Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3847
Sora_Lizard wrote:??? Hoe zou het met Itsjustme gaan na die aardbevingen? :eek:
Bedankt voor je zorgen, maar met mij gaat het prima. Ik zit behoorlijk ver weg van het epicentrum.
+ Osaka castle is echt een prachtig kasteel
- shitennoji tempel was erg teleurstellend. Was echt niks te zien daar door de renoveren..
- Wat een deprimerende dierentuin is Osaka zoo. Enorm zielig hoe die beestjes daar zitten. Ze zitten echt in megakleine hokjes en lopen alleen maar zenuwachtig langs het gat waar ze normaal door gevoerd worden.
+ dotonbori was wel weer erg leuk en lekker gegeten
+ prachtig om in de avond op sumeda Sky building floating garden te staan. Moest wel alleen aangezien mijn vader een beetje heel erg bang is.
- Mijn vader durft niet meer maar hiroshima. Hij is er van overtuigd dat we niet gaan, maar ik ga vanavond nog ff bedenken of ik dan alleen ga.

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3848
++ portefuille gekocht van uncharted 4
++ statue dead island riptide en kingdom hearts 3 game besteld
- om kleren geweest altij een fun time
- men ma die alweer moe zagen voor haar moederkesdagcadeau die ze voor mij nie verdiend magoe me zus ga wel wa halen en de de helft dan betalen om gezaag te voorkomen
+/- TWD s5 uitgekeken blijkbaar :p
+/- kwetnie zo goed wat ik nu wil zien en maar beginnen an s2 van heroes. ik kan wel bleach verder zien ma nie veel zin in anime today :p
+ volgende week ratchet :)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3853
gamerke1992 wrote:
zenmaster wrote:--- Controller gesneuveld ¬_¬
Had je moeite met een level?:)
Haha! Nee :P L3 gaat nimeer links... Was nog een oude sixaxis dus zal zijn beste tijd gehad hebben.
Nee, ik jaag mij meestal ni zo snel op dat ik iets afbreek. Ben wel van miserie naar de McD Drive gereden en ne large menu gepakt. Normaal pak ik altijd medium, dus... :silly:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3854
zenmaster wrote:
gamerke1992 wrote:
zenmaster wrote:--- Controller gesneuveld ¬_¬
Had je moeite met een level?:)
Haha! Nee
Image
L3 gaat nimeer links... Was nog een oude sixaxis dus zal zijn beste tijd gehad hebben.
Nee, ik jaag mij meestal ni zo snel op dat ik iets afbreek. Ben wel van miserie naar de McD Drive gereden en ne large menu gepakt. Normaal pak ik altijd medium, dus... :silly:
Misschien zit er vuil tussen of zit dat veertje niet meer goed binnenin? Het loont misschien toch de moeite het eens open te vijzen ;)

+++ zalig om zo te ontspannen, het weekend doet deugd
+++ een biertje drinken
+++ na lange tijd nog eens 2 nieuwe games gekocht
+++ Ik kijk echt uit naar guitar hero, het is de eerste keer dat ik een game uit deze serie koop
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3855
itsjustme wrote: . . .
Bedankt voor je zorgen, maar met mij gaat het prima. Ik zit behoorlijk ver weg van het epicentrum.
+ Osaka castle is echt een prachtig kasteel
- shitennoji tempel was erg teleurstellend. Was echt niks te zien daar door de renoveren..
- Wat een deprimerende dierentuin is Osaka zoo. Enorm zielig hoe die beestjes daar zitten. Ze zitten echt in megakleine hokjes en lopen alleen maar zenuwachtig langs het gat waar ze normaal door gevoerd worden.
+ dotonbori was wel weer erg leuk en lekker gegeten
+ prachtig om in de avond op sumeda Sky building floating garden te staan. Moest wel alleen aangezien mijn vader een beetje heel erg bang is.
- Mijn vader durft niet meer maar hiroshima. Hij is er van overtuigd dat we niet gaan, maar ik ga vanavond nog ff bedenken of ik dan alleen ga.
+++ Fijn dat je je even meldt.
Niet zo lang geleden waren alle dierentuinen hier ook zo. Gelukkig probeert men nu toch zoveel mogelijk de natuurlijke habitat na te bootsen. :)
Hiroshima is natuurlijk wel erg bijzonder. Benieuwd of er nog veel te zien is van de effecten van 'Little Boy'.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu
cron