Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

331
Elexus wrote:
dividedx11 wrote:@Ligeiro, beterschap!
@Sanity, nu ik je op fb heb, mooie kleine! *Misschien klink ik nu als een pedo maar ik bedoel het goed*

+ Toetsen deze ochtend gingen niet 'barslecht'.
Wait what. XD Sinds wanneer is zeggen dat iemand een schoon kindje heeft pedo-achtig? :p
lol, ik zag er alleen een compliment in hoor... tot ik je extra comment zag natuurlijk... *defriend...* :lol: :P
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

334
Elexus wrote:
dividedx11 wrote:@Ligeiro, beterschap!
@Sanity, nu ik je op fb heb, mooie kleine! *Misschien klink ik nu als een pedo maar ik bedoel het goed*

+ Toetsen deze ochtend gingen niet 'barslecht'.
Wait what. XD Sinds wanneer is zeggen dat iemand een schoon kindje heeft pedo-achtig?
Image
Mensen kunnen alles verkeerd interpreteren, ik speel op veilig ;)

- Fietsketying erafdn krijg ze er niet weer op en natuurkijk wil niemand helpen...
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

336
veel beterschap ligeiro

lexi chancebuzze een ander die je auto wast xd

-- mijn ma is zo een aaarghwijf. ik bel naar haar om te weten wnr de dokter zit om dan mijn bloedresultaten te gaan halen en ze zit een drama te maken omdak da vraagn. a die pipo van nen dokter zen spreekuren nie online zet dan weet ik da ook nie vanbuiten ze
+ mss lichte hoop dat er werk bijkomt op het werk dankzij batibouw
+ afspraak gemaakt voor men haartjes volgende week
+ tijdig afspraak gemaakt voor jaarlijkse keuring van men wagen. de laatste keer me die stum opel. hopelijk niks aan want vroeger liet ik em nog gratis in garage controlerern door verzekering die ik had maar omdat em nu net ouder is dan 10 jaar verloopt die verzekering.
+ douchke pakken zie
+ vanavond gamen
+ vanavond ook once upon a time
- vanavond waarschijnlijk ook men ma nog moeten zien bah
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

337
+ Net aan Star Wars Rebels begonnen en ik ben aardig verrast.
+ Vandaag na lange tijd niet meer gesport te hebben, eindelijk nog eens gelopen.
- spierpijn morgen, sowieso.
- Het lijkt alsof alle proffen samen spannen om je op hetzeflde moment werk te geven.
- Er kruipt veel tijd in de voorbereiding van een event, ookal zijn het maar caféspelletjes. Je hebt een zaal nodig, muziek, drank, spelletjes, mensen die werken, enz.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

339
met0t0 wrote:
Captain Witwicky wrote:Als ik hier in Gent zo'n verschijning zie waar ik een zonnebril voor moet opzetten, weet ik wat het is. Elexus in haar bling bling wagen :D
In Gent geraakt ge uw auto wel niet kwijt :p

+++ Groepswerken gaan goed vooruit
--- Al de rest niet echt. Grote achterstand qua gewoon studeerwerk
+++ Morgen geen les
ik heb daar nog geen problemen mee gehad

:p pagina 23 in +/-topic :p

++ dying light met yannick, klosj en evilclown was zaaaleug
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

342
W.O.L.F. wrote:
Elexus wrote:++ goed geslapen, ook al heb ik om 5u de kat naar beneden moeten dragen xD Ik ben er al aan gewoon
Image
Hint ;)

+ Nog best leuke les vandaag
+++ Met0t0 die vandaag hopelijk zijn valentijnscadeau krijgt (hij had zelf geen tijd), we gaan naar de Hopduvel om hem eens een aantal nieuwe biertjes te laten uitkiezen :) :love:
Als hij geen tijd heeft ik ken wel iemand die dat wel heeft... :p
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

343
ShAmPi wrote:Als hij geen tijd heeft ik ken wel iemand die dat wel heeft... :p
Dat is vriendelijk dat gij erom wilt gaan, ik heb vandaag geen auto ter beschikking dus anders moeten we het met de fiets doen :p
Maar vandaag heb ik zeker wel tijd ;)

+++ Vandaag geen les, dus tijd om wat studeerwerk in te halen
+++ Vanmiddag W.O.L.F. nog eens zien en samen naar de Hopduvel
--- Werken bij de buren maken veel lawaai... :|