Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

364
Mr.Wolf wrote:------ Ik kan heel die situatie niet meer aan met dat meisje
------ Kut toets van frans gehad
------ kut toets van economie
------ kut spreekoefening van nederlands
++ Vrijdag nog eens met een maat naar een vat. Toch nog iets positief
Ik hoop dat het snel allemaal terug beter zal gaan ;)
Ligeiro wrote:Sint-Pietersplein en St Michiels (ondergronds) zijn de goedkoopste. en parkeren niet ver van de veldstraat kunt ge makkelijk doen op Sint-Kwintensberg (als ge op kortrijksepoortstraat rijdt, richting van de veldstraat, rechts afslaan aan 't kruispunt waar ge aan uw linkerkant ne spar hebt en rechts een broodsjeszaak die 24/7 open is)
Goed om te weten, ook al denk ik niet dat ik ooit met de auto naar het centrum zou gaan :p

+++ Leuke middag gehad met W.O.L.F.
--- Morgen veel te vroeg opstaan en drukke dag

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

368
Ligeiro wrote:+/- mijn baard begon te lijken op schaamhaar, dus heb'k em maar getrimd
Is goed dat je gezicht dan tenminste niet op een *** begon te lijken :lol:
RoyVdW wrote:-Klote dat OPM niet meer bestaat, heb het al in de gazettewinkel gaan zeggen. Kom er alleen nog voor wat geld te verspillen. Euromillions en Win for Life kopen dus.
-Uw vader en familie langs zijn kant niet meer horen wegens omstandigheden (zo zijn ze dan, ziek in hun kop en de rest in de steek laten) Weet niet echt wat ik ervan moet denken
Haha, ik zie het al voor mij :cool:
Trek het je niet aan wat anderen doen. Ik ken dat ook. Heel mijn familie is tegen ons.
M-power wrote:- bol die pre order extra's annuleert
Urgh, zo dingen hoor ik niet graag. Welke pre-order extra's?
gamerke1992 wrote:Er zijn veel werkstudenten, die hun verpleegkundige job deeltijds combineren met de master. Dus het wordt vooral voor hun opgenomen
Ah, ok.
Kolm wrote:Ik weet dat er in Leuven geëxperimenteerd werd met het opnemen van lessen omdat er in de aula's van bepaalde richtingen/vakken niet genoeg plaats was om iedereen te zetten. Op die manier konden mensen dan een livestream volgen en/of later bekijken. Maar in hoeverre dat dat ook gebruikt wordt weet ik niet. Ik weet dat ik ooit les had in Leuven en dat er tegelijk in Kortrijk mensen in een lokaal zaten die naar een livestream van die les keken en dus ook vragen konden stellen.

+++ Hartoperatie vader is gisteren goed verlopen
+++ Gisteren eindelijk naar Mechelen geraakt voor wat noodzakelijk aankopen en wat aankopen voor 'den uitzet' :p
--- Onderweg eekhoorntje aangereden, zag het in achteruitspiegel groggy (niet plat gelukkig) liggen in het midden van het rijvak.
+/- Op de terugweg heb ik het nergens meer zien liggen dus misschien was hij maar even groggy en is hij daarna weer verder kunnen gaan.
Beterschap voor je vader en ook voor het eekhoorntje.
Ligeiro wrote:Sint-Pietersplein en St Michiels (ondergronds) zijn de goedkoopste. en parkeren niet ver van de veldstraat kunt ge makkelijk doen op Sint-Kwintensberg (als ge op kortrijksepoortstraat rijdt, richting van de veldstraat, rechts afslaan aan 't kruispunt waar ge aan uw linkerkant ne spar hebt en rechts een broodsjeszaak die 24/7 open is)
Ik woon in Gent en ik weet met moeite wat je nu gezegd hebt :lol:


--- Weinig interessante avond gehad...
--- Hmmm, minder geslapen dan gisteren, toch me beter voelen dan gisteren...what the... :?
+++/--- Nog 8 dagen (x2)
--- Ik moet DmC: DE hebben...
--- Nog 8 dagen
--- Nog 64 dagen
+++ Nog 91 dagen
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

369
-- nooooo, them sales @ PSN Store, whyyyy?? D:
++ gelukkig heb ik al veel PSN krediet gespaard dankzij mijn mobistar herlaadkaart :p
-- werken aan PO vandaag
-- morgen PO
++ daarna hopelijk nog evenkes tegen dat het weer PO is (met uitzondering van een algemene infosessie)
++ eindelijk aan m'n cursussen kunnen beginnen
++ gaat nog redelijk vlot
-- fiscaal recht suckt
-- moet DRINGEND verder doen aan menne paper maar heb pas den 23ste feedback dus voor hetzelfde geld mag ik geheel opnieuw beginnen O.O
++ hopelijk gaat het werk vandaag vlot, dan nog eens tijd om wat te gamen
-- de kat die even een gemeen momentje kreeg D:
++ vanavond spaghetti eten
++ gisteren autootje ingewijd en naar Doel gereden, ghost town!
++ rijden ging vlot ook al was er hier en daar een beetje een flater :p
++ autootje rijdt fantastisch!
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

370
Captain Witwicky wrote:
M-power wrote:- bol die pre order extra's annuleert
Urgh, zo dingen hoor ik niet graag. Welke pre-order extra's?
Bij dead or Alive: last round kreeg je extra outfits, die zijn achteraf geannuleerd, volgens de klantendienst zou niemand deze gekregen hebben. En gisteren hebben ze de pre order extra's( gold battlepacks) voor battlefield : hardline, die volgende week uitkomt, geannuleerd.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

371
Elexus wrote:-- nooooo, them sales @ PSN Store, whyyyy?
Rockstar sales? Ik zit te twijfelen aan RDR. Op een pagina geven ze iets geen korting, op een andere wel. Maar telkens verschilt het hoe de inhoud staat beschreven dus ben nu aant het twijfelen wat ik zou doen :P ;(
M-power wrote:
Captain Witwicky wrote:
M-power wrote:- bol die pre order extra's annuleert
Urgh, zo dingen hoor ik niet graag. Welke pre-order extra's?
Bij dead or Alive: last round kreeg je extra outfits, die zijn achteraf geannuleerd, volgens de klantendienst zou niemand deze gekregen hebben. En gisteren hebben ze de pre order extra's( gold battlepacks) voor battlefield : hardline, die volgende week uitkomt, geannuleerd.
Ah, man, bummer. Ik hoor die dingen echt niet graag omdat ik zelf er kapot van zou zijn. Ik wist dat de Game Mania ook pre-order extra's gaf voor DoA, maar geen idee of die geannuleerd zijn. Moest ik geld over hebben dat ik wel daar besteld. Nu heb ik helemaal geen pre-order extra's want ik heb de game niet ;( Zoiets is zeer spijtig. Ik had bijna hetzelfde met Dragon Ball XenoVerse, je moet maar eens het unboxing artikeltje lezen op de blog. Toch wel raar dat het meer en meer voorvalt dat die dingen voorkomen en nu zelfs bij jou voor 2 games.

--- Das raar...ik heb niet echt honger/goesting om te eten vanmiddag. Dat kom ik ook niet vaak tegen... :dizzy:
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

374
Sanity penguin wrote:@Capt'n: als je RDR nog niet hebt, zeker aanschaffen. Moet je gespeeld hebben!
Oh, maar ik heb RDR, ik heb niet de DLC zoals Undead Nightmare. Bijna alle DLC staat nu aan 80% korting. Alleen, de bundel die alles bevat is niet met korting. Maar als je zoekt op de korting pagina ipv de pagina van de game, staat er wel EEN bundel met 80% korting. De beschrijving is echter anders. Er zou normaal gezien alles moet inzitten zoals de andere bundel maar ik snap niet waarom er 2 dezelfde bundels zijn met verschillende prijzen...De bundel zonder korting somt alles mooi op, de bundel met korting beschrijft het een en ander...

--- Mijn vader kan nogal een "asshole" zijn...
--- Mijn vader die weer neut over druppels water...
+++ Yahum ===> wet bonus
Image
--- Heeft er iemand al de prijs gezien van de season pass voor DoA5: LR ? ===> https://blog.eu.playstation.com/2015/03 ... l-may-cry/ ===> 90€ !!
--- Ik zie mijn vader letterlijk op dit moment zijn eigen regels breken die hij met "ijzeren vuist" hanteert tegen ons... :bomb:
Last edited by Captain Witwicky on 12 Mar 2015 15:23, edited 1 time in total.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

375
daviduvel wrote:++ Heb er dankzij een examen wel een attest aan over gehouden (een vrij waardevol attest)
-- Maar over 2 jaar is het zo goed als waardeloos zonder bijscholing : P
Tegenwoordig moet je u altijd voor alles laten bijscholen, de wereld gaat heel snel en de helft van de vacatures die je vandaag ziet bestonden 5 jaar geleden nog niet
Mr.Wolf wrote:------ Ik kan heel die situatie niet meer aan met dat meisje
Weet ze ondertussen al wat je voor haar voelt?
Heb onlangs een artikel gelezen over afgewezen worden (niet enkel in relaties enzo eh, gewoon, algemeen), misschien kan je wat oefenen door uzelf in situaties te brengen waarin je zal worden afgewezen? Bv de weg naar Gent staan vragen in de winkelstraat van Gent. Het zou moeten helpen...
En aanraking schijnt ook 'gewilliger' te maken, al zou ik nu niet direct uw hand op haar borst/achterste leggen, probeer de schouder eens, uw hand op haar schouder leggen om haar aandacht te trekken ofzo :)
Kolm wrote:--- Onderweg eekhoorntje aangereden, zag het in achteruitspiegel groggy (niet plat gelukkig) liggen in het midden van het rijvak.
+/- Op de terugweg heb ik het nergens meer zien liggen dus misschien was hij maar even groggy en is hij daarna weer verder kunnen gaan.
--- Weer geconfronteerd met mijn vrouwelijkheid => BH's kopen. Dat is zo ongeveer het ergste dat je mij kan aandoen als het op kledij kopen aankomt :bomb :
--- De maat in combinatie met het niet verdragen van beugels en ik die niet van al dat vrouwelijk gefrushel houd maakt de keuze wel heel erg beperkt : (
+/- Gelukkig heb ik ondertussen een paar modellen die goed passen en tegelijk niet voor op de walletjes zijn. Ik snap niet wat vrouwen en mannen aan al dat geprul vinden. Bij mij is dat iets functioneel, verleiden doe ik wel met wat anders :saint :
Waarom kon je niet stoppen en het naar een VOC (vogelopvangcentrum) brengen? Je kan ook altijd de dierenambulance bellen als dat niet lukt...
En ik ben zooo blij dat ik gewoon 1 bh kan passen in een winkel en dan gewoon nog 3 keer dezelfde maat zoeken, heerlijk snel :) Maar toch, mannen hebben het toch gemakkelijk eh...

+++ Gisteren eindelijk met0t0 zijn valentijnscadeau kunnen geven, samen naar de hopduvel, ongelofelijk hoeveel soorten bier ze daar hebben...
--- Zo verschrikkelijk veel te doen dat ik nog niet eens aan mijn werk voor t unief ben kunnen beginnen vandaag :(
cron