Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3796
Sora_Lizard wrote:
itsjustme wrote: Vind het leuk om even wat hierover te delen. Ik kan ook niet echt met mensen whatsappen als ik hier ben : p

Oeps, autocorrect he. En ja, de 'set' shops moeten hier toch zeker wel wat geavanceerder en extremer zijn toch? :p

+ Vandaag naar kamakura geweest. Ff weg uit het drukke verkeer van de stad. Wat is het hier prachtig zeg! Vooral hasedera tempel was erg mooi.
+ Eindelijk macha ijs gegeten, nu de thee zelf nog
- echt veel te weinig tijd gehad omdat mijn vader wilde uitslapen... Maar ik snap m ook wel. Het duurt bij mij ook steeds langer voor ik mijn wekker hoor gezien de lange dagen die we maken.
+ aangezien alles daar rond 19 uur dicht gaat waren we half 9 al terug in het hostel. Nu kan ik eindelijk ff rustig een dagboekje bijhouden en op tijd slapen.

-er is zo een irritant lampje in onze kamer die best veel licht geeft en niet uit kan, dus hang ik mijn onderbroek er maar overheen. Helaas ben ik die er al twee ochtenden vergeten af te halen. De schoonmaakster zal wel raar opkijken steeds
+++ Hier wordt jouw verslag erg op prijs gesteld.
? ? ? Bij dat geavanceerder kan ik me weinig voorstellen. Is het noodzakelijk om een 18+ subforum aan te leggen?
- - - 's Avonds is er blijkbaar weinig te beleven,
+++ Lol om het lampje en de mogelijke reactie van de schoonmaakster. Wie weet wat het in Japan betekent als je zoiets op een opvallende plaats ophangt.
Sanity penguin wrote:++ dochter net voor de eerste keer op een springkasteel. Even hart vasthouden voor ons, maar zij vond het geweldig :D
+++ De jonge papa licht in paniek. Wacht maar tot ze de eerste keer op een scooter stapt of met de auto weggaat. ;)
Ik laat je wel ff weten of de 18+ sectie nodig is zodra ik de seks shop gevonden heb :p
En s
's avonds was er alleen in kamakura weinig te doen. Daar zijn we maar 1 dagje heen gegaan. Normaal zijn we pas vanaf 22:30 terug in hostel.
Da_SoldierBE wrote:---- Hoeveel ellende kan een vaste alt button op je pc je bezorgen O.o
-1u aan verloren
Wat is er gebeurt dan? Ben niet zo een alt toets expert :p
dividedx11 wrote:--- hond heeft gezwollen traanklier
-- over de middag naar dierenarts gestapt maar doe zat natuurlijk niet
-- te laat op school
++ vanvond alsnog naar de dierenarts
++ ondertussen toch even kunnen genieten van het mooie weer
Altijd zielig als beestjes wat hebben. al doen ze zelf vaak alsof er niets aan de hand is. Mijn kat was bijvoorbeeld paar dagen terug ergens achter blijven haken en zijn huid en haar scheurde eraf. Er zit nu een smerig gat maar hij doet of er niets is.

+vandaag tijd gehad om toch nog naar ueno te gaan. Leuk plekje met wat mooie shrines/tempels.
+++ naar rikugien garden geweest. Echt een niet normaal mooi park. Ze besteden echt wel goed aandacht aan de parken hier
--Yokohama viel erg tegen. Enige leuke wat er te doen was was het reuzenrad en achtbaan. Helaas had mijn vader nog een trauma van het reuzenrad in odaiba en om nou alleen te gaan had ik ook niet echt zin in..
++ daarna voor de 3e keer naar akihabara, om te eten. En na het diner voor de zoveelste keer takoyaki en een crêpe gehaald.
+ Het weer zit wel erg mee de laatste dagen. Steeds rond de 20 graden en zonnig. Alleen vandaag wat kouder maar wel zonnig.
+Morgen naar Nikko.
- me alvast mentaal voorbereiden op het gezeur van mijn vader omdat het een stukje kouder is in Nikko..

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3797
itsjustme wrote:
W.O.L.F. wrote:
itsjustme wrote:--Mijn vader die de set shops steeds wilt vermijden... Wacht maar, de volgende sex shop die ik tegen kom ga ik gwn naar binnen.
++ gister de oplossing gevonden voor de veel te hete kamer en het raam dat niet open mag
Die ene schone deerne toch maar buitengestoken?
Sorry, maar ik snap echt niet hier staat xD
De oplossing voor de te hete kamer was de hete dame buiten steken, sex shop... No? :?
dividedx11 wrote:--- hond heeft gezwollen traanklier
-- over de middag naar dierenarts gestapt maar doe zat natuurlijk niet
Sterkte! Hopelijk kunnen ze het simpel oplossen :)
fsterchele23 wrote:++straks een grote stap zetten voor mij persoonlijk met een beetje hulp van vrienden :-)
Hoe ging het?

--- Vandaag weer een dagje kamperen op t unief, al van 8.30 les en nu in de pc-klas en straks presentatie :(

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3804
++ whoop real madrid naar volgende ronde, schitterend voetbal in 1ste 20 minuten. wolfsburg wist niet waar eerst gekeken :)
++ mxgp 2 is awesome en de plat gaat er sowieso komen superawesome en tvalt mij op dak beter rij dan in het vorige spel want toen stond alles op easy. maar nu is AI op medium en zonder hulp (kan effe nie meer opkomen hoe dat noemt in game :p )
-- morgen lange werkdag
-- autoschouwing morgen bleh ik doe da totaal nie graag + ik woon lijk superver van die schouwdinge urgh en ook vollleeeddddiggg uit de buurt waar ik ga (maw ik heb niks verloren in Tielt :p)
-- lange werkdagen
+ lange werkdagen
maar vooral -- omdat ik het een beetje begin te voelen want op den duur kan ik alleen maar werken en slapen en da ga me niet want ik moet gamen :p
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3805
Even een update...
--- Ontsteking in stuk tussen dunne en dikke darm
--- Morgenmiddag coloscopie ondergaan (kijken met camera in darm)
--- Nu smerig spul drinken en niet meer mogen eten tot na het onderzoek
--- En dat na 3 dagen van eentonig wit brood met kipfilet, kalkoenfilet, ... geen groenten, geen fruit, geen whatever...
+++ Gelukkig mocht ik 's avonds toch nog iets anders eten: kip met rijst de ene avond en biefstuk met pasta de andere avond, wel zonder sauzen ofzo dus beetje aan de droge kant.
--- Ik ben het gedoe nu al beu en vrees dat dit eigenlijk allemaal nog maar het begin is
+++ Mogelijkheid van thuiswerken, anders zou ik me echt schuldig gaan voelen dat ik in België zit te niksen terwijl ik me wel ok voel terwijl het best wel druk is op de zaak. Gisteren en eergisteren wel op de zaak gewerkt.

Maw: Beetje mentaal dipje/duik op het ogenblik...
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3807
---- Heel de middag geleerd en snap er nog altijd niets van
-- Kan me echt al heel de week niet concentreren
---- En dan morgen de eerste 3 uur 3 toetsen van telkens een volledig uur...
-- Gevoel dat ik in de examenperiode zit terwijl ik er net uitkom...
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3808
Kolm wrote:Even een update...
--- Ontsteking in stuk tussen dunne en dikke darm
--- Morgenmiddag coloscopie ondergaan (kijken met camera in darm)
--- Nu smerig spul drinken en niet meer mogen eten tot na het onderzoek
--- En dat na 3 dagen van eentonig wit brood met kipfilet, kalkoenfilet, ... geen groenten, geen fruit, geen whatever...
+++ Gelukkig mocht ik 's avonds toch nog iets anders eten: kip met rijst de ene avond en biefstuk met pasta de andere avond, wel zonder sauzen ofzo dus beetje aan de droge kant.
--- Ik ben het gedoe nu al beu en vrees dat dit eigenlijk allemaal nog maar het begin is
+++ Mogelijkheid van thuiswerken, anders zou ik me echt schuldig gaan voelen dat ik in België zit te niksen terwijl ik me wel ok voel terwijl het best wel druk is op de zaak. Gisteren en eergisteren wel op de zaak gewerkt.

Maw: Beetje mentaal dipje/duik op het ogenblik...
Flink balen! Die coloscopie lijkt me idd verre van een pretje en dat smerige spul schijnt echt het ergste te zijn. Hopelijk heb je het al achter de rug (of beter door je slokdarm), maar anders een tip: je mag het best met wat limonade drinken. Schijnt dat dit het een stuk draaglijker maakt. :drink:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3809
paveman wrote:Flink balen! Die coloscopie lijkt me idd verre van een pretje en dat smerige spul schijnt echt het ergste te zijn. Hopelijk heb je het al achter de rug (of beter door je slokdarm), maar anders een tip: je mag het best met wat limonade drinken. Schijnt dat dit het een stuk draaglijker maakt. :drink:
Het eerste deel wel, maar morgenvroeg nog is :| En limonade ben ik niet echt fan van, normaal drink ik spa rood of chocomelk en uitzonderlijk cola... Die chocomelk heeft wel smaak maar mag nu geen melk drinken. Afgelopen dagen ook enkel spa rood gedronken omdat onduidelijk was of chocomelk nu wel/niet mocht.

--- Dat spul is straf! Nog voor de eerste liter met dat spul op was mocht ik al naar het toilet rennen en dan moest ik nog beginnen aan die extra liter water die erop moet volgen :dizzy:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3810
Kolm wrote:Even een update...
--- Ontsteking in stuk tussen dunne en dikke darm
--- Morgenmiddag coloscopie ondergaan (kijken met camera in darm)
--- Nu smerig spul drinken en niet meer mogen eten tot na het onderzoek
--- En dat na 3 dagen van eentonig wit brood met kipfilet, kalkoenfilet, ... geen groenten, geen fruit, geen whatever...
+++ Gelukkig mocht ik 's avonds toch nog iets anders eten: kip met rijst de ene avond en biefstuk met pasta de andere avond, wel zonder sauzen ofzo dus beetje aan de droge kant.
--- Ik ben het gedoe nu al beu en vrees dat dit eigenlijk allemaal nog maar het begin is
+++ Mogelijkheid van thuiswerken, anders zou ik me echt schuldig gaan voelen dat ik in België zit te niksen terwijl ik me wel ok voel terwijl het best wel druk is op de zaak. Gisteren en eergisteren wel op de zaak gewerkt.

Maw: Beetje mentaal dipje/duik op het ogenblik...
komt wel goed Nathalie :)
cron