Re: Je laatste aankoop (geen games)

331
Hybris wrote:@Sora_Lizard: is dat hetzelfde grijs als de oorspronkelijke Dualshock?

. . .
Ik kan het niet echte vergelijken behalve dan op foto's. Daar het echter de 20th Anniversary versie betreft, zie gekleurde logo, ga ik er wel van uit dat het dezelfde kleur is als van de oorspronkelijke PlayStation. :)
Image
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Je laatste aankoop (geen games)

336
ShAmPi wrote:Als iemand mij de RAL kan geven van de PSX kleur dan kan ik ze zelf maken :D

https://nl.wikipedia.org/wiki/RAL_%28kl ... rijstinten
De RAL nummers zul je ergens op het internet moeten zoeken. Ten eerste betwijfel ik de kleurechtheid van het beeldscherm en ten tweede is het halogeen licht, waarbij ik de controller bekijk, te warm.
Zoals ik het nu bekijk lijkt het bovendeel RAL 7044 - zijdegrijs en de onderkant zou RAL 7036 - platinagrijs kunnen zijn.

De voornaamste uitdaging zal hem echter in de PS toets zitten:
Image
. . . of je zou die ergens los moeten kunnen bemachtigen. :cool:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Je laatste aankoop (geen games)

338
Sora_Lizard wrote:
ShAmPi wrote:Als iemand mij de RAL kan geven van de PSX kleur dan kan ik ze zelf maken :D

https://nl.wikipedia.org/wiki/RAL_%28kl ... rijstinten
De RAL nummers zul je ergens op het internet moeten zoeken. Ten eerste betwijfel ik de kleurechtheid van het beeldscherm en ten tweede is het halogeen licht, waarbij ik de controller bekijk, te warm.
Zoals ik het nu bekijk lijkt het bovendeel RAL 7044 - zijdegrijs en de onderkant zou RAL 7036 - platinagrijs kunnen zijn.

De voornaamste uitdaging zal hem echter in de PS toets zitten:
Image
. . . of je zou die ergens los moeten kunnen bemachtigen. :cool:
De PS button kan je inderdaad ergens los verkrijgen :D

en Colossus ja dat wel
Maar sinds mijn vorige paintjob van controller heb ik al eventjes zin in een nieuwe paintjob van mijn second controller. :D
Image