Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3106
Ligeiro wrote:+/- diarree en kotsen zijn toch nog goed voor 1 ding blijkbaar; al 6 kg verloren op 1 dag tijd
+++ dokter van wacht heeft een spuitje gegeven om mijn maag weer op gang te krijgen, waardoor ik niet meer moet overgeven
++ medicatie doet nu nog niet veel, maar tegen vanavond zou ik weer beter moeten zijn
Beterschap! :cool:

++++ Vergeet niet de onze Awards pagina's te bezoeken! https://www.pressxtorevive.com/forum/viewforum.php?f=35 en https://www.pressxtorevive.com/forum/viewforum.php?f=36
Image
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3107
Ligeiro wrote:+/- diarree en kotsen zijn toch nog goed voor 1 ding blijkbaar; al 6 kg verloren op 1 dag tijd
+++ dokter van wacht heeft een spuitje gegeven om mijn maag weer op gang te krijgen, waardoor ik niet meer moet overgeven
++ medicatie doet nu nog niet veel, maar tegen vanavond zou ik weer beter moeten zijn
Beterschap! 6 kilo is wel veel hoor :o
Sora_Lizard wrote:
itsjustme wrote: . . .
haha nee. Maar ik heb ong. 1x in de maand extreme koppijn en soms zijn de pijnstillers op omdat mijn zusje ze opvreet alsof het chocola is..
Dus dit vonden mijn ouders wel een lollig kerst cadeautje :p
Hmm, dan komen die pijnstillers zeker goed van pas . . .
+ maar ik hoop dat je snel van die hoofdpijnen afkomt zodat de pijnstillers niet meer nodig zijn. :cool:
- Helaas heb ik het al mijn hele leven, dus denk niet echt dat het ooit over zal gaan.

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3109
itsjustme wrote:
Ligeiro wrote:- Helaas heb ik het al mijn hele leven, dus denk niet echt dat het ooit over zal gaan.
Al eens naar de oorzaak gezocht? Het kan helpen om een dagboekje bij te houden voor een maand, wanneer heb je hoofdpijn en wat gebeurt er daar voor en daarna, bv wat eet je, wat doe je. Hopelijk raak je er snel vanaf :)

+++ Mooie dag :)
--- Nog steeds ziek :(

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3114
-------- Bpost :wot: Roy stuurt me op donderdag een pakketje met bpost 24h, vrijdag, kerstdag ontvang ik het niet, maar das normaal. Op za en zo ook niet, maar das normaal. Maar dan vandaag heb ik het nog niet??? Gvd je betaalt er dan voor en dan doen die gasten hun werk niet... Kmag hopen datk et nog zie.
++++ Naar The World of Tim Burton geweest in Duitsland :)
+ Leuke dag gehad
-- Morgen naar UZ voor onderzoek
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3115
dividedx11 wrote:-------- Bpost :wot: Roy stuurt me op donderdag een pakketje met bpost 24h, vrijdag, kerstdag ontvang ik het niet, maar das normaal. Op za en zo ook niet, maar das normaal. Maar dan vandaag heb ik het nog niet??? Gvd je betaalt er dan voor en dan doen die gasten hun werk niet... Kmag hopen datk et nog zie.
++++ Naar The World of Tim Burton geweest in Duitsland :)
+ Leuke dag gehad
-- Morgen naar UZ voor onderzoek
Heeft Roy een trace code? Zo'n "mix up" gebeurd wel vaker, ligt aan de machines bij de sorteercentra. Meestal heb je ze een dagje later :)

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3116
Ligeiro wrote:
dividedx11 wrote:-------- Bpost :wot: Roy stuurt me op donderdag een pakketje met bpost 24h, vrijdag, kerstdag ontvang ik het niet, maar das normaal. Op za en zo ook niet, maar das normaal. Maar dan vandaag heb ik het nog niet??? Gvd je betaalt er dan voor en dan doen die gasten hun werk niet... Kmag hopen datk et nog zie.
++++ Naar The World of Tim Burton geweest in Duitsland :)
+ Leuke dag gehad
-- Morgen naar UZ voor onderzoek
Heeft Roy een trace code? Zo'n "mix up" gebeurd wel vaker, ligt aan de machines bij de sorteercentra. Meestal heb je ze een dagje later :)
Ok, bedankt voor de info :) Ben/was vooral bang dat ik het kwijt zou zijn...
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3117
++ Vandaag weer rijles gehad, het begint steeds beter te gaan :cool:
+++ Mijn nieuwe computer is echt fijn.
--- We moeten met een groepje een game maken voor informatica. Voor het grootste gedeelte gaat het wel goed, alleen doet een iemand helemaal niks. Wij hadden hem een maand geleden de taak gegeven om voor het geluid te zorgen, maar hij heeft nog nauwelijks iets gedaan en hij laat ook niks van zich horen. Eigenlijk had ik het wel van hem verwacht, maar ik vind het echt irritant :angry:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3118
Sora_Lizard wrote:
itsjustme wrote: - Helaas heb ik het al mijn hele leven, dus denk niet echt dat het ooit over zal gaan.
:cool: ++ Nooit de hoop verliezen.
Ik heb wat medische klachten die 30 of 40 jaar geleden absoluut tot mijn dood hadden geleid. Je bent nog jong . . . ;)
Het is te hopen, maar sinds een paar jaar weet ik gelukkig dat ibuprofen werkt. En dat vind ik al heel wat. Vroeger toen ik nog geen werkende pijnstiller kende was het zo erg dat ik dood wilde :p Nu voel ik er na zo een pijnstiller niks meer van.
W.O.L.F. wrote:Al eens naar de oorzaak gezocht? Het kan helpen om een dagboekje bij te houden voor een maand, wanneer heb je hoofdpijn en wat gebeurt er daar voor en daarna, bv wat eet je, wat doe je. Hopelijk raak je er snel vanaf :)
Ik ben vroeger wel eens voor een scan naar ziekenhuis geweest maar niks gevonden. Mijn moeder denkt dat het komt door te weinig slaap, maar dan zou ik het nu denk ook wel moeten hebben en slaap sinds mijn huidige opleiding die ik nu een jaar doe best wel goed.

-- Mijn verneukte slaapritme in de vakantie... Overdag slapen, vervolgens weer 24 tot 40 uur achterelkaar wakker zijn en dan weer op een gare tijd slapen. En dit meerdere keren.
+ Gelukkig begint school weer bijna
+ Erachter gekomen hoe leuk Just Cause 2 is! Hele nacht gegamed :p
Last edited by Kolm on 29 Dec 2015 14:00, edited 1 time in total.
Reason: Fixed quote

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3119
itsjustme wrote:Ik ben vroeger wel eens voor een scan naar ziekenhuis geweest maar niks gevonden. Mijn moeder denkt dat het komt door te weinig slaap, maar dan zou ik het nu denk ook wel moeten hebben en slaap sinds mijn huidige opleiding die ik nu een jaar doe best wel goed.
Ben je van Gent of omstreken? Als je wil laat ik het u weten als de vakgroep psychologie nog eens een fMRI studie doet, je gaat in de scanner voor een klein uurtje, doet wat taakjes en krijgt ervoor betaald (20 tot 30 euro), maar het leuke is dat een neuroloog altijd de scan eens bekijkt :)

+++ Zonsopgang (zoals elke dag eh, wat zit er toch veel variatie in den blok)
--- Ik wil niet reflecteren op een bepaalde taak, heyt liep toch fout :(