Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

392
+ De pijn die ik had is na het avondeten verdwenen...
--- Soms kan ik wel ontploffen :bomb:
+++/--- Nog 7 dagen (x2)
--- Ik moet DmC: DE hebben...
--- Nog 7 dagen
--- Nog 63 dagen
+++ Nog 90 dagen
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...
+++ Morgen (aleeja, vandaag in feite al) start van F1 seizoen :D
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

399
------ Pffff donderdag ineens weer acute buikgriep gehad. Ofwel iets verkeerds gegeten. Was al van 2u s' nachts op voor het werk, had s' namiddags gedaan. Toen ik naar huis reed, werd ik ineens onwel. Heb onmiddellijk moeten stoppen, aan de kant en overgeven. Zo nog eens 3x moeten stoppen toen ik naar huis reed. Het was dan ook midden in de spits, ik dacht dat ik nooit thuis ging geraken. Meteen mijn bed ingekropen, liggen bibberen van de kou (had pyjama aan, badjas, sokken en dan onder donsdeken, nog steeds koud) om dan uiteindelijk na 3 dafalgans en een buscopan in slaap te vallen. Het was echt de slechtste rit ooit dat ik heb meegemaakt van het werk naar huis of omgekeerd. Levensgevaarlijk ook.

++++ Gelukkig is het nu alweer veel beter. Heb dan ook bijna niets anders gedaan dan slapen en rusten.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

400
NTGSruler wrote:------ Pffff donderdag ineens weer acute buikgriep gehad. Ofwel iets verkeerds gegeten. Was al van 2u s' nachts op voor het werk, had s' namiddags gedaan. Toen ik naar huis reed, werd ik ineens onwel. Heb onmiddellijk moeten stoppen, aan de kant en overgeven. Zo nog eens 3x moeten stoppen toen ik naar huis reed. Het was dan ook midden in de spits, ik dacht dat ik nooit thuis ging geraken. Meteen mijn bed ingekropen, liggen bibberen van de kou (had pyjama aan, badjas, sokken en dan onder donsdeken, nog steeds koud) om dan uiteindelijk na 3 dafalgans en een buscopan in slaap te vallen. Het was echt de slechtste rit ooit dat ik heb meegemaakt van het werk naar huis of omgekeerd. Levensgevaarlijk ook.

++++ Gelukkig is het nu alweer veel beter. Heb dan ook bijna niets anders gedaan dan slapen en rusten.
Amaai, dat is ook niet van het minste. Veel beterschap!

--- Ik sta letterlijk aan de rand van mijn bed om erin te springen en plots voel ik een groot wc-bezoek komen... :?
--- De logica in dit huis...ik mag zaken beslissen als het gaat om facturen en dergelijke voor Telenet, maar ik moet nog altijd in mijn bed als mijn vader het zegt... :silly:
+++/--- Nog 6 dagen (x2)
--- Ik moet DmC: DE hebben...
--- Nog 76 dagen
--- Nog 62 dagen
+++ Nog 89 dagen
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...
+++ Vandaag Q in F1 bekijken
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

402
@dividedx, Mr Wolf en Penguin

Bedankt! :D
NTGSruler wrote:------ Pffff donderdag ineens weer acute buikgriep gehad. Ofwel iets verkeerds gegeten. Was al van 2u s' nachts op voor het werk, had s' namiddags gedaan. Toen ik naar huis reed, werd ik ineens onwel. Heb onmiddellijk moeten stoppen, aan de kant en overgeven. Zo nog eens 3x moeten stoppen toen ik naar huis reed. Het was dan ook midden in de spits, ik dacht dat ik nooit thuis ging geraken. Meteen mijn bed ingekropen, liggen bibberen van de kou (had pyjama aan, badjas, sokken en dan onder donsdeken, nog steeds koud) om dan uiteindelijk na 3 dafalgans en een buscopan in slaap te vallen. Het was echt de slechtste rit ooit dat ik heb meegemaakt van het werk naar huis of omgekeerd. Levensgevaarlijk ook.

++++ Gelukkig is het nu alweer veel beter. Heb dan ook bijna niets anders gedaan dan slapen en rusten.
Veel beterschap zeggen is precies niet meer nodig, maar toch veel beterschap! ;)

+++ Het was plezant gisteren. We zullen zien of er een tweede keer komt :D
--/+ Een lastige Duitser die ons soms kwam storen. Maar uiteindelijk werd hij buitengezet door de eigenaar.
-- En nu voor school werken
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

403
NTGSruler wrote:------ Pffff donderdag ineens weer acute buikgriep gehad. Ofwel iets verkeerds gegeten. Was al van 2u s' nachts op voor het werk, had s' namiddags gedaan. Toen ik naar huis reed, werd ik ineens onwel. Heb onmiddellijk moeten stoppen, aan de kant en overgeven. Zo nog eens 3x moeten stoppen toen ik naar huis reed. Het was dan ook midden in de spits, ik dacht dat ik nooit thuis ging geraken. Meteen mijn bed ingekropen, liggen bibberen van de kou (had pyjama aan, badjas, sokken en dan onder donsdeken, nog steeds koud) om dan uiteindelijk na 3 dafalgans en een buscopan in slaap te vallen. Het was echt de slechtste rit ooit dat ik heb meegemaakt van het werk naar huis of omgekeerd. Levensgevaarlijk ook.

++++ Gelukkig is het nu alweer veel beter. Heb dan ook bijna niets anders gedaan dan slapen en rusten.
Veel beterschap!

+++ Nog eens wat slaap kunnen inhalen
--- Werk inhalen, zal nog wat moeilijker zijn, veel te doen :|

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

404
NTGSruler wrote:------ Pffff donderdag ineens weer acute buikgriep gehad. Ofwel iets verkeerds gegeten. Was al van 2u s' nachts op voor het werk, had s' namiddags gedaan. Toen ik naar huis reed, werd ik ineens onwel. Heb onmiddellijk moeten stoppen, aan de kant en overgeven. Zo nog eens 3x moeten stoppen toen ik naar huis reed. Het was dan ook midden in de spits, ik dacht dat ik nooit thuis ging geraken. Meteen mijn bed ingekropen, liggen bibberen van de kou (had pyjama aan, badjas, sokken en dan onder donsdeken, nog steeds koud) om dan uiteindelijk na 3 dafalgans en een buscopan in slaap te vallen. Het was echt de slechtste rit ooit dat ik heb meegemaakt van het werk naar huis of omgekeerd. Levensgevaarlijk ook.

++++ Gelukkig is het nu alweer veel beter. Heb dan ook bijna niets anders gedaan dan slapen en rusten.
Zware griep die je daar te pakken hebt. Veel rusten en slapen is inderdaad de boodschap. Veel beterschap!

- Mijn broer en moeder voortdurend horen roepen en zagen, gewoon over een stomme jas.
- Franse vertalingen die nog afmoeten tegen maandag
+ Eindelijk wat slaap kunnen inhalen
++++++ nieuw redactielid van PressXtoRevive. Feest!
Image