Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3871
+++ aantal jupilerkes op :D
+++ nu aan electriciteit werken hier in huis (3 sockets moeten vervangen worden in keuken, lamp moet aangesloten worden op 2e verdiep, dubbele schakelaar en 2 lampen moeten aangesloten worden op 3e verdiep)
+-+-+- nu hopen dat ik de "plong" niet vergeet af te zetten ^^
++++ nadien wat in tuin werken.
++++ toch eerst nog een jupilerken drinken :D
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3872
ShAmPi wrote:+++ aantal jupilerkes op :D
+++ nu aan electriciteit werken hier in huis (3 sockets moeten vervangen worden in keuken, lamp moet aangesloten worden op 2e verdiep, dubbele schakelaar en 2 lampen moeten aangesloten worden op 3e verdiep)
+-+-+- nu hopen dat ik de "plong" niet vergeet af te zetten ^^
++++ nadien wat in tuin werken.
++++ toch eerst nog een jupilerken drinken :D
Lijkt me niet meteen de beste combinaties :P
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3873
Ligeiro wrote:
itsjustme wrote:
W.O.L.F. wrote:
itsjustme wrote:- Mijn vader durft niet meer maar hiroshima. Hij is er van overtuigd dat we niet gaan, maar ik ga vanavond nog ff bedenken of ik dan alleen ga.
Zeg hem maar dat Chernobyl veel erger was en daar wonen nog mensen (zoek maar eens op, een stel oma's die ze daar laten wonen omdat ze eerder zullen sterven van ouderdom dan van de straling)

+/- Babysitten gisteren was wel leuk, maar ik vrees niet echt veel betaald te krijgen :(
+++ Vanavond gamen met met0t0 :) <3
Ik denk dat dat niemand zal overtuigen om naar een plek te gaan redelijk dicht bij tsunamis gevaar :p
Mijn vader is nou eenmaal niet te overtuigen als hij bang is.

- steeds meer spijt dat ik mijn vader heb meegenomen...
+ vandaag naar den den town (akihabara van Osaka ongeveer) geweest. En daar heel even (onder constant gezeik van mijn vader) een adult shop bezocht. Wat een gare apparaten hebben ze hier allemaal, en dan heb ik nog maar een klein gedeelte bekeken.
+ kaiyukan aquarium erg mooi
+ met de Osaka amazing pass ook nog ff 2 reuzenratten bezocht.
-+ ben erg gesloopt xD
Is kaiyukan die aquarium met de walvishaai? Of zit die in Okinawa? Ik vergeet het altijd
Kaiyukan is idd het aquarium met de walvishaai

+vandaag arashiyama geweest. De aapjes gevoerd in monkey park en door een oud winkelstraatje gelopen (saga toriimoto)
+ daarna naar higashiyama. Ook een oude winkelstraat die ik persoonlijk een stuk leuker (en drukker! vond)
+ In de avond naar kyoto station om naar het dak te gaan en door de skytunnel te lopen.

+ Morgen gaan we naar hiroshima en miyajima!
- Kom er net achter dat het peace museum gerenoveerd word... We kunnen dus maar de helft zien. Hopelijk zie ik het trappetje met de schaduw erop.
- 6 uur eruit... In de vakantie.. XD

Het stond eigenlijk als 2 dagen gepland. In de ochtend om 9 uur aankomen, de hele dag hiroshima, hotel, volgende dag miyajima en daarna de nachttrein naar Tokyo. Maar aangezien ik niet denk dat ik het daar 2 dagen goed kan vullen heb ik de mazzel gehad dat we de nachttrein een dag konden vervroegen (meestal zijn plekken erg snel vol) en het hotel nog kon annuleren. Nu blijven we daar dus 1 dag en heb dus ook het hostel in Tokyo moeten annuleren, en een of ander Japans hotel geboekt, wat me ook wel een leuke ervaring lijkt.

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3874
ShAmPi wrote:+++ aantal jupilerkes op :D
+++ nu aan electriciteit werken hier in huis (3 sockets moeten vervangen worden in keuken, lamp moet aangesloten worden op 2e verdiep, dubbele schakelaar en 2 lampen moeten aangesloten worden op 3e verdiep)
+-+-+- nu hopen dat ik de "plong" niet vergeet af te zetten ^^
++++ nadien wat in tuin werken.
++++ toch eerst nog een jupilerken drinken :D
Zullen we de hulpdiensten alvast bellen? :O
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3876
dividedx11 wrote:
ShAmPi wrote:+++ aantal jupilerkes op :D
+++ nu aan electriciteit werken hier in huis (3 sockets moeten vervangen worden in keuken, lamp moet aangesloten worden op 2e verdiep, dubbele schakelaar en 2 lampen moeten aangesloten worden op 3e verdiep)
+-+-+- nu hopen dat ik de "plong" niet vergeet af te zetten ^^
++++ nadien wat in tuin werken.
++++ toch eerst nog een jupilerken drinken :D
Zullen we de hulpdiensten alvast bellen? :O
Alles is goed gekomen.
Just nog op de ladder van 3meter voor ne kabel te spannen
++++ eerst duvelken ^^
Image
cron