelijkheid want hij moet initiatief nemen hij is bij ons van vandaag op morgen vertrokken zonder iets te zeggen. Hij laat iedereen in de steek en de familie langs zijn kant is ook zwijgdood. Onnozel. Maar als hij mij ziet als er iets te doen is met onze fietsclub praat hij wel wat maar dat is maar voor de goeie ogen voor ander denk ik. Ik weet het allemaal niet. Raar. Zijn vriendin zegt ook niks uit haarzelf dus is stroef. Het is niet mijn taak om contact te maken zij verstoort ons gezin. Langs de andere kant de vriend van mijn moeder is wel sociaal komt bij ons en nodige ons uit voor Kerstmis.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2909
---- Wat een rotdag
-- jammer om hier te moeten lezen hoe zoveel mensen geen contact meer hebben met een bepaalde ouder. Als ouder wil je toch gewoon je kind zien, ik snap niet dat er mensen zijn die zomaar hun kind afstoten... Ik mag van geluk spreken met mijn familie...
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image