Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3469
Godverdoeme #2

--- Met moeite wat geslapen...
--- Veel last gehad van slijm en hoesten deze nacht...
--- Zweten, koppijn, en overal pijn...
+/- Niet plat liggen in een bed, maar dus rechtop staan helpt ???...Wablief ???
--- Proberen om te gaan werken vandaag, ook al blijf ik liever thuis, maar ik geloof dat het niet meer is dan een stevige verkoudheid...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3470
Captain Witwicky wrote:--- Proberen om te gaan werken vandaag, ook al blijf ik liever thuis, maar ik geloof dat het niet meer is dan een stevige verkoudheid...
Als het morgen nog zo is, blijft ge toch maar beter thuis. Dan kunt ge geen collega's ziek maken en er zelf goed bovenop komen ;)

--- Hmm, heel drukke week in het vooruitzicht, geen idee hoe ik dit allemaal rond ga krijgen
--- Terug thuis na weekend bij W.O.L.F.. Ik mis de rust toch wel...
+++ Prachtig weer

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3471
W.O.L.F. wrote:
Colossus wrote:+++ midweekje weg met het gezin naar Landal
+++ even heerlijk een weekje vakantie en genieten met 3en
+++ ga dus 2x dit jaar op vakantie, er is een kind bij en ineens gaat dat geld rollen

--- de kleine krijg door wat ik game overdag, wat dus inhou dat ik aktie games zoals BF4 en Witcher alleen maar in den avond kan spelen als de kleine slaapt....
++/-- dat word littlebig planet enzo overdag gamen...
--- babyTV is zo simpel als simpel
En bovendien ook niet echt pedagogische verantwoord :p Ze leren bijvoorbeeld veel meer woordjes als jij voorleest (maar ik weet ook dat die tv soms zo handig is als ze lastig zijn :) )

+++ Gezellig naar Let's Lous Art geweest met met0t0 (dat is een driemaandelijkse minibeurs van mensen met handgemaakte spullen)
+++ Heerlijk weer :)
Ach, die van ons (3 en 1 1/2) kijken eigenlijk nooit tv (bewuste keus van ons) en we redden ons er prima mee. Komt weinig of eigenlijk niet voor dat ze echt lastig zijn.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3472
met0t0 wrote:
Captain Witwicky wrote:--- Proberen om te gaan werken vandaag, ook al blijf ik liever thuis, maar ik geloof dat het niet meer is dan een stevige verkoudheid...
Als het morgen nog zo is, blijft ge toch maar beter thuis. Dan kunt ge geen collega's ziek maken en er zelf goed bovenop komen ;)

--- Hmm, heel drukke week in het vooruitzicht, geen idee hoe ik dit allemaal rond ga krijgen
--- Terug thuis na weekend bij W.O.L.F.. Ik mis de rust toch wel...
+++ Prachtig weer
Enkel de rust? ;)

--- Zoals met0t0 zegt, moeder terug thuis, dus ons rustige weekendje is gedaan :(
+++ Nieuwe bureaulamp, vorige is plots gebarsten, maar die was echt eeuwen oud...
+++ Leuke plantjes op mijn bureau, tulpen, amaryllis, muscaris en hyacinthen :)

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3478
met0t0 wrote:
Captain Witwicky wrote:--- Proberen om te gaan werken vandaag, ook al blijf ik liever thuis, maar ik geloof dat het niet meer is dan een stevige verkoudheid...
Als het morgen nog zo is, blijft ge toch maar beter thuis. Dan kunt ge geen collega's ziek maken en er zelf goed bovenop komen
In feite... zijn het mijn collega's die mij hebben ziek gemaakt, 2 van de 3 waar ik dichtbij werk zijn al eens thuisgebleven en eentje zei al dat ze serieus ziek was in het weekend, dus nu heb ik het te pakken. Gisteren gaan werken bleek toch niet zo'n goed idee, vooral tegen de middag, toen ik mijn breekpunt bereikte, gelukkig was ik net naar huis gegaan op dat moment, net vóór ik volledig stil viel...
Ligeiro wrote:-/+ om 3u40 opstaan pikt toch hard zuh
Ouch!
I.v.m. je werk?
dividedx11 wrote:+++++ Press X to Revive is één jaar!
++ Houd onze blog in de gaten de komende dagen!
Dat is juist, gelukkige verjaardag PXtR :gift:


--- Gisteren dus serieus ziek geworden tegen de middag, gelukkig had ik de juiste beslissing genomen om naar huis te gaan...
--- Lang, lang wachten (1.5u) bij de dokter en ik was maar 5min binnen...
--- Ontsteking aan de keel, zo blijkt, met veel hoesten erbij...
--- Niet veel aan te doen behalve blijven nemen wat ik al nam en veel rusten...
+/- Thuis tot en met woensdag, maar tis te zien of ik die donderdag wel haal...
--- 14 uur geslapen maar aan en af...
--- Op dit moment haast geen energie meer, het vraagt al veel om voor de laptop te zitten...
--- En natuurlijk heb ik niet echt goesting om te eten, dus ik moet andere dingen zoeken om mijn energie op peil te houden...
+ Hoesten is wel minder frequent geworden maar zeker niet minder in intensiteit...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3480
Ligeiro wrote:
Captain Witwicky wrote:
Ligeiro wrote:-/+ om 3u40 opstaan pikt toch hard zuh
Ouch!
I.v.m. je werk?
nee, ik doe da voor mijn plezier..
Het kon voor iets anders zijn geweest hé ;)
Een probleem, een reisje...


+++ Hoestsiroop met bananenaroma
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2