Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

348
gamerke1992 wrote:+++ Gelukkig worden alle lessen opgenomen en kan ik die ook online volgen
Das wel serieus handig. Hoe komt dat eigenlijk dat je dat kan doen? Want mijn studies deden dat totaal niet.
met0t0 wrote:In Gent geraakt ge uw auto wel niet kwijt
Bedoel je met parking plaats vergeten?
Ik heb geen wagen dus ik kan hem zowizo niet kwijt geraken :lol:

--- Mijn vader zijn reactie als ik 2x mijn handen durf te wassen in één dag... :dizzy:
--- Even goed/Even slecht geslapen als gisteren maar nu met hoofdpijn erbij...
+++/--- Nog 9 dagen (x2)
--- DmC: DE is uit...====> +++ Veel info en nieuwe teaser voor DMC4: SE...ik ga strakjes de topics updaten en een tekstje schrijven voor de blog.
--- Nog 9 dagen
--- Nog 65 dagen
+++ Nog 92 dagen
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...
--- Heimwee (wééral) naar FFXII... en gamen in het algemeen...het is al ongeveer 4 maand geleden dat ik nog eens goed heb kunnen gamen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

349
Captain Witwicky wrote:
met0t0 wrote:In Gent geraakt ge uw auto wel niet kwijt
Bedoel je met parking plaats vergeten?
Ik heb geen wagen dus ik kan hem zowizo niet kwijt geraken :lol:
Als ge met uw auto naar het centrum van Gent wilt komen, moet ge toch wel veel doorzettingsvermogen hebben :p
Als het een beetje drukker is, staat ge niet alleen belachelijk lang stil in het verkeer, ge moet dan ook nog eens genoeg betalen voor parkeerplaats (natuurlijk afhankelijk van welke zone het is).

+++ Werken bij de buren gaan ongelofelijk snel vooruit. Dat zal niet al te lang lawaai zijn :)
+++ Prachtig weer

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

350
met0t0 wrote:Als ge met uw auto naar het centrum van Gent wilt komen, moet ge toch wel veel doorzettingsvermogen hebben
Als het een beetje drukker is, staat ge niet alleen belachelijk lang stil in het verkeer, ge moet dan ook nog eens genoeg betalen voor parkeerplaats (natuurlijk afhankelijk van welke zone het is).
Ah, het centrum aja :p
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

353
Captain Witwicky wrote:
gamerke1992 wrote:+++ Gelukkig worden alle lessen opgenomen en kan ik die ook online volgen
Das wel serieus handig. Hoe komt dat eigenlijk dat je dat kan doen? Want mijn studies deden dat totaal niet.
Ik weet dat er in Leuven geëxperimenteerd werd met het opnemen van lessen omdat er in de aula's van bepaalde richtingen/vakken niet genoeg plaats was om iedereen te zetten. Op die manier konden mensen dan een livestream volgen en/of later bekijken. Maar in hoeverre dat dat ook gebruikt wordt weet ik niet. Ik weet dat ik ooit les had in Leuven en dat er tegelijk in Kortrijk mensen in een lokaal zaten die naar een livestream van die les keken en dus ook vragen konden stellen.


+++ Hartoperatie vader is gisteren goed verlopen
+++ Gisteren eindelijk naar Mechelen geraakt voor wat noodzakelijk aankopen en wat aankopen voor 'den uitzet' :p
--- Onderweg eekhoorntje aangereden, zag het in achteruitspiegel groggy (niet plat gelukkig) liggen in het midden van het rijvak.
+/- Op de terugweg heb ik het nergens meer zien liggen dus misschien was hij maar even groggy en is hij daarna weer verder kunnen gaan.
--- Mechelen is een werf, toch de winkelstraat.
+++ Daarna naar Leuven voor wat noodzakelijke aankopen.
--- Weer geconfronteerd met mijn vrouwelijkheid => BH's kopen. Dat is zo ongeveer het ergste dat je mij kan aandoen als het op kledij kopen aankomt :bomb:
--- De maat in combinatie met het niet verdragen van beugels en ik die niet van al dat vrouwelijk gefrushel houd maakt de keuze wel heel erg beperkt :(
+/- Gelukkig heb ik ondertussen een paar modellen die goed passen en tegelijk niet voor op de walletjes zijn. Ik snap niet wat vrouwen en mannen aan al dat geprul vinden. Bij mij is dat iets functioneel, verleiden doe ik wel met wat anders :saint:
--- Door tijdsverlies wel een paar dingen niet kunnen doen dus mijn moeder en ik gaan nog eens een 'shopdag' moeten inlassen. Wij gaan heel zelden shoppen, maar als we het doen dan is het altijd alles in 1 keer en kost het dus ook veel geld.
+++ Werk gevonden in Nederland, 1 april beginnen!
--- Nog zoveel te doen in die periode daarvoor :dizzy:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

355
Captain Witwicky wrote:
gamerke1992 wrote:+++ Gelukkig worden alle lessen opgenomen en kan ik die ook online volgen
Das wel serieus handig. Hoe komt dat eigenlijk dat je dat kan doen? Want mijn studies deden dat totaal niet.
Er zijn veel werkstudenten, die hun verpleegkundige job deeltijds combineren met de master. Dus het wordt vooral voor hun opgenomen ;)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

358
The Wastelander wrote:
daviduvel wrote: +++/- Vrijdag met iemand afgesproken. Ik ben benieuwd wat da gaat geven
Iemand als in een meisje? Want dan moeten we zien dat het niet dezelfde is. :p
Dan laten we ze zitten en gaan wij gwn op stap :p

-- Een hele dag les gehad over verzekeringen
++ Heb er dankzij een examen wel een attest aan over gehouden (een vrij waardevol attest)
-- Maar over 2 jaar is het zo goed als waardeloos zonder bijscholing :P
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

359
Chance dak ni mee doe dan want als het echt dezelfde zou zijn :p
Klaar, hoop voor u mee op't beste A.

-Klote dat OPM niet meer bestaat, heb het al in de gazettewinkel gaan zeggen. Kom er alleen nog voor wat geld te verspillen. Euromillions en Win for Life kopen dus.
++In woon perfect in het middelpunt van de Benelux, dus voor te fietsen zijn alle kanten mogelijk.
-Uw vader en familie langs zijn kant niet meer horen wegens omstandigheden (zo zijn ze dan, ziek in hun kop en de rest in de steek laten) Weet niet echt wat ik ervan moet denken
+Ik heb hen niet nodig niemand valt me lastig, het zal tegen hen wreken
-Niet kunnen/willen studeren voor wat me niet boeit
+PXTS forum
+Alloo in de gevangenis, Reizen Waes en Eigen kweek
...
Image