Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4157
Mr.Wolf wrote:+++ Gisteren laatste keer dat ik mijn 2 gezinnen zag waar ik een jaar lang stage heb gedaan. We waren spelletjes gaan spelen op het speelplein. Superleuk om de kinderen daar zo is te zien
---/+++ 1 van de gezinnen kwam naar mij en gaf een lief kaartje af. Binnenin hadden ze 50 euro zitten. Ik kon dit precies niet aannemen, maar ik kon het ook niet echt teruggeven. Het was wel voor stage dat ik hun dochter was gaan helpen, dus geld had niet gehoeven
Een mooi gebaar om hun appreciatie te tonen :)
Wat je altijd kan doen is met dat geld voor de dochter een soort afscheidscadeautje kopen?
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4158
+++ Paper voor een vak af :)
--- Ander groepswerkpaper leek helemaal in orde te zijn tot we langsgingen bij de docent. Bleek dat het niet bepaald klopte m.a.w. mijn weekend wellicht verspillen aan dit verschrikkelijke vak, terwijl ik eigenlijk zou moeten beginnen blokken. -_-
-- Nog steeds geen stageplaats voor volgend jaar
-- 2e semester van dit jaar was wellicht het meest demotiverend en saaie semester van men leven so far!
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4161
Ligeiro wrote:
itsjustme wrote:
NTGSruler wrote:++++ 92km gefietst vandaag! :P
Doe je aan sport of gewoon voor de lol ff? :p

---- wifi doet het niet, daar gaat mijn avond fapje :(
Dude wtf :p
Hehe :p er is ook nog zoiets als mobiel data he ;) (voor in geval van nood)
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4162
Mr.Wolf wrote:+++ Gisteren laatste keer dat ik mijn 2 gezinnen zag waar ik een jaar lang stage heb gedaan. We waren spelletjes gaan spelen op het speelplein. Superleuk om de kinderen daar zo is te zien
---/+++ 1 van de gezinnen kwam naar mij en gaf een lief kaartje af. Binnenin hadden ze 50 euro zitten. Ik kon dit precies niet aannemen, maar ik kon het ook niet echt teruggeven. Het was wel voor stage dat ik hun dochter was gaan helpen, dus geld had niet gehoeven
Jij doet sociaal werk eh? Of zoiets? Normaal gezien mag je echt geen geld verdienen met je stage, dus zoals hier al gezegd is, koopt er een cadeau mee voor het gezin :)

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4163
Omg bende muggenzifters hier :p alsof jullie het altijd zo strikt en nauw nemen met de regels. Als iemand u geld geeft zegt ge dank u. Wilt ge een kadoke kopen, dan is dat uw zaak. Wilt ge iets voor uzelf kopen, is dat evengoed uw zaak, de mensen geven het u met de gedachte da ge er iets mee kunt doen. Officieel mag ne postbode ook geen drinkgeld aannemen, maar ik ken geen ene die gaat weigeren als er zo'n oudje 2 of 5 euro geeft en zegt "ier, drinkt er ene van".

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4164
dividedx11 wrote:
Ligeiro wrote:
itsjustme wrote:
NTGSruler wrote:++++ 92km gefietst vandaag! :P
Doe je aan sport of gewoon voor de lol ff?

---- wifi doet het niet, daar gaat mijn avond fapje
Dude wtf :p
Hehe :p er is ook nog zoiets als mobiel data he ;) (voor in geval van nood)
Vind ik zonde van de mobiel date :p

-- Pas rond 8 uur in slaap gevallen... Niet naar school gaan heeft ook zo zijn nadelen.

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4166
++++ Weekend
--- volgende week 6 KT's, 2 mondelings en een presentatie. Das toch niet meer te doen...
++ gaan helpen in academie
++ vrienden tegengekomen
+ biertje drinken
+++ morgenavond keer afspreken met vriend(en)(innen) vn vroeger


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4167
Ligeiro wrote:Omg bende muggenzifters hier :p alsof jullie het altijd zo strikt en nauw nemen met de regels. Als iemand u geld geeft zegt ge dank u. Wilt ge een kadoke kopen, dan is dat uw zaak. Wilt ge iets voor uzelf kopen, is dat evengoed uw zaak, de mensen geven het u met de gedachte da ge er iets mee kunt doen. Officieel mag ne postbode ook geen drinkgeld aannemen, maar ik ken geen ene die gaat weigeren als er zo'n oudje 2 of 5 euro geeft en zegt "ier, drinkt er ene van".
+1

Het is inderdaad niet de bedoeling dat je geld verdient met je stage, maar ik ben er zeker van dat een heel grote meerderheid van de stagiairs iets krijgen na een stage, waaronder mezelf. Maar in dit geval spreek ik van stages van minstens enkele weken. De kans dat je iets gaat krijgen voor maar 5 dagen stage is bijzonder klein vermoed ik :P

En zoals Ligeiro zegt, iedereen doet er mee wat hij/zij wil. Maar volgens mij voelt iedereen wel aan dat je na zo een stageperiode iets koopt als bedanking omdat je er stage mocht doen etc. :)


++ 24 graden morgen
- Jammer genoeg toch wat te warm om aangenaam te airsoften
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4170
-- vermoeidheid
+/- vandaag aan het werk, overuren maar helpt nie echt tegen vermoeidheid
++ gistern toch nog gitaar vast gepakt ondanks moe zijn, bikke minder lang maar beter iets dan niets xd
- een akkoord in nothing else matters waarmee mijn handen nie overeen mee kunnen komen xd
++-- hunger to game
-- zodanig veel dak wil spelen dak nie weet wat ik eerst wil eigenlijk


Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image
cron