Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3151
dividedx11 wrote:---------- Ze hebben m'n kat moeten laten inslapen... Was er toch wel gehecht aan, ze was 1 jaar ouder dan ik dus ik heb niet te klagen maar het blijft toch jammer :(
Sterkte!

+++ Mooie vooruitblik 2016 van Billie91 (en anderen): https://www.pressxtorevive.com/pxtr-blikt-vooruit/ :cool:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3152
dividedx11 wrote:---------- Ze hebben m'n kat moeten laten inslapen... Was er toch wel gehecht aan, ze was 1 jaar ouder dan mij dus ik heb niet te klagen maar het blijft toch jammer :(
Wat vervelend voor je. Veel sterkte ermee!

-- Toen ik paar uur geleden wakker werd lag mijn kat naast me, ik aaide hem en hij kroop gelijk onder de dekens tegen me aan. Ik voelde gewoon aan hem hoe gestrest hij was, en dan die grote bange ogen. Net heeft ie lopen pissen op zolder en nu zit ie zo een beetje aan mijn moeder vastgeplakt, waar die het komende uur nog wel zal blijven denk. Wel raar aangezien het normaal nooit zo extreem was bij hem.
+ Toch best schattig :p
+ De andere katten zijn bang maar niet zo extreem als mijn kat gelukkig.
-- Vanavond ws weer niet kunnen slapen omdat ik overdag weer sliep.
++ Fijne jaarwisseling alvast allemaal!
Last edited by itsjustme on 01 Jan 2016 02:22, edited 1 time in total.

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3161
dividedx11 wrote:---------- Ze hebben m'n kat moeten laten inslapen... Was er toch wel gehecht aan, ze was 1 jaar ouder dan mij dus ik heb niet te klagen maar het blijft toch jammer :(
Sterkte!

Iedereen een gelukkig nieuwjaar gewenst :)

+++ Naar het vuurwerk gaan kijken met mijn hond in mijn jas (hij had koud, maar hij is totaal niet bang van vuurwerk, het is een dwergpoedel, dus het lukte nog niet) en met0t0 dicht bij mij :)
--- Vandaag de verplichte bezoekjes bij de schoonfamilie, en ik voel mij al niet lekker :(

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3163
Gelukkig nieuwjaar iedereen !!! :party:
Lang leve dit forum !!!

dividedx11 wrote:---------- Ze hebben m'n kat moeten laten inslapen... Was er toch wel gehecht aan, ze was 1 jaar ouder dan mij dus ik heb niet te klagen maar het blijft toch jammer
Sterkte. Niet zo leuk tijdens de "feestdagen". Had ik ook met mijn kat :(


+++ Goed geslapen na weinig slaap deze kortere week
+++ Nog 1 weekje en ik heb een PS4
+/- Beslissingen maken...
--- Iemand op mijn werk die haast een feest ervan maakt dat ze vertrekt...wat heb je nu aan zo iemand die hier toch nooit eigenlijk wou beginnen die zichzelf aanziet als "meer" dan degenen die hier blijven...en iedereen draait dan ook mee met dat wereldje...
--- Hypocrieten...
--- Waarom moet ook alles in dit gezin moeilijk als het ook makkelijk kan...

--- Ik moet DmC: DE, RE:R2 en LEGO JW hebben
+++ Nog 21 dagen voor Life Is Strange LE
+++ Nog 21 dagen voor RE Origins Collection
+++ Nog 33 dagen voor Gravity Rush Remastered
+++ Nog 102 dagen voor R&C
+++ Nog 117 dagen voor Uncharted 4: A Thief's End CE
+++ Nog 235 dagen voor Deus Ex MD
--- Aan het wachten op: FFXII HD Remastered, PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
cron