Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3183
--- Dik spijt dat ik een bepaald keuzevak gekozen heb
++ Het moet nog wel doenbaar zijn om minstens een 8/20 te halen zodat ik kan tolereren :P
+/- Universiteiten beginnen al aan examens terwijl Thomas More nog een lesweek heeft :L: Gelukkig moet ik deze week bijna niet naar school gaan zodat ik rustig kan studeren. Daardoor heb ik ongeveer 4 weken blok gehad tegen mijn eerste examen (wat toch te veel is voor mij persoonlijk)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3184
daviduvel wrote:--- Dik spijt dat ik een bepaald keuzevak gekozen heb
++ Het moet nog wel doenbaar zijn om minstens een 8/20 te halen zodat ik kan tolereren :P
+/- Universiteiten beginnen al aan examens terwijl Thomas More nog een lesweek heeft :L: Gelukkig moet ik deze week bijna niet naar school gaan zodat ik rustig kan studeren. Daardoor heb ik ongeveer 4 weken blok gehad tegen mijn eerste examen (wat toch te veel is voor mij persoonlijk)
Waar zit je dan op school en welke richting doe je?
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3185
Mr.Wolf wrote:
daviduvel wrote:--- Dik spijt dat ik een bepaald keuzevak gekozen heb
++ Het moet nog wel doenbaar zijn om minstens een 8/20 te halen zodat ik kan tolereren :P
+/- Universiteiten beginnen al aan examens terwijl Thomas More nog een lesweek heeft :L: Gelukkig moet ik deze week bijna niet naar school gaan zodat ik rustig kan studeren. Daardoor heb ik ongeveer 4 weken blok gehad tegen mijn eerste examen (wat toch te veel is voor mij persoonlijk)
Waar zit je dan op school en welke richting doe je?
Dezelfde school als u, in Geel ;) Ik studeer Bedrijfsmanagement, optie Rechtspraktijk
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3186
daviduvel wrote:
Mr.Wolf wrote:
daviduvel wrote:--- Dik spijt dat ik een bepaald keuzevak gekozen heb
++ Het moet nog wel doenbaar zijn om minstens een 8/20 te halen zodat ik kan tolereren :P
+/- Universiteiten beginnen al aan examens terwijl Thomas More nog een lesweek heeft :L: Gelukkig moet ik deze week bijna niet naar school gaan zodat ik rustig kan studeren. Daardoor heb ik ongeveer 4 weken blok gehad tegen mijn eerste examen (wat toch te veel is voor mij persoonlijk)
Waar zit je dan op school en welke richting doe je?
Dezelfde school als u, in Geel ;) Ik studeer Bedrijfsmanagement, optie Rechtspraktijk
Ahja da's waar ook :p Ik mag nu donderdag beginnen met sociaal recht
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3188
Gamefreak wrote:
Captain Witwicky wrote:--- Not fun: blijkbaar had ik nog virussen staan in oude files die eerst geen probleem vormden en nu wel...
--- Dus heb ik mijn middag daar aan mogen spenderen i.p.v. mijn geplande zaken zoals unboxings...
:|
zag je dat nu pas aankomen ?
Vroeger waren ze geen probleem, nu zegt mijn antivirus van wel :|

--- Urgh... mijn vader is zo'n aansteller...
--- Dubbel urgh, van een mug een olifant maken is het liefste wat mijn vader doet...
--- Voor de rest nog niet zo'n spetterende week gehad...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3189
+++ Eindelijk nog eens tijd voor onszelf gehad met met0t0, bij familiefeesten zie je elkaar ook, maar het is toch iets anders
- Ik weet niet of ik door de cursus zorg, coaching en begeleiding in het onderwijs ga geraken, maar k ga mijn best doen eh, nog ruim 200 pagina's te gaan, gisteren ontdekt dat het niet 500 maar 550 pagina's zijn :(

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3190
Captain Witwicky wrote:
Gamefreak wrote:
Captain Witwicky wrote:--- Not fun: blijkbaar had ik nog virussen staan in oude files die eerst geen probleem vormden en nu wel...
--- Dus heb ik mijn middag daar aan mogen spenderen i.p.v. mijn geplande zaken zoals unboxings...
:|
zag je dat nu pas aankomen ?
Vroeger waren ze geen probleem, nu zegt mijn antivirus van wel :|

--- Urgh... mijn vader is zo'n aansteller...
--- Dubbel urgh, van een mug een olifant maken is het liefste wat mijn vader doet...
--- Voor de rest nog niet zo'n spetterende week gehad...
virussen zijn altijd problematisch, als uw oude antivirus zegt van niet, dan had ge een shit antivirus :p

--- al sinds zaterdag moeten hoesten (en het doet pijn aan mijn keel en borstbeen) en het wil maar niet beteren, ondanks de medicatie
+/- straks is naar de dokter bellen voor een afspraak

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3191
----- Uuuurrgghh al van 6u deze morgen bezig tot nu net met vanalles en nog wat.
++++ Mss al een kandidaat-huurder gevonden voor mijn appartement! Laat ons hopen. Het is een vertrouwd gezicht en dat geniet toch altijd de voorkeur. Toch wel nog afwachten natuurlijk.
++++ Hopelijk is het nu ver gedaan met verhuizen. Wat een mens toch allemaal verzameld. En ik ben echt geen persoon die alles bij houdt.
---- Gewoon geen tijd om te gamen.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3193
Ligeiro wrote:--- mijn onophoudend hoesten zou wel eens een verdoken longontsteking kunnen zijn volgens de dokter
+/- heeft mij een superslecht smakende siroop gegeven en antibiotica om er snel vanaf te kunnen zijn
He, wat vervelend man. Alsnog een verlate beterschap.

Even een kleine tip: veel knoflook eten! Dat is namelijk een natuurlijk antibioticum (en daarmee 1.000 x gezonder dan de synthetische rotzooi die je meegekregen hebt - en nu overigens wel gewoon nodig hebt) en heeft geen limiet hoeveel je er van mag nemen per dag ;). Eventueel neem je er bijv. nog wat shoarma bij om beter te laten smaken... :D
Image
cron