Re: 'It's all about the drinks'-topic

376
met0t0 wrote:
gamerke1992 wrote:Ik weet het niet meer welk glas het was. Ik wou het eigenlijk eerst in een wijnglas drinken, maar ben dan toch voor een boller bierglas gegaan.
Ik heb eens beter naar uw foto gekeken en aan het lettertype te zien, is het een Hoegaarden Speciale-glas?
Dat heb ik nog niet, lijkt mij wel een handige vorm.
Inderdaad dat was het. Amai jij merkt dat goed op
Image
ik wist het zelf al niet meer.
Image

Re: 'It's all about the drinks'-topic

384
Ligeiro wrote:omdat het niet altijd over bier moet gaan; Ik heb laatst een Blue Hawaii gedronken (wat raar genoeg niet blauw, maar groen is). Rum, Blue Curaçao en ananassap.
en daarna een Caipirinha ^^ Cachaça is te lekker :shh:
Cocktails zijn inderdaad ook altijd heel lekker :D een paar keer per jaar ga ik er wel eens ergens drinken of maak ik zelf pina colada.

De laatste die ik in een cocktailbar heb gedronken was een caribean cruise. Dat is een variant van pina colada, maar met iets heel fris in. Ik denk dat het munt of citroen was.
Image

Re: 'It's all about the drinks'-topic

386
Een Engels biertje ken ik niet, ben zelf nogal fan van Grolsch. Heb daar een koelkast van, glazen, speciale editie verpakkingen als collectie en nog wat hebbe dingetjes. Drink dus zo nu en dan een pilsje.

Dat terwijl ik ook wijn drink of andere sterke dranken, ligt eraan bij welke gelegenheid, wijntje bij het eten, whiskey bij een film, of gewoon een biertje omdat bij een feesje iedereen bier drinkt :bier:

Maar je moet niet met te zoete troep komen want daar hou ik niet van
Image

Re: 'It's all about the drinks'-topic

390
Ligeiro wrote:american beer is like having sex in a canoe; fucking close to water :p
Het valt te zien welk het is, maar het is wel mogelijk... :p

Gisteren ter gelegenheid van het einde van de herexamens nog eens een Orval gedronken. Deze was 3 maanden oud, niet echt verschil in smaak met een 'verse'. Het blijft een fantastisch bier, jammer dat ik er nu geen meer heb staan om direct op te drinken, want de twee die ik nog heb, staan te rijpen.
Image
W.O.L.F. heeft deze gedronken:
Image