Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3496
--- Verschrikkelijke nacht gehad...
--- Ik ben nog zieker geworden...
--- Keel doet meer zeer, hoest is nog heftiger geworden, continu gekriebel in mijn neus...
--- Gelukkig verlenging van mijn afwezigheid gekregen van mijn dokter...
--- Moet wel temperatuur in de gaten houden want ik moet zorgen dat ik geen longontsteking krijg...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3499
Sora_Lizard wrote:Van harte beterschap Capt'n. :snore:
Dank u

+ Gisteren me volgestopt met medicijnen en goed mijn temperatuur opgevolgd heeft zo te zien een positief effect gehad, een zeer klein positief effect, maar toch iets
+ Eindelijk langer dan 2u per nacht diep kunnen slapen, waardoor ik toch iets van mijn energie heb kunnen recupereren
+ Gisteren eindelijk ook weer een paar happen kunnen eten
+ Zeker en vast niet erger geworden vandaag, waardoor hopelijk geen verdere complicaties of een doktersbezoek als gevolg
--- Nog altijd zeer moe, niks werkt optimaal, hoofd is een rotsblok, neus is een waterval, hoest nog steeds een ellendig ding, mijn neus krijgt meer gekietel dan mijn voeten, slapen ging beter, maar nog steeds verschillende malen wakker geworden door het hoesten...
--- Zot worden in je bed, zo kan ik maar beter mezelf afleiden beneden...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3500
--- lichaam/brein die meteen in paniek schiet op het moment dat ik denk aan zaken die ik voor school in orde moet brengen hoewel ik denk goed bezig te zijn en er eigenlijk nog wel tijd genoeg is, 't is echt niet meer leuk
--- ^ dit drained me ook nog eens van energie elke dag :/
-- op zo'n momenten wilt ge doodgraag zo iemand zijn die elke dag carefree door het leven gaat... dat lukt me gewoonweg niet, hoezeer ik ook probeer
++ toch straks nog proberen ontspannen
-- onduidelijkheden over wat er nu allemaal moet gebeuren voor het verjaardagsfeest van mijn ouders, ain't nobody got time for that stuff
+/- dan toch niet hoeven werken vandaag, wat zowel zijn voor- als nadelen heeft
-- spijt hebben van bepaalde keuzes die gemaakt zijn
-- me niet goed in m'n vel voelen
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3501
@Elexus: ook al komt het misschien anders over, volgens mij is er niemand die volledig carefree door het leven gaat. Iedereen heeft zijn/haar eigen onzekerheden, al gaat ook iedereen daar weer anders mee om. Ik zou zeggen: kop op, je kunt het! Eventjes afstand nemen en de situatie bekijken zoals ze werkelijk is en dan pas verder stomen.
Don't push yourself.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3502
-- faalangst
--- het ging de laatste tijd zo goed en vanmorgen dan tijdens wiskunde een gewone toets en helemaal tielt slaan, beven...
-- zit altijd maar niet echt goed in m'n vel, kan nergens meer tot rust komen..
---- Die van fysica die op het einde van de les zegt dat we tegen maandag 14 vraagstukken moeten oplossen, heel m'n planning omzeep en 3 uur erbij... 12 uur leren in het weekend is nu toch niet echt normaal in het middelbaar in een niet-examen periode... Van't weekend dus ook geen rust...
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3505
Mr.Wolf wrote:------------------------- Heel zwaar verhaal gehoord daarnet van onze begeleidende leerkracht over een klasgenoot. Brrrr, ik ben er niet goed van
---------- Vanavond vat, maar daar heb ik niet veel zin in
- - - Krop het niet op! Als je wilt kun je via pm contact opnemen!
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3506
++ Alleen thuis. Vriendin met 1 van haar zussen naar Cirque De Soleil in A'pen (al van smorgens ^^)
++ dacht naar cafe te gaan die ne maat van mij openhoud maar heb besloten wat netflix te kijken en zwaardere biertjes te drinken.
++ momenteel Westmalle Trippel! Hell Yeah! :D
++ alles gereed gezet om eend in honingsaus met gebakken rijst te maken, maar alles terug weggezet/ingevroren en pizza besteld! ^^
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3507
ShAmPi wrote:++ Alleen thuis. Vriendin met 1 van haar zussen naar Cirque De Soleil in A'pen (al van smorgens ^^)
++ dacht naar cafe te gaan die ne maat van mij openhoud maar heb besloten wat netflix te kijken en zwaardere biertjes te drinken.
++ momenteel Westmalle Trippel! Hell Yeah! :D
++ alles gereed gezet om eend in honingsaus met gebakken rijst te maken, maar alles terug weggezet/ingevroren en pizza besteld! ^^
+++ Ik ben begonnen met een orval en straks een kapital of een straffe Hendrik
Image

+++ in mijn zetel liggen, zalig :D
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3508
gamerke1992 wrote:
ShAmPi wrote:++ Alleen thuis. Vriendin met 1 van haar zussen naar Cirque De Soleil in A'pen (al van smorgens )
++ dacht naar cafe te gaan die ne maat van mij openhoud maar heb besloten wat netflix te kijken en zwaardere biertjes te drinken.
++ momenteel Westmalle Trippel! Hell Yeah!
++ alles gereed gezet om eend in honingsaus met gebakken rijst te maken, maar alles terug weggezet/ingevroren en pizza besteld!
+++ Ik ben begonnen met een orval en straks een kapital of een straffe Hendrik
+++ in mijn zetel liggen, zalig :D
Goed id! :D

+++ Ook aan nen Orval begonnen ^^
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3509
----pffff.... Wat een minnetjes allemaal. Veel sterkte iedereen!!
--- Kan laatste tijd echt niet meer slapen sinds school over is...
+ Nu kan ik nog wel ff eindelijk mijn Japan planning afmaken
+ de railpasses zijn binnen!
- Heb ik eindelijk mijn rijbewijs, is de auto van mijn ouders een beetje naar de klote....
+ Blijkbaar denken ze best positief over me op werk en kan veel meer gaan werken vanaf mei. Hoef ik me niet meer zo te vervelen :p
++ Mijn moeder die ineens heeft besloten een reisje voor ons tweeën te boeken naar China eind oktober :p