Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3857
itsjustme wrote:- Mijn vader durft niet meer maar hiroshima. Hij is er van overtuigd dat we niet gaan, maar ik ga vanavond nog ff bedenken of ik dan alleen ga.
Zeg hem maar dat Chernobyl veel erger was en daar wonen nog mensen (zoek maar eens op, een stel oma's die ze daar laten wonen omdat ze eerder zullen sterven van ouderdom dan van de straling)

+/- Babysitten gisteren was wel leuk, maar ik vrees niet echt veel betaald te krijgen :(
+++ Vanavond gamen met met0t0 :) <3

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3858
+++ Het mooie weer dat steeds beter en beter word, zin om naar buiten te gaan in plaats van dingen hier typen in dit topic :sun:
+++ :bier:
+++ GTA weer opnieuw begonnen
+++ Bijna nieuwe episode Hitman.
+++ Ben mijn verlangen en interesses eens op een rijtje aan het zetten en op papier, keuzes keuzes keuzes.
het is fijn te weten wat je wil en wanneer je het gaat doen. :music:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3859
@Kolm, beterschap
Gamefreak wrote:---- heeft er iemand nog een teken, liefst een levend, van onze Kapiteinmans ontvangen ?
Ik ben er nog, geen zorgen...
dividedx11 wrote:++ Woensdag komt de nieuwe Ratchet & Clank uit :D
+ Unboxing komt op onze blog!
+++ En de week daarna de premiere van de film :D
Hmmm, ik ging ook een unboxing maken, alhoewel, er is niet veel unboxing aan :P Ik PM je


--- Weinig kunnen slapen dit weekend...
--- Eerste zonnestralen komen door => Captain mag het gras maaien...
--- Ik leef in het huis met de grootste hypocriet...
--- Darmen zijn, wel, zeer actief tegenwoordig...
+++ F1
+++ Kleine game dingen die me blij maken

--- Ik moet LEGO JW hebben
+++ Nog 3 dagen voor R&C
+++ Nog 23 dagen voor Uncharted 4: A Thief's End CE + Guide CE
+++ Nog 128 dagen voor Deus Ex MD CE
+++ Nog 166 dagen voor FFXV CE
--- Aan het wachten op: FFXII HD Remastered, PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3860
++ anderlecht - club gaan zien straks bij nen maat
++ nog 1 trophy te gaan in mxgp2 :o wel nog ervoor een heel seizoen moeten rijden in mx1 klasse maar al paar races in mx1 kunnen rijden en 6/6 gehaald dusja moet lukken om wereldkampioen te worden met een paar races over :p
++ quantum break act 3 gedaan
++ heroes epi 1 was awesome :)
++ nu bikke eten met epi 2 :p
++ goodiebag van wedstrijd is toegekomen in kialapunt in de buurt, morgen erom gaan :D
+ blijkbaar met laatste trophy die ik vandaag haal de 1000ste trophy op zondagen behaald :p da moe ook lukken
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3861
W.O.L.F. wrote:
itsjustme wrote:- Mijn vader durft niet meer maar hiroshima. Hij is er van overtuigd dat we niet gaan, maar ik ga vanavond nog ff bedenken of ik dan alleen ga.
Zeg hem maar dat Chernobyl veel erger was en daar wonen nog mensen (zoek maar eens op, een stel oma's die ze daar laten wonen omdat ze eerder zullen sterven van ouderdom dan van de straling)

+/- Babysitten gisteren was wel leuk, maar ik vrees niet echt veel betaald te krijgen :(
+++ Vanavond gamen met met0t0 :) <3
Ik denk dat dat niemand zal overtuigen om naar een plek te gaan redelijk dicht bij tsunamis gevaar :p
Mijn vader is nou eenmaal niet te overtuigen als hij bang is.

- steeds meer spijt dat ik mijn vader heb meegenomen...
+ vandaag naar den den town (akihabara van Osaka ongeveer) geweest. En daar heel even (onder constant gezeik van mijn vader) een adult shop bezocht. Wat een gare apparaten hebben ze hier allemaal, en dan heb ik nog maar een klein gedeelte bekeken.
+ kaiyukan aquarium erg mooi
+ met de Osaka amazing pass ook nog ff 2 reuzenratten bezocht.
-+ ben erg gesloopt xD

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3862
itsjustme wrote:
W.O.L.F. wrote:
itsjustme wrote:- Mijn vader durft niet meer maar hiroshima. Hij is er van overtuigd dat we niet gaan, maar ik ga vanavond nog ff bedenken of ik dan alleen ga.
Zeg hem maar dat Chernobyl veel erger was en daar wonen nog mensen (zoek maar eens op, een stel oma's die ze daar laten wonen omdat ze eerder zullen sterven van ouderdom dan van de straling)

+/- Babysitten gisteren was wel leuk, maar ik vrees niet echt veel betaald te krijgen :(
+++ Vanavond gamen met met0t0 :) <3
Ik denk dat dat niemand zal overtuigen om naar een plek te gaan redelijk dicht bij tsunamis gevaar :p
Mijn vader is nou eenmaal niet te overtuigen als hij bang is.

- steeds meer spijt dat ik mijn vader heb meegenomen...
+ vandaag naar den den town (akihabara van Osaka ongeveer) geweest. En daar heel even (onder constant gezeik van mijn vader) een adult shop bezocht. Wat een gare apparaten hebben ze hier allemaal, en dan heb ik nog maar een klein gedeelte bekeken.
+ kaiyukan aquarium erg mooi
+ met de Osaka amazing pass ook nog ff 2 reuzenratten bezocht.
-+ ben erg gesloopt xD
Is kaiyukan die aquarium met de walvishaai? Of zit die in Okinawa? Ik vergeet het altijd

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3865
fsterchele23 wrote:-- men nieren die ambetant doen
+nu iets beter al enfin de steken zijn minder pijnlijk geworden
-- mijn hand bikke geplet vanmorgen door on voorzichtigheid collega
+ straks om goodiebag
++ tzal morgen beter zijn in de cinema :-)

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Welke film ga je kijken? :)

OT:

+++ Vrijdag een rondleiding gekregen in de studio's van VTM door Jan De Wijngaert. Superindrukwekkend om eens te zien hoe alles er aan toe gaat achter de schermen. We kregen de kans om een redactievergadering bij te wonen, maar het was nogal saai omdat er die dag nog niet veel gebeurd was. Een halfuur daarachter had minister Gallant haar ontslag aangeboden, dus moest de planning voor het nieuws van 13u wel nog last-minute veranderd worden. De montagekamers en studio's waren ook indrukwekkend, alsook de studio van Q-Music en Joe FM.
+/- Zaterdag begonnen aan Adam's Venture Origins. Het begin was echt saai en er waren veel glitches, maar het verdere verloop van de game was nog cva. Volgend weekend nog wat verder spelen, want ik denk dat ik hem bijna uitheb.
--- Super moe want vorige week was het kiesweek van mijn vereniging Pro Gaudio. Volgend jaar zit ik misschien niet meer in het Praesidium en dus moest ik niets mee organiseren. Maar dat wil niet zeggen dat ik niet naar onze activiteiten geweest ben en nogal wat goudgeel studentennat gedronken heb. :D
---- nog is extra moe omdat mijn vriendin graag wou dat ik met haar eens meeging naar de rommelmarkt. Af en toe gaat ze daar oude spullen en kleren verkopen. Dus zijn we zondag opgestaan om 4u30. En ik ben absoluut geen ochtendmens.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3866
Maxidomino wrote:
fsterchele23 wrote:-- men nieren die ambetant doen
+nu iets beter al enfin de steken zijn minder pijnlijk geworden
-- mijn hand bikke geplet vanmorgen door on voorzichtigheid collega
+ straks om goodiebag
++ tzal morgen beter zijn in de cinema :-)

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Welke film ga je kijken? :)

OT:

+++ Vrijdag een rondleiding gekregen in de studio's van VTM door Jan De Wijngaert. Superindrukwekkend om eens te zien hoe alles er aan toe gaat achter de schermen. We kregen de kans om een redactievergadering bij te wonen, maar het was nogal saai omdat er die dag nog niet veel gebeurd was. Een halfuur daarachter had minister Gallant haar ontslag aangeboden, dus moest de planning voor het nieuws van 13u wel nog last-minute veranderd worden. De montagekamers en studio's waren ook indrukwekkend, alsook de studio van Q-Music en Joe FM.
+/- Zaterdag begonnen aan Adam's Venture Origins. Het begin was echt saai en er waren veel glitches, maar het verdere verloop van de game was nog cva. Volgend weekend nog wat verder spelen, want ik denk dat ik hem bijna uitheb.
--- Super moe want vorige week was het kiesweek van mijn vereniging Pro Gaudio. Volgend jaar zit ik misschien niet meer in het Praesidium en dus moest ik niets mee organiseren. Maar dat wil niet zeggen dat ik niet naar onze activiteiten geweest ben en nogal wat goudgeel studentennat gedronken heb. :D
---- nog is extra moe omdat mijn vriendin graag wou dat ik met haar eens meeging naar de rommelmarkt. Af en toe gaat ze daar oude spullen en kleren verkopen. Dus zijn we zondag opgestaan om 4u30. En ik ben absoluut geen ochtendmens.
Jungle book :-)
En hopelijk kun je wa slaap inhalen :O

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3867
fsterchele23 wrote:
Maxidomino wrote:
fsterchele23 wrote:-- men nieren die ambetant doen
+nu iets beter al enfin de steken zijn minder pijnlijk geworden
-- mijn hand bikke geplet vanmorgen door on voorzichtigheid collega
+ straks om goodiebag
++ tzal morgen beter zijn in de cinema :-)

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Welke film ga je kijken? :)

OT:

+++ Vrijdag een rondleiding gekregen in de studio's van VTM door Jan De Wijngaert. Superindrukwekkend om eens te zien hoe alles er aan toe gaat achter de schermen. We kregen de kans om een redactievergadering bij te wonen, maar het was nogal saai omdat er die dag nog niet veel gebeurd was. Een halfuur daarachter had minister Gallant haar ontslag aangeboden, dus moest de planning voor het nieuws van 13u wel nog last-minute veranderd worden. De montagekamers en studio's waren ook indrukwekkend, alsook de studio van Q-Music en Joe FM.
+/- Zaterdag begonnen aan Adam's Venture Origins. Het begin was echt saai en er waren veel glitches, maar het verdere verloop van de game was nog cva. Volgend weekend nog wat verder spelen, want ik denk dat ik hem bijna uitheb.
--- Super moe want vorige week was het kiesweek van mijn vereniging Pro Gaudio. Volgend jaar zit ik misschien niet meer in het Praesidium en dus moest ik niets mee organiseren. Maar dat wil niet zeggen dat ik niet naar onze activiteiten geweest ben en nogal wat goudgeel studentennat gedronken heb. :D
---- nog is extra moe omdat mijn vriendin graag wou dat ik met haar eens meeging naar de rommelmarkt. Af en toe gaat ze daar oude spullen en kleren verkopen. Dus zijn we zondag opgestaan om 4u30. En ik ben absoluut geen ochtendmens.
Jungle book :-)
En hopelijk kun je wa slaap inhalen :O

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Zalige film!!
Image
cron