Re: Vragentopic

421
Sanity penguin wrote:
Tjeefkeuh wrote:Ik heb geen idee hoe ge in een maand aan 750GB geraakt, laat staan 2TB. Toen ik nog een limiet had van 200GB zat ik daar soms over, maar nu die blijkbaar 500GB is nooit meer.

Netflix en wat downloads links en rechts...
Ultra HD dan ofzo? Anders is Netflix maar 3GB/uur

Re: Vragentopic

422
Ah bedankt allemaal.
Dus van een game of 2 downloaden zal ik geen pijn hebben m.a.w. dus :)
Nu nog mijn iemand ervan overtuigen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Vragentopic

423
Tjeefkeuh wrote:
Sanity penguin wrote:
Tjeefkeuh wrote:Ik heb geen idee hoe ge in een maand aan 750GB geraakt, laat staan 2TB. Toen ik nog een limiet had van 200GB zat ik daar soms over, maar nu die blijkbaar 500GB is nooit meer.

Netflix en wat downloads links en rechts...
Ultra HD dan ofzo? Anders is Netflix maar 3GB/uur
Als het beschikbaar is wel. Een download loopt toch ook vaak op tot zo'n 8GB per file (ook afhankelijk van de kwaliteit natuurlijk).
Image

Re: Vragentopic

424
Echt onnozel zakkenvullers zijn het. Absurditeiten hier. Onbeperkt is zelfs in België beperkt. Nederland staat daar ver in voor qua technologie en is gwn een beter land qua staatsstructuur en wetten.
Image

Re: Vragentopic

425
Sanity penguin wrote:
Tjeefkeuh wrote:Ik heb geen idee hoe ge in een maand aan 750GB geraakt, laat staan 2TB. Toen ik nog een limiet had van 200GB zat ik daar soms over, maar nu die blijkbaar 500GB is nooit meer.

Netflix en wat downloads links en rechts...
@NTGSruler: waarvoor heb je dan nu gekozen?
Proximus dus. Mijn vriendin heeft deze provider en heb dus maar gekozen om er mij bij "neer te leggen". Geen zin in gedoe met overzetten en gans de bataclan. Mijn PC werkt snel en geen enkel probleem met online gamen. PS3 en PS4 tegelijkertijd online aangesloten. Dus ben tevreden. Alleen digitale televisie komt echt achter op Telenet, maar dat boeit mij niet zo. Ben geen grote tv kijker.
Image

Re: Vragentopic

426
NTGSruler wrote:
Sanity penguin wrote:
Tjeefkeuh wrote:Ik heb geen idee hoe ge in een maand aan 750GB geraakt, laat staan 2TB. Toen ik nog een limiet had van 200GB zat ik daar soms over, maar nu die blijkbaar 500GB is nooit meer.

Netflix en wat downloads links en rechts...
@NTGSruler: waarvoor heb je dan nu gekozen?
Proximus dus. Mijn vriendin heeft deze provider en heb dus maar gekozen om er mij bij "neer te leggen". Geen zin in gedoe met overzetten en gans de bataclan. Mijn PC werkt snel en geen enkel probleem met online gamen. PS3 en PS4 tegelijkertijd online aangesloten. Dus ben tevreden. Alleen digitale televisie komt echt achter op Telenet, maar dat boeit mij niet zo. Ben geen grote tv kijker.
Dat laatste is de reden dat ik uiteindelijk terug naar telenet gegaan ben. Hun systeem van Digibox vind ik echt erbarmelijk als je dat van telenet gewoon bent. Op het internet had ik ook wel niets aan te merken.
Image

Re: Vragentopic

427
Waar kan ik gratis theorie oefenen voor rijbewijs A2? Ben al meer dan twee uur aant zoeken naar een deftige site dan kan ik na wat oefenen theorie gaan doen in een examencentrum en voorlopig gaan afhalen.
Image

Re: Vragentopic

429
RoyVdW wrote:Waar kan ik gratis theorie oefenen voor rijbewijs A2? Ben al meer dan twee uur aant zoeken naar een deftige site dan kan ik na wat oefenen theorie gaan doen in een examencentrum en voorlopig gaan afhalen.
Ik heb het gedaan met een boek uit de bibliotheek en veel van die testen maken op het internet.
Image

Re: Vragentopic

430
Sanity penguin wrote:
Dat laatste is de reden dat ik uiteindelijk terug naar telenet gegaan ben. Hun systeem van Digibox vind ik echt erbarmelijk als je dat van telenet gewoon bent. Op het internet had ik ook wel niets aan te merken.
Daar heb je gelijk in. Er is ook regelmatig eens een signaalverlies en krijg je zwart scherm met digitaal tv kijken. Niets wat onoverkomelijk is maar het gebeurt wel. Soit echt storen doet het niet aangezien ik niet zo'n grote tv kijker ben dus. Vind het ergens wel jammer dat ik Telenet heb moeten opzeggen. Maar zolang mijn online game-ervaring feilloos verloopt ben ik tevreden. Das het belangrijkste voor mij.
Image

Re: Vragentopic

431
Sanity penguin wrote:
RoyVdW wrote:Waar kan ik gratis theorie oefenen voor rijbewijs A2? Ben al meer dan twee uur aant zoeken naar een deftige site dan kan ik na wat oefenen theorie gaan doen in een examencentrum en voorlopig gaan afhalen.
KBC heeft er een app voor die wel goed zou moeten werken. Beschikbaar voor Windows, Android en Apple.
https://www.kbc.be/jongeren/rijbewijs.html
Weet ik die heb ik al, maar dat is voor categorie B. Heb beslist te wachten tot ik 24 ben zodat ik direct een volwaardig A rijbewijs kan halen dan hoef ik niet nog eens extra 4u les te betalen en praktisch examen. Kost €1059 bij Fury en anders komt er nog eens rond de €400 bij voor de upgrade. Alles op het gemak want mijn theorie vervalt toch binnen drie maanden dus anders alles nog regelen voor die datum rekening houdend met de wachttijd.
Image

Re: Vragentopic

432
Captain Witwicky wrote:...en dat van die US account is ook handig...moet die PS4 US account dan de eerste zijn die je aanmaakt of kan je die later als primary instellen?

Bedankt.
Je kan die als primary instellen als je die niet via de PS4 hebt aangemaakt. Zou zelfs kunnen dat hij de eerste PS4 waarop je je ooit aanmeldt, automatisch als primary zet. Dat laatste weet ik echter niet zeker. :)
RoyVdW wrote:Weet ik die heb ik al, maar dat is voor categorie B. Heb beslist te wachten tot ik 24 ben zodat ik direct een volwaardig A rijbewijs kan halen dan hoef ik niet nog eens extra 4u les te betalen en praktisch examen. Kost €1059 bij Fury en anders komt er nog eens rond de €400 bij voor de upgrade. Alles op het gemak want mijn theorie vervalt toch binnen drie maanden dus anders alles nog regelen voor die datum rekening houdend met de wachttijd.
Was me er niet bewust van dat ze dat ondertussen hadden aangepast... Ik mocht mijn volwaardige A gewoon gaan aanvragen/afhalen in gemeentehuis toen ik 2 jaar mijn A2 had of 21 werd. In mijn geval 2 jaar A2 dus maar das ook al een jaar of 8 geleden ondertussen.
En ik begrijp wel waarom ze het zo doen, sommige jonge gasten zijn echt gekken en willen direct stunten in het verkeer ipv eerst gewoon te leren rijden in het verkeer... :( Niet dat alle oudere chauffeurs het altijd beter doen maar door hun ervaring zien ze wel veel meer dingen op voorhand aankomen.
Image

Re: Vragentopic

433
Kolm wrote:
RoyVdW wrote:Weet ik die heb ik al, maar dat is voor categorie B. Heb beslist te wachten tot ik 24 ben zodat ik direct een volwaardig A rijbewijs kan halen dan hoef ik niet nog eens extra 4u les te betalen en praktisch examen. Kost €1059 bij Fury en anders komt er nog eens rond de €400 bij voor de upgrade. Alles op het gemak want mijn theorie vervalt toch binnen drie maanden dus anders alles nog regelen voor die datum rekening houdend met de wachttijd.
Was me er niet bewust van dat ze dat ondertussen hadden aangepast... Ik mocht mijn volwaardige A gewoon gaan aanvragen/afhalen in gemeentehuis toen ik 2 jaar mijn A2 had of 21 werd. In mijn geval 2 jaar A2 dus.
Maar ik begrijp wel waarom ze het zo doen, sommige jonge gasten zijn echt gekken en willen direct stunten in het verkeer ipv eerst gewoon te leren rijden in het verkeer... :( Niet dat alle oudere chauffeurs het altijd beter doen maar door hun ervaring zien ze wel veel meer dingen op voorhand aankomen.
Er is wel een soort overgangsperiode geweest voor wie zijn rijbewijs A (beperkt vermogen dacht ik) had van voor 2011. Ondertussen zijn de regels wel aangepast en strenger gemaakt vermoed ik.
Eventueel via http://www.gratisrijbewijsonline.be/, daar kan je denk ik wel vragen bekijken specifiek voor bepaalde soorten rijbewijs. Of het nog actueel genoeg is, dat weet ik natuurlijk niet :)
Last edited by Kolm on 11 Jan 2016 17:34, edited 1 time in total.
Reason: Fixed quote
Image

Re: Vragentopic

434
Sanity penguin wrote: Er is wel een soort overgangsperiode geweest voor wie zijn rijbewijs A (beperkt vermogen dacht ik) had van voor 2011. Ondertussen zijn de regels wel aangepast en strenger gemaakt vermoed ik.
Eventueel via http://www.gratisrijbewijsonline.be/, daar kan je denk ik wel vragen bekijken specifiek voor bepaalde soorten rijbewijs. Of het nog actueel genoeg is, dat weet ik natuurlijk niet :)
Gelukkig dat ik toen gewoon onmiddellijk het volwaardige ben gaan halen op gemeentehuis. Er was toen al wel sprake van dat dat ooit zou komen, maar het zou niet direct zijn. Kan me niet herinneren dat ik er veel van in de media heb gehoord. Net zoals met zoveel regelveranderingen in het verkeer... :|
Image

Re: Vragentopic

435
Die regelgeving is op 1 mei 2013 verstrengt en verdeeld in categorieën AM, A1, A2 en A. Elk is 2 jaar oplopend vanaf 16 enkel A is 24 qua leeftijd tenzij je al 2 jaar A2 hebt dan 22. Echt ingewikkeld maar staat duidelijk op Goca website of elke rijschool.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image