Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4127
++ uncharted 4 uitgespeeld fantastisch spel gewoon
++ nu kunnen beginnen aan doom en valkyria
++ maar eerst bikke verder nothing else matters leren spelen :p
- mijjn kamer die lijk wa vol begin te staan van de statues en diene van doom nog nie weten waar ik die ga zetten :p
++ gistern weer wat verder geraakt dus in division zoals lexi al aanhaalde :p
++ benfica ook kampioen geworden gistern
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4132
+++ laatste lampen waren toegekomen voor huis
+++ hangen echt heel mooi
--- veel te veel geld aan gegeven, maarja zijn handgemaakt en op bestelling
--- de elektricien die al de elektriciteit in ons huis heeft gelegd was echt slecht blijkbaar. Die had 2 punten voor lampen op verschillende hoogtes gehangen aan de muur (een verschil van 10 cm in hoogte valt wel heel hard op bij muurlampen)
+++ stukjes muur weg moeten kappen en dan was het in orde
--- nu wel die 2 gaten nog moeten opvullen met kalk
+++ straks game of thrones
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4133
fsterchele23 wrote:++ uncharted 4 uitgespeeld fantastisch spel gewoon
++ nu kunnen beginnen aan doom en valkyria
++ maar eerst bikke verder nothing else matters leren spelen :p
- mijjn kamer die lijk wa vol begin te staan van de statues en diene van doom nog nie weten waar ik die ga zetten :p
++ gistern weer wat verder geraakt dus in division zoals lexi al aanhaalde :p
++ benfica ook kampioen geworden gistern
nog proficiat met het kampioenschap hé Cois !

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4136
Ligeiro wrote:-/+ kitten gevonden op straat, geen mama of eigenaars te bespeuren. Amper een paar dagen oud, oogjes zijn nog niet open. Maakt veel lawaai. En ik kan het ni houden. Ik hou het nu warm tot ik iemand vind die het wil..
Je kan altijd even bellen naar het dierenziekenhuis van de UGent voor ondersteuning. Best zo snel mogelijk professionele hulp zoeken, dierenarts ofzo. Zo'n jonge diertjes zijn erg gevoelig!
Zorg er nog even voor tot het stabiel is en dan pas zoeken naar een nieuwe thuis :)

+ Het einde van de taken komen in zicht
- Ik heb een nieuwe computermuis nodig, de mijne blijft zo vaak hangen, maar geen tijd om een nieuwe te gaan halen :(

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4139
W.O.L.F. wrote:
Ligeiro wrote:-/+ kitten gevonden op straat, geen mama of eigenaars te bespeuren. Amper een paar dagen oud, oogjes zijn nog niet open. Maakt veel lawaai. En ik kan het ni houden. Ik hou het nu warm tot ik iemand vind die het wil..
Je kan altijd even bellen naar het dierenziekenhuis van de UGent voor ondersteuning. Best zo snel mogelijk professionele hulp zoeken, dierenarts ofzo. Zo'n jonge diertjes zijn erg gevoelig!
Zorg er nog even voor tot het stabiel is en dan pas zoeken naar een nieuwe thuis :)

+ Het einde van de taken komen in zicht
- Ik heb een nieuwe computermuis nodig, de mijne blijft zo vaak hangen, maar geen tijd om een nieuwe te gaan halen :(
Dude :p ugent dierenfaculteit is ier minstens een halfuur vandaan. Zelfs al bel ik, dan is er no way da ze da beestje gaan komen halen. Een collega van mijn vriendin heeft een kat die pas geworpen heeft en die woont hier in de buurt. Zij gaat proberen of de mama het gaat aanvaarden. En zoniet, gaat ze't met de hand opvoeden. Die woont op een boerenhof, dus da komt wel goed daar
cron