Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3586
daviduvel wrote:++ Abdeslam eindelijk gevat
-- Hopelijk gebeuren er geen lompe dingen tijdens zijn proces zoals een procedurefout. Als hij terug vrijgelaten moet worden daarvoor, staat het land op zijn kop en is de geloofwaardigheid van België naar het buitenland toe ook helemaal om zeep.
zal niet gebeuren, die ziet het daglicht niet meer vaak, geloof me vrij....

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3589
Mr.Wolf wrote:
W.O.L.F. wrote:
Mr.Wolf wrote:------- Sebiet nog maar is naar een vat. Geeeeeen zin in
Zeg jij drinkt precies wel veel vaten eh :p

- Ik wou dat al die taken nu eens eindelijk af raakten :(
Tgoh ja, dan ist ook nog is een moment om wat vrienden te zien en dat is de reden da ik eigenlijk ga. Ik drink er wel niet zoveel alcohol, meestal water
Ik denk dat ze het eerder letterlijk bedoelde om te lachen ;)
Image
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3592
gamerke1992 wrote:
Mr.Wolf wrote:
W.O.L.F. wrote:
Mr.Wolf wrote:------- Sebiet nog maar is naar een vat. Geeeeeen zin in
Zeg jij drinkt precies wel veel vaten eh :p

- Ik wou dat al die taken nu eens eindelijk af raakten :(
Tgoh ja, dan ist ook nog is een moment om wat vrienden te zien en dat is de reden da ik eigenlijk ga. Ik drink er wel niet zoveel alcohol, meestal water
Ik denk dat ze het eerder letterlijk bedoelde om te lachen ;)
Image
Ik zou graag hebben dat die foto verwijderd es.
Ik heb namelijk niet zo graag foto's van mij op het net :p
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3593
Mr.Wolf wrote:
W.O.L.F. wrote:
Mr.Wolf wrote:------- Sebiet nog maar is naar een vat. Geeeeeen zin in
Zeg jij drinkt precies wel veel vaten eh :p

- Ik wou dat al die taken nu eens eindelijk af raakten :(
Tgoh ja, dan ist ook nog is een moment om wat vrienden te zien en dat is de reden da ik eigenlijk ga. Ik drink er wel niet zoveel alcohol, meestal water
T was inderdaad letterlijk bedoeld. Wel super dat je zo vaak met vrienden kan afspreken :)

--- Gisteren de hele dag bezig geweest met een casus van leerstoornissen, voor de zoveelste keer allerlei testjes voor dyslexie en dyscalculie berekend (hoeveel antwoorden juist, wat voor soort antwoorden (makkelijk, moeilijk, ...) juist, wat is de norm, ben je dan 'klinisch'...) en hoe vaak ga ik dat als onderwijskundige in mijn leven nodig hebben... Waarschijnlijk nooit, en als dat wel zo was dan had ik op dat moment de handleiding kunnen lezen, daar heb je geen semestervak voor nodig (leerstoornissen is enkel dyslexie en dyscalculie, alles van ADHD en de rest zijn leerproblemen)

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3594
----------------/++++++ Wa een miserie om een reis te booken. Hebben die mensen gisterenavond afgesproken. 4 uur later hadden ze enkel een nieuw appartement gevonden. Nog altijd geen vluchten, ze gaan het doen zonder annuleringsverzekering, ziekteverzekering, ze weten nog niet fatsoenlijk wat ze gaan doen,... Ik was gisteren dan maar int geheim naar mijne beste maat gegaan (secret meeting) om het daar ook is met zijn mama over te hebben. Ze was er keihard tegen (net zoals ik). Nu gaan ik en 2 van mijn beste vrienden misschien naar Londen
------------- Gisteren kwam ik dan op de kermis. Ziet mijne maat daar iemand staan waar hij wat mee gaat praten, maar het is een beetje onmogelijk da ik daar bij kon gaan staan. Pijnlijk allemaal!!
+++++ Afstudeerrichting gekozen. Blijkbaar zitten met een stuk of 11 in de klas
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3595
Mr.Wolf wrote:----------------/++++++ Wa een miserie om een reis te booken. Hebben die mensen gisterenavond afgesproken. 4 uur later hadden ze enkel een nieuw appartement gevonden. Nog altijd geen vluchten, ze gaan het doen zonder annuleringsverzekering, ziekteverzekering, ze weten nog niet fatsoenlijk wat ze gaan doen,... Ik was gisteren dan maar int geheim naar mijne beste maat gegaan (secret meeting) om het daar ook is met zijn mama over te hebben. Ze was er keihard tegen (net zoals ik). Nu gaan ik en 2 van mijn beste vrienden misschien naar Londen
Ik zou zoiets niet kunnen, 4u aanmodderen en dan nog niets besloten hebben. En als er dan nog zo'n mensen bij zitten die alles maar half z'n gat regelen word ik helemaal gek. Dus volgens mij heb je er goed aan gedaan om met 3 naar Londen te gaan ipv af te wachten wat de rest beslist.



--- 4 keer een hoop bladzijden lezen over hetzelfde onderwerp voor mijn eindwerk. Allemaal om verschillende bronnen te hebben.
++ Achja, dan ben ik zeker dat ik alles heb en dat ik alle delen zeer grondig ken tegen het jurymoment in juni.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3596
Sora_Lizard wrote: gelukkig bleek het loos alarm
Oef...

--- Ziekte is nog niet 100% uit mijn lichaam, ik voel het nog aan mijn smaak, stem en soms een hoestje...
--- Soms zenuwachtig...
--- Oortje klakt nog steeds, maar is niet blijvend...
--- Heel de week geen tijd gevonden om eens deftig op mijn laptop te gaan...
--- Vrijdagavond en zaterdagochtend mij bezig houden met onze wagen die in panne zat...
--- Taxi moeten nemen...
--- €300 aan herstellingen...
--- F1 heeft geen uitzending meer op de BBC...
--- Laptop is sloom en ik kan sommige pagina's helemaal niet laden...
--- Vergeef het me, ik kan nauwelijks het nieuws hier volgen op PXtR, en dat doet een beetje pijn, ik mis het...
...
+++ Mad Max
+++ Nieuwe Oddworld (welja, nieuw, het zal de remake zijn van nummer 2)
+++ 30 maart
+++ -> 2-3 april
+++ --> 20 april
+++ ---> 10 mei

--- Ik moet LEGO JW hebben
+++ Nog ? dagen voor R&C
+++ Nog ? dagen voor Uncharted 4: A Thief's End CE + Guide CE
+++ Nog ? dagen voor Deus Ex MD
--- Geen idee meer want ben mijn tel kwijt met al die release data die telkens wijzigen, en de Game Mania website ligt plat :lol:
--- Aan het wachten op: FFXII HD Remastered, PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3598
ShAmPi wrote:
gamerke1992 wrote:
Mr.Wolf wrote:
W.O.L.F. wrote:
Mr.Wolf wrote:------- Sebiet nog maar is naar een vat. Geeeeeen zin in
Zeg jij drinkt precies wel veel vaten eh
Image

- Ik wou dat al die taken nu eens eindelijk af raakten :(
Tgoh ja, dan ist ook nog is een moment om wat vrienden te zien en dat is de reden da ik eigenlijk ga. Ik drink er wel niet zoveel alcohol, meestal water
Ik denk dat ze het eerder letterlijk bedoelde om te lachen ;)
Image
Ik zou graag hebben dat die foto verwijderd es.
Ik heb namelijk niet zo graag foto's van mij op het net :p
Ik was nog aan het twijfelen haha
Image
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3599
Sora_Lizard wrote:- - - Auto onderhoud is nu eenmaal duur. Gisteren heb ik bijna € 750,00 neergeteld voor 2 nieuwe banden voor, nieuwe remschijven en blokken voor en de dynamo riem vervangen. Ik denk dus dat € 300,00 nog wel meevalt.
In vergelijking met andere kosten valt het mee, maar zo kan alles vergeleken worden ;)
Maar tis door andere omstandigheden hier bij ons dat we het nog méér aanvoelen...
In feite, is gewoon elke kost er teveel aan :P

--- Stomme laptop/stom internet werkt echt niet mee, ik heb geen idee waarom ik hier wel kan surfen, maar niet naar PSN kan gaan...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2