Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3122
---- Bpost, komaan gasten, nog altijd niets... Is nu al de 2de middag op rij dat ik me voorneem om GoW te spelen een hele middag, en was tevens ook de laatste middag dat ik al kon... Als ik dat had geweten hadk vandaag afgesproken me m'n maat... Toch es een mailtje sturen en vragen voor een refund...
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3123
W.O.L.F. wrote:
itsjustme wrote:Ik ben vroeger wel eens voor een scan naar ziekenhuis geweest maar niks gevonden. Mijn moeder denkt dat het komt door te weinig slaap, maar dan zou ik het nu denk ook wel moeten hebben en slaap sinds mijn huidige opleiding die ik nu een jaar doe best wel goed.
Ben je van Gent of omstreken? Als je wil laat ik het u weten als de vakgroep psychologie nog eens een fMRI studie doet, je gaat in de scanner voor een klein uurtje, doet wat taakjes en krijgt ervoor betaald (20 tot 30 euro), maar het leuke is dat een neuroloog altijd de scan eens bekijkt :)
Woon in Beverwijk dus is helaas een beetje te ver fietsen voor mij :p Hadden we dat hier maar, medisch gecheckt worden en geld ervoor krijgen ook nog

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3127
dividedx11 wrote:
itsjustme wrote:
dividedx11 wrote:UPDATE:

------ Pakketje is dus verdwenen... Volgens die gasten is het pakketje gisteren om 16u geleverd. Niets van... :(
Heb je geen track en trace met evt. een nodige handtekening erbij?
Heb track & trace...
En daarop staat dat het pakketje is afgeleverd? Maar zonder handtekening kan de postbode hier natuurlijk makkelijk over liegen.

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3132
dividedx11 wrote:
Marty wrote:Misschien bij de buren als is niet in de brievenbus past?
Past wel in brievenbus, ligt niet bij de buren... (zat trouwens ook geen briefje in de baat)
In zo een doosje dat in brievenbus past is geen handtekening nodig. En als er wel een handtekening nodig is zal bpost dit nooit bij buren leveren. Heel vreemd dat het niet is toegekomen.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3133
gamerke1992 wrote:
dividedx11 wrote:
Marty wrote:Misschien bij de buren als is niet in de brievenbus past?
Past wel in brievenbus, ligt niet bij de buren... (zat trouwens ook geen briefje in de baat)
In zo een doosje dat in brievenbus past is geen handtekening nodig. En als er wel een handtekening nodig is zal bpost dit nooit bij buren leveren. Heel vreemd dat het niet is toegekomen.
uhm... :shh:
soit, ik ken de teamleader in Eeklo, waar Divided woont, ik zal em morgen of overmorgen (ten laatste zaterdag, want dan zie ik em in't kantoor van Eeklo) eens bellen om meer te weten te komen. 'k heb ondertussen alle info die'k van Div' nodig heb, dus ik laat em zeker iets weten :)

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3134
Ligeiro wrote:
gamerke1992 wrote:
dividedx11 wrote:Past wel in brievenbus, ligt niet bij de buren... (zat trouwens ook geen briefje in de baat)
In zo een doosje dat in brievenbus past is geen handtekening nodig. En als er wel een handtekening nodig is zal bpost dit nooit bij buren leveren. Heel vreemd dat het niet is toegekomen.
uhm... :shh:
soit, ik ken de teamleader in Eeklo, waar Divided woont, ik zal em morgen of overmorgen (ten laatste zaterdag, want dan zie ik em in't kantoor van Eeklo) eens bellen om meer te weten te komen. 'k heb ondertussen alle info die'k van Div' nodig heb, dus ik laat em zeker iets weten :)
Bedankt :D
Last edited by Kolm on 30 Dec 2015 00:33, edited 1 time in total.
Reason: Fixed quote
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image