Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3782
zenmaster wrote:
Elexus wrote:--- ziek zijn wordt precies enkel erger :(
-- hele nachten hoesten, rillen van de koude, dorst
-- perfect moment volgens mijn pa om vandaag 3 camions hout te klieven -_-
-- schoolwerk geraakt serieus achter zo
Hout klieven is toch een plusje :P

Veel beterschap alle zieken! Half het actieve forum ligt plat... :dizzy:
Zou het besmettelijk zijn, denk je...? :D
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3785
itsjustme wrote:--Mijn vader die de set shops steeds wilt vermijden... Wacht maar, de volgende sex shop die ik tegen kom ga ik gwn naar binnen.
++ gister de oplossing gevonden voor de veel te hete kamer en het raam dat niet open mag
Die ene schone deerne toch maar buitengestoken? :p

+++ Mooie dag
--- Waarop ik weer eens binnen moet zitten werken, je werkt 13 van de 16 dagen aan taken en masterproef en nog raakt er niets helemaal af :(

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3786
W.O.L.F. wrote:Het is gewoon rustig strechen Ik ben fan van deze dame omdat het mij helpt om gewoon te luisteren, ze praat de hele tijd en sommige mensen vinden dat ambetant, ik vind dat juist handig om mijn gedachten te verzetten.
Kzalt eens bekijken alst past :cool:

+++ Verdomd goed geslapen dit weekend
+++ Eventjes in een Final Fantasy XV mood...
... --- ook al kan ik niet vergeten wat Square Enix ons lapte met die CE...
--- Ik wil zo veel schrijven voor de blog maar ik kom nooit rond met mijn andere zaken... ;(
--- Mijn vader was weer zeer irritant gisteren, en vandaag zal niet veel verschillen...
--- Dat gezaag hier altijd over het opnemen van tv-programma's en ik die speel op te PlayStation...
??? Waar blijft die FFXV guide?

--- Ik moet LEGO JW hebben
+++ Nog 10 dagen voor R&C
+++ Nog 30 dagen voor Uncharted 4: A Thief's End CE + Guide CE
+++ Nog 135 dagen voor Deus Ex MD CE
+++ Nog 173 dagen voor FFXV CE
--- Aan het wachten op: FFXII HD Remastered, PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3787
++ gisterne cinemake, deadpool was cv ma kvond et zeker nie waw
++ club die gent verslaat op 2de speeldag play-offs
-- was wel een flauwe bedoening ma twas zeker verdiend de overwinning
++ quantum break
- framedrops in quantum break :/
++ beginnen kijken naar bleach begot op netflix voorlopig gaak blijven kijken als ik de mood ervoor heb want TWD moek ook nog afzien
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3788
Sora_Lizard wrote:+++ Prachtig hoe je ons steeds weer met een paar zinnen op de hoogte houdt van jouw ervaringen.
+++ Foei! Zo maar een raam open zetten. :lol:
+ / - Zouden Japanse set / sex shops zoveel anders zijn dan die hier? :think:
Vind het leuk om even wat hierover te delen. Ik kan ook niet echt met mensen whatsappen als ik hier ben :p

Oeps, autocorrect he. En ja, de 'set' shops moeten hier toch zeker wel wat geavanceerder en extremer zijn toch? :p
W.O.L.F. wrote:
itsjustme wrote:--Mijn vader die de set shops steeds wilt vermijden... Wacht maar, de volgende sex shop die ik tegen kom ga ik gwn naar binnen.
++ gister de oplossing gevonden voor de veel te hete kamer en het raam dat niet open mag
Die ene schone deerne toch maar buitengestoken?
Sorry, maar ik snap echt niet hier staat xD

+ Vandaag naar kamakura geweest. Ff weg uit het drukke verkeer van de stad. Wat is het hier prachtig zeg! Vooral hasedera tempel was erg mooi.
+ Eindelijk macha ijs gegeten, nu de thee zelf nog :p
- echt veel te weinig tijd gehad omdat mijn vader wilde uitslapen... Maar ik snap m ook wel. Het duurt bij mij ook steeds langer voor ik mijn wekker hoor gezien de lange dagen die we maken.
+ aangezien alles daar rond 19 uur dicht gaat waren we half 9 al terug in het hostel. Nu kan ik eindelijk ff rustig een dagboekje bijhouden en op tijd slapen.

-er is zo een irritant lampje in onze kamer die best veel licht geeft en niet uit kan, dus hang ik mijn onderbroek er maar overheen. Helaas ben ik die er al twee ochtenden vergeten af te halen. De schoonmaakster zal wel raar opkijken steeds

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3790
itsjustme wrote: Vind het leuk om even wat hierover te delen. Ik kan ook niet echt met mensen whatsappen als ik hier ben : p

Oeps, autocorrect he. En ja, de 'set' shops moeten hier toch zeker wel wat geavanceerder en extremer zijn toch? :p

+ Vandaag naar kamakura geweest. Ff weg uit het drukke verkeer van de stad. Wat is het hier prachtig zeg! Vooral hasedera tempel was erg mooi.
+ Eindelijk macha ijs gegeten, nu de thee zelf nog :p
- echt veel te weinig tijd gehad omdat mijn vader wilde uitslapen... Maar ik snap m ook wel. Het duurt bij mij ook steeds langer voor ik mijn wekker hoor gezien de lange dagen die we maken.
+ aangezien alles daar rond 19 uur dicht gaat waren we half 9 al terug in het hostel. Nu kan ik eindelijk ff rustig een dagboekje bijhouden en op tijd slapen.

-er is zo een irritant lampje in onze kamer die best veel licht geeft en niet uit kan, dus hang ik mijn onderbroek er maar overheen. Helaas ben ik die er al twee ochtenden vergeten af te halen. De schoonmaakster zal wel raar opkijken steeds
+++ Hier wordt jouw verslag erg op prijs gesteld.
? ? ? Bij dat geavanceerder kan ik me weinig voorstellen. Is het noodzakelijk om een 18+ subforum aan te leggen?
- - - 's Avonds is er blijkbaar weinig te beleven,
+++ Lol om het lampje en de mogelijke reactie van de schoonmaakster. Wie weet wat het in Japan betekent als je zoiets op een opvallende plaats ophangt. :lol:
Sanity penguin wrote:++ dochter net voor de eerste keer op een springkasteel. Even hart vasthouden voor ons, maar zij vond het geweldig :D
+++ De jonge papa licht in paniek. Wacht maar tot ze de eerste keer op een scooter stapt of met de auto weggaat. ;)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3791
++ Wat een weer :sun: :sun:
++ Het is nog altijd leuk op de stageplaats
+/- Beetje stress hebben om een telefoon op te nemen op de stageplaats. Gewoon omdat je er dan zo 'alleen' voor staat. Met zelf bellen heb ik geen probleem omdat ik dan weet wat ik moet vragen etc. Met telefoons beantwoorden weet je nooit wat er gevraagd kan worden. Dat wordt waarschijnlijk veel doorverbinden naar de vaste mensen op de stageplaats :D
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3794
dividedx11 wrote:--- hond heeft gezwollen traanklier
-- over de middag naar dierenarts gestapt maar doe zat natuurlijk niet
-- te laat op school
++ vanvond alsnog naar de dierenarts
++ ondertussen toch even kunnen genieten van het mooie weer
Oei veel sterkte voor uw hondje :-/

++straks een grote stap zetten voor mij persoonlijk met een beetje hulp van vrienden :-)

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image
cron