Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3484
--- Nog steeds goed ziek... ;(
--- Zeer uitgeput, maar ik kan maar niet lang slapen, heel de tijd wakker worden en uren wakker liggen...
--- Honger maar geen goesting om te eten...
--- Hoest is nog intenser geworden: mijn buikspieren krijgen een heuse work-out...
--- Ik denk niet dat ik hersteld zal zijn morgen, dus het lijkt erop dat ik een verlenging van mijn afwezigheid zal moeten vragen aan de dokter...
+/- Uncharted 4 weer uitgesteld...niet erg maar ik had een verlengd weekend na zijn release, nu heb ik dat dus niet meer :|
+++ Opgemerkt dat ik niet langer een CC nodig heb op mijn PayPal te linken met de Square Enix Online Store
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3486
+++ Joepie, pakje is dan toch toegekomen
--- Net op het moment dat ik de verkoper aan het vragen ben waar mijn pakje blijft :L:
--- Ben aan het denken of ik morgen wel haal of niet om genoeg genezen te zijn...
--- Heel mijn smaak in mijn mond is wel verdwenen, ik smaak iets verbrands, roestig of zout...of iets dat je kan omschrijven als zoiets...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3488
++++PXTR is 1 jaar YEAAA had dit nog niet door proficiat dat wij het hier zolang uithouden :D
++SOA (niet de NL afkorting natuurlijk...)
+Vettig eten kebab, pizza, mcdo,...
+Water uitdaging
-Begint saai te worden
+Heb goesting in trappistje, duveltje ofzo
+Binnenkort terug platinum hunten
+Fsterchele zijn taalgebruik is grappig plat en daarom verdient hij geen plat :lol:
...
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3492
paveman wrote:
ShAmPi wrote:---- aargh vindek eindelijk gamecube spel dat ik wil op een webshop. verzenden die assholes enkel in NL. En dat in deze tijd... :(
Iemand hier die in de grensstreek in NL woont vragen en later ophalen een idee? :idea:
Goh ja
Is ook nog ver hoor :)

Of mss een nederlander die het bij hem thuis wil laten komen en nadien naar mij verzend :D
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3494
++ kunnen uitslapen
-- iets nodig hebben en het niet vinden, waarschijnlijk heb ik het ergens gelegd maar na een heuse speurtocht vind ik niks terug -_-
+/- straks les, best nog wel zin in
+/- wachten op een telefoontje van het werk om te weten of ik morgen al dan niet mag gaan werken, heel irritant want er zijn nog praktische zaken die moeten opgelost worden vooraleer ik kan gaan werken
-- stress
++ bijna weekend
Image
cron