Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3962
Ligeiro wrote:--- mensen zijn complete dicks in de spits. Mijn vriendin rijdt; we zijn aan't wachten om af te slaan, het duurde ff want de slagbomen van de trein waren naar omlaag en er stond een rij auto's. Komt er achter ons zo ne entitled asshole van in de 40, begint ie te claxoneren gelijk ne zot. Hij vond het zelfs nodig om uit te stappen, de auto voor ons met veel gebaren een halve meter vooruit te laten gaan om dan met overdreven grimassen mijn vriendin tussen een gat te krijgen waar ze zeer net tussen kon. Alsof hij op een landingsbaan een taxiënd vliegtuig aant ook leiden was.
Mijn vriendin is al een onzekere chauffeur. Had ze op die moment blijven staan, zoals ik haar aanmaande, dan was ik uitgestapt en zou er gevochten geweest zijn. Vooral omdat die kerel met zn bmw sowieso vast zat tot als alle auto's vertrokken waren. Ik haat zo'n volk.
Heb ik zelf nu nog ni meegemaakt, maar is echt typisch gedrag weer... Ge moogt ze ni allemaal over dezelfde kam scheren, chauffeurs met dure wagens, maar veel scheelt het ni. Ik steek meestal mijn middelvingers op of toeter es een paar keer. U ni laten doen ;) en als ze u of uw auto aanraken klacht indienen.

-- Had nog ergens een nieuw PS3 keyboard gevonden, meer voor de verzameling eigenlijk en die aap die het opgestuurd heeft heeft gewoon de originele verpakking gebruikt om het op te sturen... :dizzy: Hangt overal plakband op en stickers van kiala enz :angry: Daar krijg ik stopkes van he.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3967
+/- volgens branddeskundigen in Aalst is de brand ontstaan door een persoon die onvoorzichtig bezig was met een slijpschijf. Dat moet nu de meest gehate man van aalst zijn :/
Also: in't radionieuws gisteren hebben ze er nogal op ingehakt met te zeggen: "ik Aalst zitten ze in zak en as..." (ik verzin dit niet, echt letterlijk gezegd). Ik heb mij verslikt toen ik het hoorde :p (no offence voor shampi)

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3969
-- veel te vroeg moeten opstaan voor de kuisvrouw
-- kamer kuisen vandaag
-- vanavond gaan helpen versieren in de feestzaal
++ 't is voor de goede zaak I guess :p
++ deze maand eens genoeg bandwidth over, waar gaan we dat schrijven
++ bijna nieuwe episode van Orphan Black season 4
++ ook Penny Dreadful gaat weer van start op 1 mei, my favorite show :D
+/- de filmpjes van mijn oefening zijn toegekomen, tijd om wat met mezelf te lachen :p
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3971
zenmaster wrote:
Ligeiro wrote:--- mensen zijn complete dicks in de spits. Mijn vriendin rijdt; we zijn aan't wachten om af te slaan, het duurde ff want de slagbomen van de trein waren naar omlaag en er stond een rij auto's. Komt er achter ons zo ne entitled asshole van in de 40, begint ie te claxoneren gelijk ne zot. Hij vond het zelfs nodig om uit te stappen, de auto voor ons met veel gebaren een halve meter vooruit te laten gaan om dan met overdreven grimassen mijn vriendin tussen een gat te krijgen waar ze zeer net tussen kon. Alsof hij op een landingsbaan een taxiënd vliegtuig aant ook leiden was.
Mijn vriendin is al een onzekere chauffeur. Had ze op die moment blijven staan, zoals ik haar aanmaande, dan was ik uitgestapt en zou er gevochten geweest zijn. Vooral omdat die kerel met zn bmw sowieso vast zat tot als alle auto's vertrokken waren. Ik haat zo'n volk.
Heb ik zelf nu nog ni meegemaakt, maar is echt typisch gedrag weer... Ge moogt ze ni allemaal over dezelfde kam scheren, chauffeurs met dure wagens, maar veel scheelt het ni. Ik steek meestal mijn middelvingers op of toeter es een paar keer. U ni laten doen ;) en als ze u of uw auto aanraken klacht indienen.

-- Had nog ergens een nieuw PS3 keyboard gevonden, meer voor de verzameling eigenlijk en die aap die het opgestuurd heeft heeft gewoon de originele verpakking gebruikt om het op te sturen... :dizzy: Hangt overal plakband op en stickers van kiala enz :angry: Daar krijg ik stopkes van he.
Ik kan moeilijk zeggen dat ik een goedkope auto rijd. Ik mag alleen wel hopen dat ik me niet net zo aarsholerig gedraag in het verkeer...
Het is maar goed dat je vriendin niet stil is blijven staan Ligeiro! Gezien het type had het me niet verbaasd als de asshole een aanklacht vanwege mishandeling had ingediend anders.... Stakker!
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3972
--- Landelijke Kinderopvang (Kind & Gezin) is een klote organisatie!
Mijn onthaalouder was deze week ziek, mijn kind heeft de hele week afwisselend bij mijn ouders en mijn vriendin haar stiefmama gezeten. Mijn onthaalouder verlengt haar ziekte met een week, dus bel ik naar K&G om te vragen of ze voor vervangende opvang kunnen zorgen. Mijn ouders kunnen niet altijd zomaar verlof nemen, die van mijn vriendin ook niet, dus we hebben echt wel opvang nodig.
Zeggen ze mij op de helpdesk dat ze gaan kijken en overleggen met mijn onthaalouder haar verantwoordelijke, en dat ze mij zullen terugbellen.
3 uur later krijg ik telefoon, met de boodschap dat ze goed nieuws hebben! ze hebben iemand die dinsdag en woensdag kan oppassen vanaf 7u 's morgens. Ik zeg dat ik daar totaal niks mee ben, omdat ik begin te werken om 5u30 en mijn vriendin ten laatste 6u30 thuis moet vertrekken om op tijd op haar werk te zijn.
Dan zegt da mens doodleuk dat ik het dan maar moet vragen aan vrienden of familie. Ik betaal gvd €400+/maand en dan zeggen ze "trek uw plan".
en ohja, ik moest haar vóór 16u zeker iets laten weten als ik die 2 dagen ging nemen, want het is voor haar ook weekend zei ze.
'k heb dan zélf naar een andere onthaalouder (ook eentje van K&G) gebeld, om te vragen of zij het ziet zitten, en zij kan van maandag tot woensdag zonder problemen oppassen. voor vrijdag hebben mijn ouders nu toegezegd.
Ik moet dus zelf een probleem gaan oplossen, terwijl ik K&G ervoor betaal.

(btw, bestaat hier geen topic waar het ok is om te ragen en te ranten? :p )

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3975
Kind en Gezin is dikke zever. Die hun regeltjes ook. Ik ben daar nooit op controle geweest, behalve voor de oogtest en gehoortest.
Opvang vinden tegenwoordig is inderdaad niet om te lachen... :| Mijn ouders werken ook nog allebei en zij en de rest van mijn familie wonen allemaal op 45min van hier. Ben blij dat ik eindelijk van de créche af ben wel. School is echt zalig, (bijna) gratis opvang :P
Image
cron