Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3601
Mr.Wolf wrote:----------------/++++++ Wa een miserie om een reis te booken. Hebben die mensen gisterenavond afgesproken. 4 uur later hadden ze enkel een nieuw appartement gevonden. Nog altijd geen vluchten, ze gaan het doen zonder annuleringsverzekering, ziekteverzekering, ze weten nog niet fatsoenlijk wat ze gaan doen,... Ik was gisteren dan maar int geheim naar mijne beste maat gegaan (secret meeting) om het daar ook is met zijn mama over te hebben. Ze was er keihard tegen (net zoals ik). Nu gaan ik en 2 van mijn beste vrienden misschien naar Londen
------------- Gisteren kwam ik dan op de kermis. Ziet mijne maat daar iemand staan waar hij wat mee gaat praten, maar het is een beetje onmogelijk da ik daar bij kon gaan staan. Pijnlijk allemaal!!
+++++ Afstudeerrichting gekozen. Blijkbaar zitten met een stuk of 11 in de klas
Welke hebde gekozen?
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3602
The Wastelander wrote:
Mr.Wolf wrote:----------------/++++++ Wa een miserie om een reis te booken. Hebben die mensen gisterenavond afgesproken. 4 uur later hadden ze enkel een nieuw appartement gevonden. Nog altijd geen vluchten, ze gaan het doen zonder annuleringsverzekering, ziekteverzekering, ze weten nog niet fatsoenlijk wat ze gaan doen,... Ik was gisteren dan maar int geheim naar mijne beste maat gegaan (secret meeting) om het daar ook is met zijn mama over te hebben. Ze was er keihard tegen (net zoals ik). Nu gaan ik en 2 van mijn beste vrienden misschien naar Londen
------------- Gisteren kwam ik dan op de kermis. Ziet mijne maat daar iemand staan waar hij wat mee gaat praten, maar het is een beetje onmogelijk da ik daar bij kon gaan staan. Pijnlijk allemaal!!
+++++ Afstudeerrichting gekozen. Blijkbaar zitten met een stuk of 11 in de klas
Welke hebde gekozen?
Scw :)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3604
Mr.Wolf wrote:
The Wastelander wrote:
Mr.Wolf wrote:----------------/++++++ Wa een miserie om een reis te booken. Hebben die mensen gisterenavond afgesproken. 4 uur later hadden ze enkel een nieuw appartement gevonden. Nog altijd geen vluchten, ze gaan het doen zonder annuleringsverzekering, ziekteverzekering, ze weten nog niet fatsoenlijk wat ze gaan doen,... Ik was gisteren dan maar int geheim naar mijne beste maat gegaan (secret meeting) om het daar ook is met zijn mama over te hebben. Ze was er keihard tegen (net zoals ik). Nu gaan ik en 2 van mijn beste vrienden misschien naar Londen
------------- Gisteren kwam ik dan op de kermis. Ziet mijne maat daar iemand staan waar hij wat mee gaat praten, maar het is een beetje onmogelijk da ik daar bij kon gaan staan. Pijnlijk allemaal!!
+++++ Afstudeerrichting gekozen. Blijkbaar zitten met een stuk of 11 in de klas
Welke hebde gekozen?
Scw :)
Dacht het al aangezien het kleine aantal klasgenoten :p
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3606
------------------------------------ Ik ben echt kwaad!!!!!! Wij zitten in klas waar zo allemaal groepjes gevormd worden en waar voor de rest niet veel contact is met de anderen. We hebben dan zo'n vak genaamd samenwerken. Hier kregen we de opdracht om de klas te tekenen hoe wij ze zagen. Toen iedereen dit getekend had moesten we ze aan de rest laten zien. Er was zo 1 iemand bij die de klas allemaal in het midden had gezet in het groepje waar ze altijd bij zijn. Ik en 2 andere meisjes waar ik altijd mee samen ben heeft ons achter ne muur gezet... Ne muur... Want wij bouwden altijd ne muur rond ons zodat we niemand konden doorlaten. Ik had begot goesting om ne bak cement mee te pakken vandaag om ne muur te bouwen rond ons. Precies da wij de DDR zijn en de ander de BDR. Of wij de Amerikanen en zij de Mexicanen... Kom laten we nu muur bouwen... Het ergste is dat er 3 onzekere meisjes in de klas zijn bijgekomen en da niemand daar iets tegen heeft gezegd of gedaan en WIJ die ne MUUR bouwden rond ons er juist mee zijn beginnen omgaan. Ik had verdomd spijt da ik in de klas er niet aan gevraagd had of die ne sloophamer bijhadden om dieje muur kapot te maken en hoe groot die nu eigenlijk was, want ik heb er geen idee van. We hebben hem ook is ons gedacht gezegd se
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3607
Mr.Wolf wrote:------------------------------------ Ik ben echt kwaad!!!!!! Wij zitten in klas waar zo allemaal groepjes gevormd worden en waar voor de rest niet veel contact is met de anderen. We hebben dan zo'n vak genaamd samenwerken. Hier kregen we de opdracht om de klas te tekenen hoe wij ze zagen. Toen iedereen dit getekend had moesten we ze aan de rest laten zien. Er was zo 1 iemand bij die de klas allemaal in het midden had gezet in het groepje waar ze altijd bij zijn. Ik en 2 andere meisjes waar ik altijd mee samen ben heeft ons achter ne muur gezet... Ne muur... Want wij bouwden altijd ne muur rond ons zodat we niemand konden doorlaten. Ik had begot goesting om ne bak cement mee te pakken vandaag om ne muur te bouwen rond ons. Precies da wij de DDR zijn en de ander de BDR. Of wij de Amerikanen en zij de Mexicanen... Kom laten we nu muur bouwen... Het ergste is dat er 3 onzekere meisjes in de klas zijn bijgekomen en da niemand daar iets tegen heeft gezegd of gedaan en WIJ die ne MUUR bouwden rond ons er juist mee zijn beginnen omgaan. Ik had verdomd spijt da ik in de klas er niet aan gevraagd had of die ne sloophamer bijhadden om dieje muur kapot te maken en hoe groot die nu eigenlijk was, want ik heb er geen idee van. We hebben hem ook is ons gedacht gezegd se

eeeeeuuuuhhhhhmmmm..... precies een niet zo lekker sfeertje daar ? :silly:

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3608
De emoties lopen nogal op n.a.v. de aanslagen van vandaag in Brussel. Geheel begrijpelijk overigens en ik denk dat iedereen zijn of haar gevoelens ook hier moet kunnen ventileren.

Daartoe heb ik een topic aangemaakt in <Polls en Debatten> zodat we daar onze mening kunnen uiten zonder dit + / - topic verder te belasten.

https://www.pressxtorevive.com/forum/vi ... f=32&t=540
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3609
Gamefreak wrote:
Mr.Wolf wrote:------------------------------------ Ik ben echt kwaad!!!!!! Wij zitten in klas waar zo allemaal groepjes gevormd worden en waar voor de rest niet veel contact is met de anderen. We hebben dan zo'n vak genaamd samenwerken. Hier kregen we de opdracht om de klas te tekenen hoe wij ze zagen. Toen iedereen dit getekend had moesten we ze aan de rest laten zien. Er was zo 1 iemand bij die de klas allemaal in het midden had gezet in het groepje waar ze altijd bij zijn. Ik en 2 andere meisjes waar ik altijd mee samen ben heeft ons achter ne muur gezet... Ne muur... Want wij bouwden altijd ne muur rond ons zodat we niemand konden doorlaten. Ik had begot goesting om ne bak cement mee te pakken vandaag om ne muur te bouwen rond ons. Precies da wij de DDR zijn en de ander de BDR. Of wij de Amerikanen en zij de Mexicanen... Kom laten we nu muur bouwen... Het ergste is dat er 3 onzekere meisjes in de klas zijn bijgekomen en da niemand daar iets tegen heeft gezegd of gedaan en WIJ die ne MUUR bouwden rond ons er juist mee zijn beginnen omgaan. Ik had verdomd spijt da ik in de klas er niet aan gevraagd had of die ne sloophamer bijhadden om dieje muur kapot te maken en hoe groot die nu eigenlijk was, want ik heb er geen idee van. We hebben hem ook is ons gedacht gezegd se

eeeeeuuuuhhhhhmmmm..... precies een niet zo lekker sfeertje daar ? :silly:
Nope, ik heb eigenlijk nog nooit echt geluk gehad in een goeie klas te komen
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3610
Sora_Lizard wrote:De emoties lopen nogal op n.a.v. de aanslagen van vandaag in Brussel. Geheel begrijpelijk overigens en ik denk dat iedereen zijn of haar gevoelens ook hier moet kunnen ventileren.

Daartoe heb ik een topic aangemaakt in <Polls en Debatten> zodat we daar onze mening kunnen uiten zonder dit + / - topic verder te belasten.

https://www.pressxtorevive.com/forum/vi ... f=32&t=540
dat tuig moet dringend opgeruimd worden, makkelijk gezegd, moeilijk te doen in praktijk. Ik hoop dat ze in buurlanden Nederland en Duitsland alert zijn, want daar zouden ze hun speren nu wel eens op kunnen richten....

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3611
--- blijkbaar zijn er mensen die het nodig vinden om mij niet alleen hier, maar ook op facebook aan te vallen ivm wat ik gezegd heb in het aanslag topic
--- als het zo zit, dan blijf ik maar beter weg hier voortaan. als ik al mijn (voor mij althans) eerlijke mening niet meer mag zeggen, zonder op andere media aangevallen te worden, dan is het ver gekomen met dit forum.
Last edited by Guest on 22 Mar 2016 20:13, edited 1 time in total.

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3612
Ligeiro wrote:--- blijkbaar zijn er mensen die het nodig vinden om mij niet alleen hier, maar ook facebook aan te vallen ivm wat ik gezegd in het aanslag topic
--- als het zo zit, dan blijf ik maar beter weg hier voortaan. als ik al mijn (voor mij althans) eerlijke mening niet meer mag zeggen, zonder op andere media aangevallen te worden, dan is het ver gekomen met dit forum.
- - - Het spijt me dit te lezen.
Ligiero, jij gaf jouw mening. Je vertelde alleen hoe dit jou beroert. Er wordt op de wereld zoveel gevochten en er worden zoveel aanslagen gepleegd door zwaar geïndoctrineerde personen dat ook ik soms wens het even niet allemaal meer te horen of te weten. Ben ik dan gevoelloos? Ben jij dan gevoelloos?
Zodra iemand op het forum een probleem heeft met de post, dan ben jij de eerste die hem of haar probeert te helpen. Dus je geeft duidelijk wel om mensen.

@ degenen die Ligiero persoonlijk aanvallen buiten dit forum zou ik willen vragen om tot bezinning te komen. Iedereen heeft in onze landen niet alleen het recht op zijn eigen mening, maar ook het recht om op zijn eigen manier zijn emoties te tonen en te verwoorden.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3613
Ligeiro wrote:--- blijkbaar zijn er mensen die het nodig vinden om mij niet alleen hier, maar ook op facebook aan te vallen ivm wat ik gezegd heb in het aanslag topic
--- als het zo zit, dan blijf ik maar beter weg hier voortaan. als ik al mijn (voor mij althans) eerlijke mening niet meer mag zeggen, zonder op andere media aangevallen te worden, dan is het ver gekomen met dit forum.
Een tweede reactie van mij na enig nadenken:
Dit berust op onbevestigde vermoedens, maar indien de persoon of de personen jou op FB kunnen lastigvallen zou het kunnen zijn dat het om vrienden van je gaat. Dat jullie over een bepaald onderwerp geheel verschillend denken kan dan nu een wig tussen jullie drijven. Laat die zwaar geïndoctrineerde, religieuze fanatiekelingen niet winnen! Een verschil van mening bevestigt slechts de vrijheid van meningsuiting en zou jullie juist tot een eenheid moeten smeden. :hug:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3614
- - - Wat een rot dag.
Alles over Brussel . . . begrijpelijk.
De eerste geluiden die laten horen dat het eigenlijk de eigen schuld is van Brussel . . . onbegrijpelijk.
Applaudisserende jongelui in de klas omdat er bomaanslagen waren in Brussel . . . de waanzin ten top!

- - - Mensen die niet begrijpen dat ik mijn medelanders steeds argwanender ga bekijken. Gek hè?
- - - Zelfs op het forum is de stemming er helemaal uit. Het is stil hier . . . begrijpelijk.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3615
Sora_Lizard wrote:- - - Wat een rot dag.
Alles over Brussel . . . begrijpelijk.
De eerste geluiden die laten horen dat het eigenlijk de eigen schuld is van Brussel . . . onbegrijpelijk.
Applaudisserende jongelui in de klas omdat er bomaanslagen waren in Brussel . . . de waanzin ten top!

- - - Mensen die niet begrijpen dat ik mijn medelanders steeds argwanender ga bekijken. Gek hè?
- - - Zelfs op het forum is de stemming er helemaal uit. Het is stil hier . . . begrijpelijk.
eeuuhhhmm, in Nederland ? dan is het bij jullie ook slecht gesteld met dat soort volk vrees ik...