Re: Vragentopic

406
ShAmPi wrote:Als je verwijderd wat je gespeeld hebt. En niet alle digitale games direct download en laat staan zal je wel eventjes toekomen met 500gb

Maar het is en blijft extreem weinig imo...

Ik heb er een 2tb ingestampt.


dat is al een serieus monster.... ikzelf heb vorige maande die darth vader ps4 gekocht van 1 TB en de vorige verpast aan een maat :idea:

Re: Vragentopic

407
Kan iemand me stap voor stap uitleggen of een filmpje ofzo tonen hoe ik op PS4 een game kan downloaden van bv. de US en dan toch spelen op mijn EU account?
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Vragentopic

408
Ik heb zelf geen ervaring met een US-account maar ik heb wel een Japanse account maar ik heb daar nooit geld op hoeven te zetten voor wat ik wou.

Je moet eerst een US-account aanmaken. Dat kan door een nieuwe gebruiker op je PS4/3 aan te maken en dan alle gegevens in te vullen. Lastige is adres maar veel mensen zoeken het adres van een Burgerking ofzo op en gebruiken dat. Je moet ook ander mailadres gebruiken dan wat je op je huidige account gebruikt. Bij voorkeur eentje waar je niet teveel aan gehecht bent.
Heb je die user aangemaakt dan moet je geld op die account krijgen, dat kan door online psn-cards te kopen of misschien ook wel met een credit card.
Dan kan je dingen aankopen op die account en met die account downloaden.
Gekochte dingen kan je dan op andere accounts spelen. Op PS3 moet de US-account geactiveerd zijn om het op de andere accounts op die PS3 te spelen. Op PS4 moet die PS4 primary zijn voor de US-account wil je de games op de andere accounts kunnen spelen op die PS4. Op vita werkt het hele systeem van meerdere accounts niet. Daar is het 1 account per memorycard.
Image

Re: Vragentopic

409
Kolm wrote:Ik heb zelf geen ervaring met een US-account maar ik heb wel een Japanse account maar ik heb daar nooit geld op hoeven te zetten voor wat ik wou.

Je moet eerst een US-account aanmaken. Dat kan door een nieuwe gebruiker op je PS4/3 aan te maken en dan alle gegevens in te vullen. Lastige is adres maar veel mensen zoeken het adres van een Burgerking ofzo op en gebruiken dat. Je moet ook ander mailadres gebruiken dan wat je op je huidige account gebruikt. Bij voorkeur eentje waar je niet teveel aan gehecht bent.
Heb je die user aangemaakt dan moet je geld op die account krijgen, dat kan door online psn-cards te kopen of misschien ook wel met een credit card.
Dan kan je dingen aankopen op die account en met die account downloaden.
Gekochte dingen kan je dan op andere accounts spelen. Op PS3 moet de US-account geactiveerd zijn om het op de andere accounts op die PS3 te spelen. Op PS4 moet die PS4 primary zijn voor de US-account wil je de games op de andere accounts kunnen spelen op die PS4. Op vita werkt het hele systeem van meerdere accounts niet. Daar is het 1 account per memorycard.
Hartelijk dank! PS4 had ik ondertussen zelf al uitgedokterd maar PS3 en Vita niet.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Vragentopic

410
Heeft Telenet eigenlijk wel nog een download limiet?
Kolm wrote:Ik heb zelf geen ervaring met een US-account maar ik heb wel een Japanse account maar ik heb daar nooit geld op hoeven te zetten voor wat ik wou.

Je moet eerst een US-account aanmaken. Dat kan door een nieuwe gebruiker op je PS4/3 aan te maken en dan alle gegevens in te vullen. Lastige is adres maar veel mensen zoeken het adres van een Burgerking ofzo op en gebruiken dat. Je moet ook ander mailadres gebruiken dan wat je op je huidige account gebruikt. Bij voorkeur eentje waar je niet teveel aan gehecht bent.
Heb je die user aangemaakt dan moet je geld op die account krijgen, dat kan door online psn-cards te kopen of misschien ook wel met een credit card.
Dan kan je dingen aankopen op die account en met die account downloaden.
Gekochte dingen kan je dan op andere accounts spelen. Op PS3 moet de US-account geactiveerd zijn om het op de andere accounts op die PS3 te spelen. Op PS4 moet die PS4 primary zijn voor de US-account wil je de games op de andere accounts kunnen spelen op die PS4. Op vita werkt het hele systeem van meerdere accounts niet. Daar is het 1 account per memorycard.
...en dat van die US account is ook handig...moet die PS4 US account dan de eerste zijn die je aanmaakt of kan je die later als primary instellen?

Bedankt.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Vragentopic

411
Telenet spreekt zelf van onbeperkt surfen, maaar eigenlijk hebben ze nog altijd een downloadlimiet. Zo zal je internet vertraagt worden naar 10 mb/s wanneer je meer dan 500 gb hebt gedownload tijdens piekuren. Hun excuus is dan dat je wordt gezien als grootgebruiker.
Image

Re: Vragentopic

413
gamerke1992 wrote:Telenet spreekt zelf van onbeperkt surfen, maaar eigenlijk hebben ze nog altijd een downloadlimiet. Zo zal je internet vertraagt worden naar 10 mb/s wanneer je meer dan 500 gb hebt gedownload tijdens piekuren. Hun excuus is dan dat je wordt gezien als grootgebruiker.
Yup, onnozel systeem vind ik zelf. Er wordt blijkbaar elke maand gekeken naar het gebruik van je maand ervoor. Wijk je daar sterk van af (naar boven dus), dan kan je al gecatalogeerd worden als grootgebruiker. Heb het zelf ooit eens meegemaakt (eerste maand Netflix), maar een "boos" telefoontje naar de klantendienst had het wel snel opgelost :p.
Sindsdien geen last meer van gehad en ik zit toch met een verbruik van gemiddeld verbruik van 750GB per maand.
Image

Re: Vragentopic

416
Elexus wrote:Ik zit bij Telenet en ik heb een downloadlimiet so yes, it's possible. :')
Same here, limiet van 150GB :p Maar daar kom ik wel mee toe. Bij m'n pa ist van Proximus onbeperkt.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Vragentopic

418
Tjeefkeuh wrote:Ik heb geen idee hoe ge in een maand aan 750GB geraakt, laat staan 2TB. Toen ik nog een limiet had van 200GB zat ik daar soms over, maar nu die blijkbaar 500GB is nooit meer.

Netflix en wat downloads links en rechts...
@NTGSruler: waarvoor heb je dan nu gekozen?
Image

Re: Vragentopic

419
Tjeefkeuh wrote:Ik heb geen idee hoe ge in een maand aan 750GB geraakt, laat staan 2TB. Toen ik nog een limiet had van 200GB zat ik daar soms over, maar nu die blijkbaar 500GB is nooit meer.
Ik moest mijn arcadekast updaten. Ps2, gamecube en n64 waren zware dobbers. Hehe. ^^
Image

Re: Vragentopic

420
gamerke1992 wrote:Telenet spreekt zelf van onbeperkt surfen, maaar eigenlijk hebben ze nog altijd een downloadlimiet. Zo zal je internet vertraagt worden naar 10 mb/s wanneer je meer dan 500 gb hebt gedownload tijdens piekuren. Hun excuus is dan dat je wordt gezien als grootgebruiker.
klopt, de schurken hanteren dergelijke wetten :smug: