Re: Vragentopic

331
Sanity penguin wrote:Is die tweede een dualband router? Smartphones zitten denk ik op een verschillende dan laptops.
Hoewel, als diezelfde router in het verleden dienst deed, zou hij dat nu ook gewoon moeten doen. Eigenlijk verleng je enkel het signaal zonder er iets wezenlijks aan te veranderen.

Reset van de router of heb je dit al gedaan?
Het is de router die ik gekocht had toen ik nog bij mijn ouders woonde. En toen werkte die perfect voor laptop, smartphone, tablet, ps Vita,...

Een reset heb ik inderdaad gedaan. Ik deed dit voor ik heb gedaan wat jij voorstelde. Echt vreemd dat hij het niet doet.
Image

Re: Vragentopic

332
Bizar. Heeft jullie telefoon een wps optie? Als de modem dan zo'n easy connect knop heeft kan je dat gebruiken.
Andere optie is misschien eens alle beveiliging uit te schakelen op de router en dan te proberen of je verbinding kan maken.
Lukt dan, dan daarna terug wpa2 key of hoe het ook heet terug toevoegen?
Image

Re: Vragentopic

333
Sanity penguin wrote:Bizar. Heeft jullie telefoon een wps optie? Als de modem dan zo'n easy connect knop heeft kan je dat gebruiken.
Andere optie is misschien eens alle beveiliging uit te schakelen op de router en dan te proberen of je verbinding kan maken.
Lukt dan, dan daarna terug wpa2 key of hoe het ook heet terug toevoegen?
Ik zal het morgen eens proberen, Bedankt :)
Image

Re: Vragentopic

335
ShAmPi wrote:En anders koop je gewoon een wifi repeater voor 20 € ofzo :D (is zelfde principe maar zonder al de instellingen)

bvb:
http://www.conrad.be/ce/nl/product/9869 ... &WT.srch=1
Dat is inderdaad ook een optie, maar dat vind ik wel een stomme kost aangezien ik hier nog zo een goede 2de router heb
Image
en ik heb gehoord dat je bij repeaters maar de helft van de snelheid kan halen. Maar als het hier echt niet lukt na alles te proberen kan ik dat wel overwegen
Image
Image

Re: Vragentopic

341
minermb wrote:Ik heb een code voor de Rainbow Six Siege beta gekregen voor de ps4, maar ik heb eigenlijk niet zo'n interesse in het spel. Iemand die de code van mij wilt hebben?
Tot hoe lang duurt die beta? Als hij morgen niet stopt heb ik wel intresse.
Image

Re: Vragentopic

342
Toon8 wrote:
minermb wrote:Ik heb een code voor de Rainbow Six Siege beta gekregen voor de ps4, maar ik heb eigenlijk niet zo'n interesse in het spel. Iemand die de code van mij wilt hebben?
Tot hoe lang duurt die beta? Als hij morgen niet stopt heb ik wel intresse.
Hij is eergisteren begonnen en ik kan nergens vinden tot wanneer die doorgaat, dus denk dat de beta nog wel een tijdje open blijft ;). Zal ik je de betacode via PM versturen?
Image

Re: Vragentopic

343
minermb wrote:
Toon8 wrote:
minermb wrote:Ik heb een code voor de Rainbow Six Siege beta gekregen voor de ps4, maar ik heb eigenlijk niet zo'n interesse in het spel. Iemand die de code van mij wilt hebben?
Tot hoe lang duurt die beta? Als hij morgen niet stopt heb ik wel intresse.
Hij is eergisteren begonnen en ik kan nergens vinden tot wanneer die doorgaat, dus denk dat de beta nog wel een tijdje open blijft ;). Zal ik je de betacode via PM versturen?
Ja je mag hem doorsturen :cool: Zal hem eens uit proberen dan ;)
edit: ik zie dat hij tot 1 oktober duurt
Image

Re: Vragentopic

344
Ik had Ligeiro al een PM gestuurd, aangezien hij postbode is. Maar ik vraag het hier ook eens :) Ik heb een kaart bij Hallmark laten maken voor mijn vriendin en dit moest vrijdag toekomen. Nu blijkt ons huisnummer niet op de enveloppe te staan (wel het adres) en is de kaart dus niet toegekomen. Weten jullie wat er dan met die kaart zou gebeuren?
Image

Re: Vragentopic

345
Vraagje; ik zit met een bon voor een slipcursus van SlipWay in Peer (Limburg) ter waarde van €59. Hij is geldig tot 09/11/2015 en ik zie mezelf niet meer in de mogelijkheid te gaan. Is er iemand die interesse heeft hem over te nemen? €45 ofzo, dan doe je er nog wat voordeel aan.
Image