Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

301
Captain Witwicky wrote:--- WTF. Wat heeft mijn vader toch altijd tegen mij. Ik was mijn handen voor het eten. Begint em plots te roken in de keuken zodat ik niet kan eten, omdat hij weer kwaad is omdat ik water gebruik...Ja, zeg, met wat moet ik mijn handen misschien wassen? Zand? Glas? Mijn trui? F***
--- Komaan zeg, al die f***ing shit die ik elke keer moet slikken door mijn vader zijn driftbuien...Heel de dag is mijn vader al anti-Captain omdat ik durfde te slapen tot ongeveer half 12 deze ochtend (net te weten gekomen). Zo kunde voor alles kwaad lopen, éh. Word nen keer volwassen hé, verdomme! :bomb: :angry: :bomb: :angry: ;(
--- Ik denk dat het nog erger zal worden vandaag...
Last edited by Captain Witwicky on 09 Mar 2015 17:54, edited 1 time in total.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

302
dividedx11 wrote:Welcome back grapjas! Ken ik jou al of niet? :p

-- Schrijfopdracht Frans ging niet super...
-- Frans, stop eens met die dingen zo moeilijk te maken, ja, ik praat tegen jou Sora :p
??? Wat maak ik dan zo moeilijk? Ik dacht dat alle Belgen 2-talig waren. :)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

303
Sora_Lizard wrote:
dividedx11 wrote:Welcome back grapjas! Ken ik jou al of niet? : p

-- Schrijfopdracht Frans ging niet super...
-- Frans, stop eens met die dingen zo moeilijk te maken, ja, ik praat tegen jou Sora :p
??? Wat maak ik dan zo moeilijk? Ik dacht dat alle Belgen 2-talig waren. : )
Alle belgen 2-talig? :O :lol: :O

We 'zijn' twee talig maar dat wil niet zeggen dat iedereen 2 talig is... Er zijn veel mensen die sukkelen met Frans, ook volwassenen. En mijn klas is ook niet echt sterk in Frans, eigenlijk 75% van de hele school niet en dat is toch wel veel op 3500 leerlingen :p
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

306
Sora_Lizard wrote:??? Wat maak ik dan zo moeilijk? Ik dacht dat alle Belgen 2-talig waren. :)
Ik denk (gok) dat we wel allemaal 2 talen spreken, waarbij de oudste generaties eerder Nederlands-Frans spreken en de jongste generatie Nederlands-Engels. Op school leren we allemaal Nederlands, Frans en Engels. In het Algemeen Secundair Onderwijs (dat dat het meest theoretisch is en niets praktisch) krijg je daar vaak nog Spaans of Duits bij, soms zelfs beiden (al is dat vaak een keuze). Maar dus wel 2-talig :)

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

313
Colossus wrote:Dank jullie wel voor de berichtjes ;)
Tsja twijfel zal wel redenen hebben he

+++ Morgen Heists in GTA V! :D
+++ Zwangerschap van mijn vrouw gaat tot nu toe vlekkenloos.. houden zo...
--- niet veel boeiende games voor mij dat binnenkort uitkomt, alleen Witcher maar dat duurt nog even... ;(
Je hoeft het niet te zeggen, ben vooral blij dat je hier terug bent :)
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

314
welkom terug grapjas en colossus :)

-- weer een heel saaie dag opt werk en toch overuren moeten doen :o allemaal door een rotjobke die vandaag af moest zijn
+ nog es in GM langs geweest
+/- kwet nie wat ik wil nu. once upon a time en eten of dying light
- moe
- morgen nog es geld mogen verteren an den dokter, joepie wat ben ik blij, da gaat ongeveer 100 euro zijn in een week tijd
Image
cron