Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3935
daviduvel wrote:- Ik ben nog eens wiskunde oefeningen aan het maken voor iets en ik krijg meteen flashbacks naar het middelbaar en lagere school. Vaak iets uitkomen dat niet tussen de opties staat :P
Haha! Dat komt me wel heel bekend voor :p

- k weet nu dus echt hoe een jetlag voelt.. Normaal kan ik gewoon een hele dag werken, zelfs als ik een nachtje niet geslapen heb. Nu heb ik redelijk goed geslapen en ben volledig gesloopt. Mijn benen doen pijn en had echt moeite met mijn ogen open houden..

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3938
dividedx11 wrote:++ Première van Ratchet & Clank geweest met Sora en Kolm :)
Breng maar snel een verslag uit samen met Kolm en Sora, ik ben benieuwd wat ge d'r van vond. :cool:

+++ Er zijn vanaf vandaag nieuwe kaarten op Hearthstone. Dat werd eens tijd. Ik heb er al een mooi aantal nieuwe bij.
-- Normaal ook Magic kaarten gaan kopen vandaag met een vriend, maar die heeft plots geen zin meer.
++ Morgen met de vriendin naar de cinema. Waarschijnlijk naar Jungle Book gaan kijken.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3939
Sora_Lizard wrote:+++ Back home van een gezellige middag met Divided en Kolm in Antwerpen ter ere van de filmpremière van Ratchet & Clank. :jip:
:cool:

+++ Het weer is niet echt goed te noemen, maar tot nu toe de voorbije dagen er telkens geluk gehad dat het net stopte als ik moest fietsen
--- Ouders die net in mijn drukste week van het jaar niet thuis zijn... :|

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3942
ShAmPi wrote:------------------------------------------------------------- Ons werkhallen waar de carnavalwagens gemaakt worden een heel jaar door staan in lichterlaaie :(
Een extreem zwarte dag voor Aalsterse Karnavalisten! Gelukkig geen gewonden
Sterkte.

Dat is echt flink balen. :(
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3943
@Shampi: Las het net op nieuws, sterkte!

+++ R&C wezen kijken! Een film van een game die wel geslaagd is naar mijn mening :cool:
--- Hitman Absolution waarbij een checkpoint plots vreemd gaat doen... voor checkpoint niet gezien en na een reload van een checkpoint ben ik zogenaamd wel gezien waardoor mijn target plots niet meer op een balkon komt... Oh well, knife to the head terwijl ik op een binnenbalkon stond en zij beneden = problem fixed. Nog 2 missies, 1 extra missie herspelen voor 1 playstyle en wat challenges te gaan voor plat.
Image
cron