Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3811
Kolm wrote:Even een update...
--- Ontsteking in stuk tussen dunne en dikke darm
--- Morgenmiddag coloscopie ondergaan (kijken met camera in darm)
--- Nu smerig spul drinken en niet meer mogen eten tot na het onderzoek
--- En dat na 3 dagen van eentonig wit brood met kipfilet, kalkoenfilet, ... geen groenten, geen fruit, geen whatever...
+++ Gelukkig mocht ik 's avonds toch nog iets anders eten: kip met rijst de ene avond en biefstuk met pasta de andere avond, wel zonder sauzen ofzo dus beetje aan de droge kant.
--- Ik ben het gedoe nu al beu en vrees dat dit eigenlijk allemaal nog maar het begin is
+++ Mogelijkheid van thuiswerken, anders zou ik me echt schuldig gaan voelen dat ik in België zit te niksen terwijl ik me wel ok voel terwijl het best wel druk is op de zaak. Gisteren en eergisteren wel op de zaak gewerkt.

Maw: Beetje mentaal dipje/duik op het ogenblik...
Wel balen dat het allemaal zo een gedoe is. Sterkte ermee! Mag je nog wel pussy eten?

+gister nakano broadway en voor de zoveelste keer naar akihabara
+ vervolgens met de prachtige shinkansen (wat een beenruimte! Je kan gwn blijven zitten als iemand naar de wc moet) naar kyoto.
+ Het hostel hier is de helft goedkoper dan Tokyo, dus ik had er stront van verwacht maar valt best mee. Het is erg schoon allemaal en nog redelijk mooi hostel. We moeten wel de bedden zelf opmaken en de matrassen zijn zo dun dat ik een beetje op het hout lig :p

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3812
itsjustme wrote:. . .
Wel balen dat het allemaal zo een gedoe is. Sterkte ermee! Mag je nog wel pussy eten?

+gister nakano broadway en voor de zoveelste keer naar akihabara
+ vervolgens met de prachtige shinkansen (wat een beenruimte! Je kan gwn blijven zitten als iemand naar de wc moet) naar kyoto.
+ Het hostel hier is de helft goedkoper dan Tokyo, dus ik had er stront van verwacht maar valt best mee. Het is erg schoon allemaal en nog redelijk mooi hostel. We moeten wel de bedden zelf opmaken en de matrassen zijn zo dun dat ik een beetje op het hout lig :p
??? Ik betwijfel of dat je maag gaat vullen en daarbij komt dat ze er zelf wat moeilijk bij kan. :D
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3813
Gamefreak wrote:komt wel goed Nathalie :)
Thanks ;)
itsjustme wrote:Wel balen dat het allemaal zo een gedoe is. Sterkte ermee! Mag je nog wel pussy eten?
Thanks en geloof me... daar heb ik nu geen zin in ;(
Ben je toevallig eindelijk in je seksshop binnen gewandeld? :P

--- Vroeg moeten opstaan om goor spul te moeten drinken...
--- Nog een dikke halve liter te gaan en dan doorspoelen met nog een liter gewoon water...
--- Ik heb echt zo koud gehad gisterenavond toen ik in bed lag, niet normaal!
+++ Binnen een dikke 10u zou het allemaal voorbij zijn en mag ik eindelijk wat eten, al zal het wel nog niet teveel voorstellen omdat alles terug op gang moet komen.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3814
Kolm wrote:Het eerste deel wel, maar morgenvroeg nog is :| En limonade ben ik niet echt fan van, normaal drink ik spa rood of chocomelk en uitzonderlijk cola... Die chocomelk heeft wel smaak maar mag nu geen melk drinken. Afgelopen dagen ook enkel spa rood gedronken omdat onduidelijk was of chocomelk nu wel/niet mocht.
Meid, je zit al te lang in Nederland :p
Kolm wrote:
itsjustme wrote:Wel balen dat het allemaal zo een gedoe is. Sterkte ermee! Mag je nog wel pussy eten?
Thanks en geloof me... daar heb ik nu geen zin in ; (
Ben je toevallig eindelijk in je seksshop binnen gewandeld? :P
Zou het niet zijn spellingscorrect zijn?

+++ Dagje thuis, rust :)
+++ Misschien nog iets mogen gaan drinken met met0t0 als hij tijd heeft <3

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3815
W.O.L.F. wrote:
Kolm wrote:Het eerste deel wel, maar morgenvroeg nog is : | En limonade ben ik niet echt fan van, normaal drink ik spa rood of chocomelk en uitzonderlijk cola... Die chocomelk heeft wel smaak maar mag nu geen melk drinken. Afgelopen dagen ook enkel spa rood gedronken omdat onduidelijk was of chocomelk nu wel/niet mocht.
Meid, je zit al te lang in Nederland : p
Kolm wrote:
itsjustme wrote:Wel balen dat het allemaal zo een gedoe is. Sterkte ermee! Mag je nog wel pussy eten?
Thanks en geloof me... daar heb ik nu geen zin in ; (
Ben je toevallig eindelijk in je seksshop binnen gewandeld? : P
Zou het niet zijn spellingscorrect zijn?

+++ Dagje thuis, rust :)
+++ Misschien nog iets mogen gaan drinken met met0t0 als hij tijd heeft <3
Nope, was bewust omdat ik op een Nederlander reageerde. Spuitwater is daar echt iets vreemd blijkbaar... :P
Maar... naar het schijnt is mijn Vlaams wel erg 'Hollands' geworden :silly:
En mijn spellingscorrect kent het alvast niet :lol:

+++ Al het water is erdoor, eindelijk even niet op het toilet zitten...
--- Honger...
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3820
+/- nog steeds niet optimaal, wel aan't genezen maar blijf met wat slijm en hoesten zitten
-- niet veel zin om naar de les te gaan
++ vanavond spaghetti
++ laatste dag les vandaag, daarna weekend
-- volgende week een praktische oefening van 3u30, blegh
++ heb gehoord van medestudenten dat het nog wel goed meevalt
++ Attack on Titan
++ nieuwe anime die op Netflix is verschenen, must check it out
-- Z Nation season 1 al uitgekeken
-- moet nog stofzuigen
++ volgende week naar Jungle Book
-- zeer lui tegenwoordig :p
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3825
The Wastelander wrote:
ShAmPi wrote:Spuitwater???

In Vlaanderen (bij ons toch) is Spa = bruis en Vittel = plat water :)
Ookal is het Spa Blauw da noemt vittel! :)
Ookal is het Vittel bruisend dat is SPA!
Das inderdaad toch eerder iet van uw streek denk ik dan. :p Want bij ons ist ook gewoon plat water en bruis water! :drink:
Goh of het hangt van generatie af?
Mijn collegas van Zwalm, Zottegem, Oostende, Landen en Moorsele zeggen ook gewoon Spa tegen spuitwater en Vittel tegen plat water :D
Image