Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3377
Ligeiro wrote:+/- Dividedx11: is er kans dat wij ooit uw performance van kylie minogue in singstar gaan te zien krijgen? :p
+++ gratis Mew gekregen in pokemon Alpha sapphire via een code van game mania
Ik vrees er voor Ligeiro :p (was me aan het amuseren met mn stiefma :p)

++ Deadpool gaan zien sebiet :D
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

3379
Ligeiro wrote:
Captain Witwicky wrote:--- Gisteren iets moeten doen wat ik dacht nooit te hoeven doen... :(
--- Mijn bed is stuk... :(

(these 2 things are not related)
XD
:p

+++ Al 2 dagen weer goed geslapen, goed ritme behouden tijdens het weekend
+++ Gisteren een heleboel gegamed, maar wat vliegt de tijd toch supersnel, het was voorbij voor ik het wist
--- Zo te zien breng ik het slechtste naar boven in mijn ouders als ik aan het gamen ben, wat een grote zagen dat dit kunnen worden...
--- En dat brengt natuurlijk mijn gameplezier naar beneden, wat weer dikke shit is natuurlijk...
--- En dat is nu al 2 weken na elkaar...
+ Het is hier gelukkig wel nog aangenamer dan het begin van de week...
--- Serieus tijdsgebrek hebben...

--- Ik moet LEGO JW hebben
+++ Nog 66 dagen voor R&C
+++ Nog 73 dagen voor Uncharted 4: A Thief's End CE + Guide CE
+++ Nog 191 dagen voor Deus Ex MD
--- Aan het wachten op: FFXII HD Remastered, PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

3381
+++ Vriendinnen gisteren voor het eerst hier op bezoek :hug:
+++ Samen met vriend en vriendinnen naar Blijdorp (dierentuin) geweest, jaren geleden maar lekker gezellig! :saint:
+++ Eerste weekend sinds even waar ik verder dan slapen en huishouden ben gekomen
--- Al tijdje amper gegamed omdat ik verschrikkelijk moe ben, ook al de rest heeft er dus onder te lijden...
+/- Verrassing pas ontdekken nadat ik er een hele nacht op geslapen had en een hint kreeg... Verklaarde wel waarom ik 's nachts wat ruzie had met mijn hoofdkussen dat plots 2 keer zo hard/dik leek... :girl:
Image