Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3257
Mr.Wolf wrote:++++ Juist maatschappelijk assistent gespeeld voor mijn examen. Ik moest samen zo'n gesprek simuleren met een actrice terwijl de leerkracht daar alles aan het uittypen was. Wel spannend, maar ze zeiden me dat ik het goed gedaan had.
Is wel een chill examen. Volgende trimester moogde nog zo'n soort examen afleggen normaal bij samenwerken. ;)
Van wie hebt gij PSV?

OT:
+/- Donderdag eerste examen
+ Daarna nog maar 1 examen, chillste 1e semester ooit. :D
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3258
The Wastelander wrote:
Mr.Wolf wrote:++++ Juist maatschappelijk assistent gespeeld voor mijn examen. Ik moest samen zo'n gesprek simuleren met een actrice terwijl de leerkracht daar alles aan het uittypen was. Wel spannend, maar ze zeiden me dat ik het goed gedaan had.
Is wel een chill examen. Volgende trimester moogde nog zo'n soort examen afleggen normaal bij samenwerken. ;)
Van wie hebt gij PSV?

OT:
+/- Donderdag eerste examen
+ Daarna nog maar 1 examen, chillste 1e semester ooit. :D
Sofie, ik weet niet of ge ze ooit hebt gehad? Die is wel heel goed vind ik
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3261
Mr.Wolf wrote:
The Wastelander wrote:
Mr.Wolf wrote:++++ Juist maatschappelijk assistent gespeeld voor mijn examen. Ik moest samen zo'n gesprek simuleren met een actrice terwijl de leerkracht daar alles aan het uittypen was. Wel spannend, maar ze zeiden me dat ik het goed gedaan had.
Is wel een chill examen. Volgende trimester moogde nog zo'n soort examen afleggen normaal bij samenwerken. ;)
Van wie hebt gij PSV?

OT:
+/- Donderdag eerste examen
+ Daarna nog maar 1 examen, chillste 1e semester ooit. :D
Sofie, ik weet niet of ge ze ooit hebt gehad? Die is wel heel goed vind ik
Zelf niet gehad maar andere deel van mijn klas wel. De meeste van de leerkrachten van PSV (en andere vakken) zijn wel chill tho. :p
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3262
--- Afgelopen nacht amper geslapen door keelpijn, verstopte neus en vastzittend slijm proberen wegslikken.
--- Daardoor vandaag niet kunnen gaan werken
+++ Gelukkig overdag wel veel kunnen bijslapen, heb van 9u tot 17u geslapen ongeveer.
+++ Net even laatste missie van Killzone mercenary gedaan, bij deze alle missies op veteran uitgespeeld!
+/- Hopelijk morgen eindelijk ace valor rank krijgen, vandaag net niet gehaald met een koning...
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3263
+++ Gisteren gaan babysitten bij het buurmeisje, eerst was het lang groot verdriet omdat mama en papa weg waren, maar tiktak en prutsen met de knopjes van mijn gsm maakte veel goed en uiteindelijk was ze heel vrolijk en ging zonder problemen slapen, heerlijk :)
+++ met0t0 die mee gaat en mij hetlp, alles is zo veel makkelijker samen :)
+/- Laatste dag studeren, hopelijk lukt het eh
--- Hopelijk houden ze zich aan hun woord en moet ik morgen op het examen niet werken met 'R' (R is een statistisch computerprogramma, wij werken met 2 programma's, namelijk SPSS (waar je gewoon om knopjes drukt en dingen instelt om te krijgen wat je zoekt) en R (waarin je elk commando moet intypen en je dus ook geen spatie te veel of te weinig mag zetten)) Ik ben heel slecht in computertaal omdat ik te nonchalant ben, ik zal heel snel een spatie typen waar er geen mag staan en vind dan maar eens terug wat uw fout was :(

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3266
daviduvel wrote:++ Zal vandaag nog eens plasma doneren (als er nog plaats is). Aangezien het Rode Kruis dringend plasmadonoren nodig heeft.
Mocht ik niet doodsbang zijn van naalden dan ging ik ook!

+/- Ik heb het gevoel dat het examen gaat lukken, maar ben bang dat dat zo een vals gevoel is terwijl ik toch redelijk zeker ben dat het een juist gevoel is, twijfel dus :think:

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3267
W.O.L.F. wrote:
daviduvel wrote:++ Zal vandaag nog eens plasma doneren (als er nog plaats is). Aangezien het Rode Kruis dringend plasmadonoren nodig heeft.
Mocht ik niet doodsbang zijn van naalden dan ging ik ook!

+/- Ik heb het gevoel dat het examen gaat lukken, maar ben bang dat dat zo een vals gevoel is terwijl ik toch redelijk zeker ben dat het een juist gevoel is, twijfel dus :think:
Ik ken het gevoel...
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3268
Mr.Wolf wrote:
W.O.L.F. wrote:
daviduvel wrote:++ Zal vandaag nog eens plasma doneren (als er nog plaats is). Aangezien het Rode Kruis dringend plasmadonoren nodig heeft.
Mocht ik niet doodsbang zijn van naalden dan ging ik ook!

+/- Ik heb het gevoel dat het examen gaat lukken, maar ben bang dat dat zo een vals gevoel is terwijl ik toch redelijk zeker ben dat het een juist gevoel is, twijfel dus :think:
Ik ken het gevoel...
donating blood and semen.. voor het laatste hebt ge geen naalden nodig :p

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3269
Ligeiro wrote:
W.O.L.F. wrote: Mocht ik niet doodsbang zijn van naalden dan ging ik ook!

+/- Ik heb het gevoel dat het examen gaat lukken, maar ben bang dat dat zo een vals gevoel is terwijl ik toch redelijk zeker ben dat het een juist gevoel is, twijfel dus :think:
donating blood and semen.. voor het laatste hebt ge geen naalden nodig :p
+++ Voor dat laatste heeft W.O.L.F. alleen een met0t0 nodig. ;)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu
cron