Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3076
met0t0 wrote:
ShAmPi wrote:------ andere hdd doet niets uit voor ps3. Rip
Vreselijk nieuws :(
fsterchele23 wrote:-- alehop headset kapoet again... chance dat er garantie is wth
Wat was er mis mee misschien?

+++ Star Wars gisteren was heel leuk :)
--- Veel zin in gamen maar eigenlijk geen tijd ervoor
Mic naar de zak. Maandag komt vervangheadset toe

Verstuurd vanaf mijn XT1039 met Tapatalk
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3077
---- werken vandaag.. ziet ernaar uit dat het een superdrukke dag gaat worden
-/+ mensen, als jullie kerstkaartjes versturen, zorg dan dat het adres er volledig en juist opstaat! Superveel kaartjes komen bij de post aan zonder huisnummer of met straatnamen die niet bestaan. Als er geen afzender op het kaartje staat komt het nooit aan waar het moet zijn!

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3078
Ligeiro wrote:-/+ mensen, als jullie kerstkaartjes versturen, zorg dan dat het adres er volledig en juist opstaat! Superveel kaartjes komen bij de post aan zonder huisnummer of met straatnamen die niet bestaan. Als er geen afzender op het kaartje staat komt het nooit aan waar het moet zijn!
Mijn kaartjes zijn altijd voorzien van een volledig adres, zo leesbaar mogelijk en met mijn adres achterop :)

+/- Kerstavond, het eten zal lekker zijn, het gezelschap (behalve met0t0) is heel wat minder leuk
+++ Giisteren rond 15.00 dacht ik 'ik ben dit vak even beu, ik doe even een ander vak', 's avonds krijg ik van de prof van dat eerste vak een mail 'volgende 3 teksten moeten niet gekend zijn...'', de eerste tekst was de tekst die ik had gelezen mocht ik verder gedaan hebben, hoeveel geluk kan een mens hebben :)

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3079
Ligeiro wrote:---- werken vandaag.. ziet ernaar uit dat het een superdrukke dag gaat worden
-/+ mensen, als jullie kerstkaartjes versturen, zorg dan dat het adres er volledig en juist opstaat! Superveel kaartjes komen bij de post aan zonder huisnummer of met straatnamen die niet bestaan. Als er geen afzender op het kaartje staat komt het nooit aan waar het moet zijn!
Ik ben er van overtuigd dat dat probleem wel zal opgelost zijn nu, als al die duizenden mensen op onze community deze post lezen. :p Haha, grapje hè ;) Ik zet ook alvast altijd duidelijk afzender en bezorgadres op m'n brief.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3080
Ligeiro wrote:---- werken vandaag.. ziet ernaar uit dat het een superdrukke dag gaat worden
-/+ mensen, als jullie kerstkaartjes versturen, zorg dan dat het adres er volledig en juist opstaat! Superveel kaartjes komen bij de post aan zonder huisnummer of met straatnamen die niet bestaan. Als er geen afzender op het kaartje staat komt het nooit aan waar het moet zijn!
Wat gebeurt er dan met die kaartjes? Worden ze weggegooid als er geen adres opstaat van degene die het verstuurd heeft?
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3081
daviduvel wrote:
Ligeiro wrote:---- werken vandaag.. ziet ernaar uit dat het een superdrukke dag gaat worden
-/+ mensen, als jullie kerstkaartjes versturen, zorg dan dat het adres er volledig en juist opstaat! Superveel kaartjes komen bij de post aan zonder huisnummer of met straatnamen die niet bestaan. Als er geen afzender op het kaartje staat komt het nooit aan waar het moet zijn!
Wat gebeurt er dan met die kaartjes? Worden ze weggegooid als er geen adres opstaat van degene die het verstuurd heeft?
aan de hand van de stempel die op de postzegel wordt gezet kan achterhaald worden in welk postkantoor of postpunt de brief is vertrokken. Dan gaat die naar daar terug. Maar als ze daar niet weten wie em verstuurd heeft, dan wordt die jammer genoeg weggegooid ja. Vandaar dat het belangrijk is altijd duidelijk een juist adres te schrijven en een afzender erop te zetten

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3083
Sanity penguin wrote:++ dochter die superblij is met haar kerstcadeaus.
++ papa die ook superblij is gezien de vrouw mij verrast heeft met een ps4 :p :love:
Jouw kerst kan alvast niet meer stuk ;)

Goede feesten btw aan iedereen :gift:

++ Verslaafd aan Star Wars
+++ Roy die me GoW Ascension heeft verkocht :)
++ Morgen Kerstmis, de familie die langskomt
- Begint wel al om 10u 's morgens...
++ Vandaag leuke dag gehad
+ Mooi weer voor de tijd vh jaar
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3085
+++ Vakantie! :party: Voor het eerst in mijn leven echte vakantie rond kerst/nieuw, bij mijn ouders is dit een superdrukke periode in de winkel en moest ik werken.
--- Voorlopig merk ik er weinig van want al hoofdzakelijk wat dingen zitten regelen en ik ben doodmoe
+++ Wel al wat kunnen gamen
+++ Platinum 100 gehaald! :party:
--- Teleurgesteld
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3087
++++ Vrolijk Kerstfeest iedereen!!
++++ De vriendin en de geur in huis die taart aant bakken is en chocolademousse aant bereiden is. :girl:
++++ GTA Vice City aangekocht. Héél veel zin om eraan te beginnen. Ik hou er mij voorlopig nog wat vanaf want begin tegenwoordig aan vanalles kwa games als ik tijd heb en er wordt dan niet verder gespeeld.
++/-- KZ Mercenary en nog eens herinnerd worden aan het feit dat de Vita een zalig ding is en Sony er veels te weinig mee heeft gedaan.
Image