Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3136
Sanity penguin wrote:
Sora_Lizard wrote:+++ Hiep, hiep, hoera! We hebben voor het eerst een Gaming Mama in de community! https://www.pressxtorevive.com/forum/vi ... 148#p27145

+++ De nodige fora inmiddels achter me, maar nooit was er een gaming mama naast al die gaming papa's lid van de community.

:party: :taart:
Kijk Frans; jij vraagt, wij draaien :p
Nu nog den kleinen online en dan is het familie Penguin :p

--- Die pillen tegen de keelpijn doen echt niets :(

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3137
+++ Ligeiro is a hero :p
+++ Pakje terug
- Dus toch verkeerd geleverd, was geleverd op nummer 1 en en niet op mijn nummer, terwijl het wel correct op het pakje stond.
-- Die mensen konden het nu toch eens zelf goed gestoken hebben, het is 20m stappen en het is al van maandag geleden...
--- Daar 3 kwartier staan wachten in de wachtzaal, was blijkbaar een gynaecologe, om daarna te horen dat er nog een deur was voor privézaken :p
++ Maar heb het toch terug :D
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3139
dividedx11 wrote:+++ Ligeiro is a hero :p
+++ Pakje terug
- Dus toch verkeerd geleverd, was geleverd op nummer 1 en en niet op mijn nummer, terwijl het wel correct op het pakje stond.
-- Die mensen konden het nu toch eens zelf goed gestoken hebben, het is 20m stappen en het is al van maandag geleden...
--- Daar 3 kwartier staan wachten in de wachtzaal, was blijkbaar een gynaecologe, om daarna te horen dat er nog een deur was voor privézaken
++ Maar heb het toch terug
Thank you thank you, please! no pictures! :nerd:
dankzij mij komt ge nog is in contact met een zaaltje vol zwangere vrouwen :p

--- loon is nog niet gestort, meestal doen ze dat de voorlaatste werkdag van de maand, which is today! :|

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3143
+++ nog eens gaan lopen vandaag
--- was al geleden van voor de verhuis
+++ ontdekt dat de natuur waar we zicht op hebben kilometers ver doortrekt, zonder ook maar mensen of wegen tegen te komen. Enkel maar velden en bossen. Zalig dus om te gaan lopen.
+++ dagje vrij vandaag, dan ben ik van mijn overuren af op het werk
+++ morgen nieuwjaar vieren
--- wel eerst nog gaan werken
+++ lekker gekookt
+++ daarna nog moelleux gemaakt en onze keukenrobot voor de eerste keer kunnen uittesten
+++ heel de voormiddag kunnen gamen, dat was al maanden geleden dat ik langer dan een uurtje heb gespeeld
+++ heel gelukkig
+++ nog eens een lange post gedaan in dit topic
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3147
dividedx11 wrote:---- TV is kapot... Was toch een redelijk dure en was nog maar 2-3 jaar oud. Ik vermoed dat dit het probleem is: https://www.youtube.com/watch?v=wEWzYLaKdgU maar ga er nu toch niet zelf aan beginnen prutsen...

Wel mooi net voor de solden... En op het einde van uw vakantie, niet aan het begin... EN het is vanavond oudejaar, dus dan krijg je misschien centjes... Maar het blijft stom dat hij zo snel kapot is :(

+++ Vanavond oudejaar (veel hapjes, film uit de oude doos, ...)
- Nog steeds sinussen die volledig geblokkeerd zitten, alsof iemand mijn voorhoofd heeft dicht geplamuurd :(
+ Keelpijn lijk wel over te zijn :)

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3149
W.O.L.F. wrote:
dividedx11 wrote:---- TV is kapot... Was toch een redelijk dure en was nog maar 2-3 jaar oud. Ik vermoed dat dit het probleem is: https://www.youtube.com/watch?v=wEWzYLaKdgU maar ga er nu toch niet zelf aan beginnen prutsen...

Wel mooi net voor de solden... En op het einde van uw vakantie, niet aan het begin... EN het is vanavond oudejaar, dus dan krijg je misschien centjes... Maar het blijft stom dat hij zo snel kapot is :(

+++ Vanavond oudejaar (veel hapjes, film uit de oude doos, ...)
- Nog steeds sinussen die volledig geblokkeerd zitten, alsof iemand mijn voorhoofd heeft dicht geplamuurd :(
+ Keelpijn lijk wel over te zijn :)
Wel het is iet 'mijn tv', maar het blijft toch jammer... Gelukkig hebben we nog TV's in huis :)
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image