Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3976
zenmaster wrote:Kind en Gezin is dikke zever. Die hun regeltjes ook. Ik ben daar nooit op controle geweest, behalve voor de oogtest en gehoortest.
Opvang vinden tegenwoordig is inderdaad niet om te lachen... :| Mijn ouders werken ook nog allebei en zij en de rest van mijn familie wonen allemaal op 45min van hier. Ben blij dat ik eindelijk van de créche af ben wel. School is echt zalig, (bijna) gratis opvang :P
Wij hebben hier gelukkig supergoede (lokaal gedreven) opvang! Gaat super goed en ze zijn ook super flexibel!
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3986
+++ Gisteren gaan babysitten om mijn buurmeisje (wordt in augustus 2 jaar), ze is echt fantastisch, kan al wat praten en als ze in bed ligt kan je haar via de babyfoon bedmonologen horen houden (dat is wanneer kindjes tegen zichzelf praten als ze in hun bed liggen, het is bedoeld om klanken te oefenen (voelen hoe een aaaaa of een ooooo voelt in je mond) en om de ervaringen van de dag te verwerken), echt super schattig :)
+++ Mooi weer, ook al moet ik binnen studeren, het is toch leuker dan regen :sun:

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3987
Gamefreak wrote:
zenmaster wrote:-- Nederlander wilt mij geen game verzenden omdat "het teveel moeite is"... ¬_¬ Het enige verschil is dat IK meer moet betalen, fool!
het is een Nederlander voor iets :silly:
Ja, het is een echt stereotype deze keer :P (no offence Nederlanders hier). Kreeg deze nacht nog een mail dat ik nog maar moest wachten met betalen, want iemand anders die meer games ging kopen (lees: die meer opbrengt) had pas nu iets laten weten... Zeg da dan op voorhand he, dan moet je ni eerst met mij beginnen onderhandelen. :wut:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3988
- - - Sorry dat ik het wel als een offence opvat. Op het forum vind ik meer krentenkakkers onder de Vlamingen dan onder de Nederlanders. En daarbij, wees gewoon eens eerlijk, hoe zou je zelf handelen in een vergelijkbare situatie? Een game verkopen tegen misschien 10 in een keer waarbij een speciale game misschien zelfs een GO of NO GO is?
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3989
Sora_Lizard wrote:- - - Sorry dat ik het wel als een offence opvat. Op het forum vind ik meer krentenkakkers onder de Vlamingen dan onder de Nederlanders. En daarbij, wees gewoon eens eerlijk, hoe zou je zelf handelen in een vergelijkbare situatie? Een game verkopen tegen misschien 10 in een keer waarbij een speciale game misschien zelfs een GO of NO GO is?
Niet op die manier :) Hij had moeten zeggen dat er nog iemand anders in het spel was, dan had ik geen hoop gehad om die game te kunnen kopen en zeker geen tijd verspild met te zitten mailen. Maar het was weer een geldwolf. Die zitten er hier in België ook inderdaad. Nederlanders zeggen al jaar en dag dat Belgen dom zijn, en Belgen zeggen dat Nederlanders gierig zijn... Als we er nu nog altijd niet mee kunnen lachen is het toch erg. :)
Image