Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2911
dividedx11 wrote:---- Wat een rotdag
-- jammer om hier te moeten lezen hoe zoveel mensen geen contact meer hebben met een bepaalde ouder. Als ouder wil je toch gewoon je kind zien, ik snap niet dat er mensen zijn die zomaar hun kind afstoten... Ik mag van geluk spreken met mijn familie...
Mensen hebben daar heel veel redenen voor. Maar het is ook een feit dat iedereen zomaar een kind kan maken, wat op zich eigenlijk best een beetje gek is als je bedenkt dat mensen die willen adopteren helemaal gescreend worden enzo (de logica hierachter is dat een adoptiekind al helemaal een kind is en het zaad en de eicel nog niet of zoiets).

--- Had ik eindelijk een studeerdag, moet ik naar de dunant voor een groepswerk
++ Maar hopelijk komt er dankzij dat groepswerk wel schot in de zaak/taak :)
+++ Vanavond heerlijk rustige avond met met0t0 <3

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2912
W.O.L.F. wrote:Mensen hebben daar heel veel redenen voor. Maar het is ook een feit dat iedereen zomaar een kind kan maken...
Tout le monde sait comme en fait des bébés, mais personne sait comme en fait des papas
- Stromae
(en ik kan wel frans spreken, maar schrijven is al een heel pak minder, dus ik verontschuldig mij bij alle grammar nazi's :p)
W.O.L.F. wrote:wat op zich eigenlijk best een beetje gek is als je bedenkt dat mensen die willen adopteren helemaal gescreend worden enzo (de logica hierachter is dat een adoptiekind al helemaal een kind is en het zaad en de eicel nog niet of zoiets).
Zaad is zaad zei den boer, en hij poepte zijn veld! :p

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2914
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
optreden woensdag van ektomorf was zaaaaaaallleeuuuggg, nog nooit zo hard meegedaan en kstond vlak voor zoltan farkas waarmee ik na optreden nog mee heb gebabbbeld en hij heeft me zijn plectrum gegeven en ie staat samen met mij op fb-profielfoto, woohoo, op 1 na beste dag van mijn leven whhoop
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

dan de downside
een beetje te hard meegedaan en men nek is volledig naar de ***
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2915
fsterchele23 wrote:+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
optreden woensdag van ektomorf was zaaaaaaallleeuuuggg, nog nooit zo hard meegedaan en kstond vlak voor zoltan farkas waarmee ik na optreden nog mee heb gebabbbeld en hij heeft me zijn plectrum gegeven en ie staat samen met mij op fb-profielfoto, woohoo, op 1 na beste dag van mijn leven whhoop
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Ik weet wat ge voelt man, ik heb met mijn favoriete zanger ook eens kunnen babbelen en foto's nemen, in zo'n klein café'ken :)
NTGSruler wrote:++/-- Mogen deelnemen aan Homeland Security...
En wat mogt ge precies doen?
Ligeiro wrote:++ het gesprek met mijn vader ...
-- de reactie van mijn moeder ...
Erg om te horen. Wat een situatie. Ik heb mijn volledige familie verloren door zulke gelijkaardige dingen en nog ergere. Sommige contactbreuken dienden echter wel te gebeuren met mensen die een mes in uw rug willen steken. Enkel mijn ouders, broer en zus blijven over.


--- Lange week...
--- Mensen...
+++ Goed geslapen, maar...
- ... niet zo lang als gewenst geslapen, ach ja...
+++ Op het gemak nu, wat zaken in orde brengen
+++ Ondertussen F1 op tv
+++ Deadliest Catch vnvd
+/- Spannend, via een onzekere omweg heb ik iets kunnen bestellen vanuit Amerika...nu hopen dat ik geen scheet in een fles heb gekocht en het tot mijn huis geraakt...
--- Die omweg kan me misschien nog zuur tegemoet komen...
+++ Nog 3 Prometheus sequels!
+++ Riddick film zal Furia heten, Merc City is de serie

--- Ik moet DmC: DE, RE:R2 en LEGO JW hebben
+++ Nog 55 dagen voor Life Is Strange LE
+++ Nog 111 dagen voor Uncharted 4: A Thief's End CE
+++ Nog 269 dagen voor Deus Ex MD (uitgesteld met 6 maanden)
--- Aan het wachten op: FFXII HD Remastered, PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2916
--- Korte dagen...
--- Niet zo lang slapen als ik wil...
--- Mensen die geen rede verstaan...
+++ F1 strakjes

--- Ik moet DmC: DE, RE:R2 en LEGO JW hebben
+++ Nog 54 dagen voor Life Is Strange LE
+++ Nog 110 dagen voor Uncharted 4: A Thief's End CE
+++ Nog 268 dagen voor Deus Ex MD (uitgesteld met 6 maanden)
--- Aan het wachten op: FFXII HD Remastered, PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2917
fsterchele23 wrote:+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
optreden woensdag van ektomorf was zaaaaaaallleeuuuggg, nog nooit zo hard meegedaan en kstond vlak voor zoltan farkas waarmee ik na optreden nog mee heb gebabbbeld en hij heeft me zijn plectrum gegeven en ie staat samen met mij op fb-profielfoto, woohoo, op 1 na beste dag van mijn leven whhoop
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Goed om te horen dat ge zo'n plezante avond hebt gehad! :cool:

--- Bijna geen tijd om te gamen
--- Over het algemeen heel druk nu het einde van het semester met allerlei deadlines nadert
+++ Gisteren toch nog een beetje MGS V en The Unfinished Swan met W.O.L.F. kunnen spelen

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2919
+++ Alle statistische analyses van mijn thesis zijn afgerond, hopelijk is het goed zoals het is
--- Nog veel te veel werk te doen in veel te weinig tijd, maar ik ga ervoor want ik wil niet nog eens aan half jaar later mijn masterdiploma halen
+++ Desondanks een fijn weekend gehad en zelfs zaterdagavond even kunnen gamen
+++ laatste hungergames gaan zien
--- morgen al weer werken
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2922
Ligeiro wrote:+/- goed kunnen praten met mama, en alles lijkt nu uitgepraat
-- stiefvader die koppig volhoudt dat hij niets meer met ons te maken wil hebben, waardoor mama tussen 2 kampen zit
toch gelukkig een beetje goed nieuws dan :) Hopelijk draait je stiefvader ook nog bij. Geef het wat tijd zou ik zeggen, al vind ik persoonlijk dat je stiefvader het recht niet heeft om zich in een ouder-kind relatie te moeien. Als jij je vader terug wil zien dan is dat tussen jou en je vader en niemand anders. Dat je moeder het daar wat moeilijk mee had/heeft kan ik begrijpen.

+++ 12 stronken witloof in hesp en kaas klaargemaakt, ik kan weer even voort :p Ik maak meestal alles dubbel, zodat ik de helft kan invriezen.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2923
gamerke1992 wrote:
Ligeiro wrote:+/- goed kunnen praten met mama, en alles lijkt nu uitgepraat
-- stiefvader die koppig volhoudt dat hij niets meer met ons te maken wil hebben, waardoor mama tussen 2 kampen zit
toch gelukkig een beetje goed nieuws dan :) Hopelijk draait je stiefvader ook nog bij. Geef het wat tijd zou ik zeggen, al vind ik persoonlijk dat je stiefvader het recht niet heeft om zich in een ouder-kind relatie te moeien. Als jij je vader terug wil zien dan is dat tussen jou en je vader en niemand anders. Dat je moeder het daar wat moeilijk mee had/heeft kan ik begrijpen.

+++ 12 stronken witloof in hesp en kaas klaargemaakt, ik kan weer even voort :p Ik maak meestal alles dubbel, zodat ik de helft kan invriezen.


jij hebt honger zeg ! :O

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2924
Gamefreak wrote:
gamerke1992 wrote:
Ligeiro wrote:+/- goed kunnen praten met mama, en alles lijkt nu uitgepraat
-- stiefvader die koppig volhoudt dat hij niets meer met ons te maken wil hebben, waardoor mama tussen 2 kampen zit
toch gelukkig een beetje goed nieuws dan :) Hopelijk draait je stiefvader ook nog bij. Geef het wat tijd zou ik zeggen, al vind ik persoonlijk dat je stiefvader het recht niet heeft om zich in een ouder-kind relatie te moeien. Als jij je vader terug wil zien dan is dat tussen jou en je vader en niemand anders. Dat je moeder het daar wat moeilijk mee had/heeft kan ik begrijpen.

+++ 12 stronken witloof in hesp en kaas klaargemaakt, ik kan weer even voort
Image
Ik maak meestal alles dubbel, zodat ik de helft kan invriezen.


jij hebt honger zeg ! :O
Er zijn er toch al 6 op ja
Image
al heeft mijn vriendin er ook wel 3 van gegeten haha ;)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2925
--- Om 4.20 vannacht besloten de muizen een feestje te bouwen, ik weet nog altijd niet wat het was, maar er was een hels kabaal op zolder (net boven mijn kamer) en ik heb daarna niet meer geslapen (ze vangen met een val (levend dus) werkt niet meer, ze eten het aas er gewoon van en lopen rustig de val terug uit :( )
--- Daarna niet meer in slaap gevallen, dus ik ben momenteel echt zombie :(
--- Echt zo, zo veel werk voor t unief, alle deadlines zijn tegen volgende week :(