Re: Vragentopic

31
Sniper_at_w0rk wrote:Langs een kant is het hilarisch, maar langs de andere kant is het wel bedroevend hoe slecht hun support is :L:
Die waar ik maar 1 keer een antwoord van kreeg was een goei(e?) maar die Rob is echt zielig. Volgens mij iemand die niet goed genoeg overweg kan met Nederlands om support te doen. :(
Image

Re: Vragentopic

32
Sniper_at_w0rk wrote:Langs een kant is het hilarisch, maar langs de andere kant is het wel bedroevend hoe slecht hun support is :L:
Dat kun je wel zeggen :evil:
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Vragentopic

33
dividedx11 wrote:
Sniper_at_w0rk wrote:Langs een kant is het hilarisch, maar langs de andere kant is het wel bedroevend hoe slecht hun support is :L:
Dat kun je wel zeggen :evil:
Als ik Gamefreak zijn verhaal hoor met zijn xbone dan is het daar nog erger gesteld blijkbaar. Na zoveel weken nog altijd geen oplossing geloof ik :(
Image

Re: Vragentopic

34
Kolm wrote:
dividedx11 wrote:
Sniper_at_w0rk wrote:Langs een kant is het hilarisch, maar langs de andere kant is het wel bedroevend hoe slecht hun support is :L:
Dat kun je wel zeggen :evil:
Als ik Gamefreak zijn verhaal hoor met zijn xbone dan is het daar nog erger gesteld blijkbaar. Na zoveel weken nog altijd geen oplossing geloof ik :(
De xbox support lijkt beperkt te zijn tot twitter(handig als je dat niet hebt), maar die support een bericht sturen zou meestal wel tot een oplossing leiden. En wellicht kun je als dat niet werkt ook gewoon naar Microsoft zelf bellen/mailen. Ik weet niet of Gamefreak die stap al heeft genomen.

Re: Vragentopic

35
Het volgende: Vriendin huurt appartementje van eigenaars. Elke maand betaalt ze haar huur via domiciëlering. Elke maand betaalt ze 75!!! euro voor elekticiteit. Dat is gewoon handje contant dat ze dat telkens heeft betaald. Enkel van de eerste 2 maanden heeft ze daar een bewijsje van, de rest van de maanden niet. (niet slim, i know, maar wie ben ik?) Nu hebben de eigenaars een jaarafrekening gekregen van de periode maart 2014 tem maart 2015. Dus 11 maanden + de maand van de afrekening. Nu moet er dus blijkbaar 932 euro bijbetaald worden. Hebben die eigenaars gewoon een kopie van desbetreffende email van Electrabel gekopieerd (of afgeprint) en hebben ze dat gewoon onder de deur bij mijn vriendin geschoven met daarop in pen geschreven: Gelieve te betalen tegen die datum. Aangezien het hier gaat om een volledig gebouw waarin zij dus een stuk van huurt en er dus ook maar 1 elektriciteitsteller (meter) in het ganse gebouw is lijkt het mij dus sterk dat zij alleen voor die kosten moet opdraaien.

Mijn vraag is wat er kan gebeuren indien zij gewoon weigert te betalen? Nergens staat haar naam vermeldt, de factuur is op naam van de eigenaars. In het beste geval moeten de eigenaars toch gewoon een regeling treffen met haar hoeveel er betaalt wordt? Mij lijkt het dat die factuur gewoon door de eigenaars betaald moet worden. Maandag belt mijn vriendin naar Electrabel en gaat ze ook eens bij de politie langs om het fijne ervan te weten.

Maar zijn er mss mensen hier die daar wat ervaring of een soortgelijke oplossing voor hebben? Wat ik eigenlijk wil weten is als ze mijn vriendin kunnen dwingen om te betalen? Mij lijkt het althans niet, maar een hele hoop procedures en aanvechtingen wil ik natuurlijk wel vermijden voor haar.
Image

Re: Vragentopic

37
Wat je ook kan doen, is informeren bij DAS (rechtsbijstandverzekeraar). Zij hebben een systeem genaamd P.R.O.F. Waarbij zij voor niet-klanten een eenmalige tussenkomst willen doen. Zij bekijken je zaak aan de hand van wat je hebt en geven je dan advies of sturen bv. een aangetekend schrijven.

Heb het al een paar keer gebruikt voor klanten en al positief resultaat gehaald bij sommige. Mede door de naam die ze hebben binnen de sector en in dit geval zou het wel eens kunnen helpen om die huisbazen wat schrik aan te jagen :P
Image

Re: Vragentopic

39
Ik las vandaag dat de overheid religieuze instanties subsideerd op basis van de hoeveelheid leden.
Dit is dan ook direct de hoofdreden waarom ik mij wil uitschrijven bij de kerk. Het is zonde als mijn belanstingsgeld aan de katholieke kerk wordt verspild.

Hoe schrijf je je uit bij de katholieke kerk?
Heeft iemand dat hier al eerder gedaan?

Op sommige sites lees ik dat je jezelf bij meerdere instanties moet uitschrijven.
Bij andere staat dat ik mij enkel bij de parochie kan uitschrijven waar ik nu geregistreerd sta (ik zou niet weten welke?).

Bij de ene site staat dat ik moet bellen.
Bij de andere staat dat ik een brief moet sturen.

Ik heb veel verschillende maar nog niet echt een duidelijke stappenplan gevonden.

Is één brief naar de parochie genoeg? Zodra ik weet waar die zit.
Of moet ik contact opnemen met alle onderstaande instanties?
- Gemeentelijke Basis Administratie (GBA) in je woonplaats, dit is om te voorkomen dat je gegevens worden opgevraagd door kerkelijke instanties
- Centrale Administratie Kerkgenootschap
- SILA - Stichting Interkerkelijke Ledenadministratie
- Parochie in je huidige woonplaats
- Het doopregister, in de parochie waarin je bent gedoopt
- Het bisdom van de provincie waar je woont

Re: Vragentopic

40
weet iemand of dit een legitieme email is van sony:

(PlayStation @ eu.playstationmail. net)

Kreeg daar een mail van met dat ik uitgekozen was om de beta trail van Planetside 2 te testen. Maar heb nooit van dat mail adres gehoord dus klik ook nergens op de mail. :nerd:
Image

Re: Vragentopic

43
Marty wrote:weet iemand of dit een legitieme email is van sony:

(PlayStation @ eu.playstationmail. net)

Kreeg daar een mail van met dat ik uitgekozen was om de beta trail van Planetside 2 te testen. Maar heb nooit van dat mail adres gehoord dus klik ook nergens op de mail. :nerd:
Ik kwam dus net naar dit topic om hetzelfde te vragen :p Ik heb nogal snel schrik als het gaat over login gegevens geven bij een mail...
Image
Image

Re: Vragentopic

44
Je kan over de links hoveren en zien waar deze links je naartoe sturen.
Nontheless ik kan niet meer zeggen dat het emailadres legit is.

Maar mailadressen kunnen natuurlijk altijd gekloond worden
Image

Re: Vragentopic

45
ShAmPi wrote:Je kan over de links hoveren en zien waar deze links je naartoe sturen.
Nontheless ik kan niet meer zeggen dat het emailadres legit is.

Maar mailadressen kunnen natuurlijk altijd gekloond worden
Dat had ik ook eens bekeken en dan zou de link verwijzen naar click.playstationmail.net/allemaalcijfersenletters...

edit:
Ik heb via mijn smartphone op de link geklikt en ik kom op een psnbeta.playstation site, waar ik moet inloggen.


Volgens twitter van planetside 2 klopt het inderdaad dat de codes vandaag werden verzonden voor de beta, https://twitter.com/planetside2/status/ ... 9905275904

Ik vind het alleen vreemd dat ze mij uitkiezen, terwijl ik mij niet heb ingeschreven?
Image