Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4007
+ Jetlag is nou wel zo goed als weg
+ Kans is groot dat ik eindelijk meer uren (35) in de week kan werken, zou anders gek worden van het thuiszitten :p
+ Walking dead seizoen 6 valt niet tegen gelukkig tot nu toe.
- Ondanks dat ik wel vaak zin heb om te gamen, heb ik er op de momenten dat ik er tijd voor heb geen zin in.. Mis het wel een beetje, al heel lange tijd bijna niet gegamed.

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4009
minermb wrote:--- ging op voor theorie van rijles en was net met één fout teveel gezakt voor vekeersinzicht :(
?? vind het ook een beetje raar dat je voor gevaarherkenning 13 fout mag hebben van de 25 en bij verkeersinzicht maar 5 fout van de 40 :think:
--- ik weet de laatste tijd niet wat ik moet gamen :|
Dat is balen, zeg!
Voor wat betreft je laatste punt: misschien een game die je erg leuk/goed vindt nog eens oppakken en verder spelen? Doe eens gek en ga voor een paar extra :Tp: :P.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4010
paveman wrote:
minermb wrote:--- ging op voor theorie van rijles en was net met één fout teveel gezakt voor vekeersinzicht :(
?? vind het ook een beetje raar dat je voor gevaarherkenning 13 fout mag hebben van de 25 en bij verkeersinzicht maar 5 fout van de 40 :think:
--- ik weet de laatste tijd niet wat ik moet gamen :|
Dat is balen, zeg!
Voor wat betreft je laatste punt: misschien een game die je erg leuk/goed vindt nog eens oppakken en verder spelen? Doe eens gek en ga voor een paar extra :Tp: :P.
Dat is juist het probleem. Heb 100 Games op steam staan en weet niet welke ik wil spelen... Ik man natuurlijk ook gewoon de PlayStation plus spellen spelen
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4012
Mr.Wolf wrote:----------------- Van het weekend iets redelijk lastig meegemaakt waardoor ik daar nu nog steeds aan zit te denken
++ De bespreking van mijn stage ging daarnet wel goed. Ik had goeie verhalen meegenomen
Dat soort zaken zijn altijd erg lastig, kunnen in je hoofd blijven zitten, waardoor je blijft malen en je hele humeur verpest wordt/blijft. Het helpt vaak om erover te praten: zoek mensen die je vertrouwt en waar je je verhaal bij kwijt kunt!
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4016
++ vroeg kunnen opstaan om te beginnen leren, mooi weer, alles ok, rustig en goed
---- dan een telefoontje van m'n mama krijgen met de mededeling dat ik vanaf nu heel het verlengd weekend mag pendelen tussen mijn zus haar huis en het onze om op m'n zus haar honden te gaan letten, want blijkbaar heeft mijn tante op het allerlaatste moment afgezegd om op die beesten te passen terwijl m'n zus op reis is met de rest van de familie O.O
-- daar gaat mijn rustig weekend + studieplanning want mijn zus woont niet bepaald om de hoek
++ de mama heeft wel gezegd dat ik 'iets' mag verwachten als compensatie :smug: + mijn zus betaalt mijn tank naft die ver leeg was :jip:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4018
dividedx11 wrote:+++++ maar zat met school in Parijs
- en had er bitterweinig wifi
Serieus? Je zit in PARIJS en klaagt over wifi? Je had Parijs man!
(Ik voel mij bijna ouderwets als ik dit zeg, ik herinner mij het camperen, echt gewoon 2 weken niets van de wereld weten, wij wisten niet eens dat de paus dood was :p )

+++ Mooi weertje :sun:
-- Wel veel werk, wat anders...

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4019
W.O.L.F. wrote:
dividedx11 wrote:+++++ maar zat met school in Parijs
- en had er bitterweinig wifi
Serieus? Je zit in PARIJS en klaagt over wifi? Je had Parijs man!
(Ik voel mij bijna ouderwets als ik dit zeg, ik herinner mij het camperen, echt gewoon 2 weken niets van de wereld weten, wij wisten niet eens dat de paus dood was :p )

+++ Mooi weertje :sun:
-- Wel veel werk, wat anders...
Ik heb de wifi niet nodig gehad hoor. Was gewoon vergeten om te laten weten dat ik in Parijs zat ;) En voor de dingen waar ik echt internet voor nodig had gebruikte ik m'n mobiele data. Wifi was wel handig geweest voor 's avonds op de kamer terwijl de rest naar de voetbal zat te kijken (niet m'n ding :p )
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4020
+++ Op één na alle grote deadlines van dit academiejaar voorbij. Nu eindelijk terug wat meer tijd :)
+++ De hele middag buiten in de zon op het terras gezeten en ook goed gegeten
--- Ouders zijn vanavond terug na een goede week weggeweest te zijn. Gedaan met de rust in huis dus
--- Er moet wel nog gekuist worden, want kuisvrouw heeft gisteren afgezegd
cron